![]() |
in slaap vallen klopt ja, maar dan wel allebei, beetje jammer als dat op de camping is en de volgende ochtend komt je pa ff kijken of je nog in je tent ligt en ziet daar dat 2 naakte lichamen..... :s
Vond ie niet zo tof zeg maar... En dat vond ik dan weer niet zo tof :| |
Citaat:
als mijn vader dat zou zien... :o |
Ik vind het heerlijk om na de seks lekker te knuffelen :bloos:
|
Citaat:
|
Wat heeft die man in mijn tent te zoeken? Hij wacht maar netjes af tot ik tevoorschijn kom. Hij rukt toch ook de slaapkamerdeur niet open 's ochtends?
|
heerlijk om dan te gaan slapen:)
Ik heb (had) daar meer last van dan mn ex... |
Citaat:
Knuffelen na seks is lekkerrr. |
Citaat:
Ik val niet echt snel in slaap na de seks. Van een seks en een orgasme word ik rustig, en word ik blij, ontspannen. |
Ik val normaal altijd in slaap zodra ik mijn kussen ruik, bij wijze van spreken... maar na de seks dus niet :P dan associeer ik mijn bed minder met slapen, misschien...?
|
Ik moest heel vaak gapen na de seks, mijn ex zat daar echt op te wachten en vond dat zo schattig :confused:.
Ik ben dan gewoon helemaal ontspannen en grote kans dat ik dan in slaap val ja:) |
ja
alleen een keer sliep ik en mijn moeder die klopte op de deur (terwijl ik naakt + vriend (nu ex) in bed lag) en ik zei half slaperig 'ja..' dus mijn moeder staat opeens in mn kamer :eek: maar goed, slapen na sex is wel fijn :) |
das best klote... hmm zelf ook wel meegemaakt
ik vind ochtendsex het lekkerste, je wordt wakker, en ik zie daar mijn lieverd heel rustig slapen, zoooo schattig, en gewoon beetje friemelen zodat ie wakker wordt, gewoon beetje zoenen beetje strelen, en we zijn zo opgegeild... :D :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |