![]() |
de tekst van de musical in m'n hoofd gepompt... Whieh, het is zo'n leuk stuk :D 'josafat met uw welnemen' In de ban van xyndromeda!!! (beetje getikt ook wel)
|
k weet niet of het een schouderklopje verdient maar k ben wel heel blij dat ik gepraat heb :) ook al was het maar via msn :)
|
Ik heb in totaal denk ik wel meer dan vijf klokuren aan mijn studie besteed.
|
iemand serieus gemaild over ook nog eens iets zinnigs
|
Ik heb mijn tentamen gemaakt... ookal had ik eigenlijk al bedacht dat ik zou zakken, dus dit was een miezerig probeersel. Maar wie weet...
|
Gister (maar toen was ik daarna te moe om te forummen): Gefitnesst! En lekker nog zwaarder dan ik moest, dus ik heb me ook echt ingespannen. Woehoe!
Vandaag: Vrij weinig geloof ik. wel goed mn best gedaan qua leren/maken ivm tentamenweek, maar dat moest ik eigenlijk al veel eerder doen, dus of dat nou een schouderklopje waard is.. |
Omdat ik de was heb gedaan en opgehangen en gestreken en opgevouwen terwijl m'n moeder weg was :).
|
Omdat ik aan m'n mentor heb verteld dat ik ergens mee zat
|
Nergens voor. Ik heb een onvoldoende gehaald, ben niet aardig geweest en heb me niet aan m'n dieet gehouden.
|
Citaat:
Vertel........ anders vind ik je kritiek ook niet echt bepaald waardevol |
Heb mijn presentatie goed kunnen houden, weinig vragen gehad dus heb alles duidelijk genog kunnen vertellen ondanks de zenuwen... :D
|
Dit draagt nergens iets aan bij..
verdere argumentatie krijg je nog wel, maar heb nu geen tijd. (dat is idd écht waardeloos :o), mja |
hm. voor het feit dat ik m'n bed ben uitgekomen?
Niks dus. |
M'n engels boekverslag is goed gekeurd en k had niet eens het boek gelezen.:D (niet dat ik daar trots op moet zijn, mja, ben dr wel blij mee:o)
|
Me ouders zijn weekend weg en ik heb:
afgewassen en gedroogd boodschappen gedaan de huiskamer beetje opgeruimd |
- Toch maar mooi een opleiding van 2 jaar in een jaar afgerond
- Na 5 jaar gestopt met roken |
Citaat:
ps: dit is InderdAAd niet waardevol, ben benieuwd of je je argumentatie weet op te krikken. En: "dit draagt nergens iets aan bij"; heb je een enquete gehouden onder de scholieren die hier hebben gepost en is daar uitgekomen dat meerendeel vindt dat dit nergens toe bij draagt? Jouw beurt. |
Ik ben begonnen in mijn 3e boek
|
ik heb net een mok oploskoffie op zonder melk of suiker (en dat is voor mij een hele prestatie, in 2001 is mijn galblaas verwijderd, en sindsdien kan ik niet meer tegen koffie. Ben nu sinds een jaar aan het opbouwen, eerst met cappuchino, das heel erg verdund door de melk. Zo af en toe een keer een kopje gewone koffie, maar dat ging steeds niet goed. Nu sinds maanden weer eens een gewone mok koffie gedronken zonder misselijk te worden!)
|
omdat ik iemands geheim niet heb voortverteld aan iemand die me echt het vuur aan de schenen legde (of hoe zeg je dat) omdat ze eht persé persé moest weten, en ook nog medelijden enz probeerde opt e weken bij mij
|
Dat ik vandaag gewoon naar toneel ben geweest, al voelde ik me heel erg klote - moe.
Het feit dat ik me na twee uur weer heb afgemeld doet er eventjes niet toe.. :o |
Ik vind dat ik wel een schouderklopje verdiend heb omdat ik vandaag naar een vriendin heb geluisterd die weer kwaad was op een ander omdat ze dacht dat die persoon haar zou laten zitten... en ik heb toen mijn uiterste best gedaan om haar een beetje op te beuren en mee te denken, ookal doet ze dat bij mij nooit, en heeft die ander haar bijna geflikt, wat ze mij al 2 keer heeft geflikt... anyway... ik vind het wel een schouderklopje waard... heb weer een grensje verlegd :D
|
Ik ben vanmorgen begonnen met aan m'n profielwerkstuk te werken.. ok, ik heb er maar een half uurtje aan gezeten, maar het is nu voor vandaag, waarschijnlijk, wel eventjes klaar.:)
|
Wel, als ik niet voor twaalf uur beneden ben en koffie heb gezet zodat ik toch nog aan de slag kan gaan met wat ik morgen moet inleveren op straffe van een ongelooflijk slecht cijfer wat ik niet wil, dan schop ik mezelf in plaats van een schouderklopje.
|
dat ik vandaag gewoon gewerkt heb
en dat ik me ingehouden heb |
omdat ik mijn klok een uur achteruit heb gezet
wat ben ik toch goewd :bloos: |
Ik heb mijn boek uit gelezen.
|
Net even wat voor school gedaan
|
Citaat:
Idem. |
Dansen afgesloten~!!!! (y)
|
Met stage ging bijna alles goed! (y)
|
Een goed schoolexamen en een goed gesprek.
|
Ik heb mijn maquette voor school af :) eindelijk...het wsa nogal een rot werk en er moest veel opnieuw steeds enzo...maar ik heb door gezet en ik heb het afgemaakt :)
nu nog hopen dat het goed gekeurd wordt door de docenten... :| |
Heb weer een tijd aan m'n pws gewerkt.:)
|
Citaat:
Ik heb heel goed geleerd voor m'n geschiedenisproefwerk :p |
Ik ben sinds twee weken na de vakantie lief geweest voor mezelf, ofja, voor m'n lichaam eerder :)
|
ik heb vandaag een begin gemaakt aan het zoeken van hulp... mischien nog geen grote stap maar het begin is dr... (bedankt laura ;) )
|
Heb me sectorwerkstuk alsnog kunnen afmaken in de les.
Een 8.1 voor natuurkunde Niks meer :D |
ik ben naar de kapper geweest en heel m'n coupe omgegooid. (van halflang naar kort, en van zelfgekleurd bruin, naar kappergekleurd coup-soleil = blond met een warme gloed)
oja, en ik worstel me door "In het zicht van de Toekomst: Sociaal en Cultureel Rapport 2004, hoofdstuk 1" heen, taaie, saaie stof. Maar tmoet |
Ik ben een heel eind met mijn pws gekomen en heb nu mijn deel zo goed als af! En nu leer ik alvast voor mijn tentamen morgen zodat ik vanavond uit kan :)
|
gisteren binnen een half uur een galajurk gekocht. Splinternieuw en maar 30 euro! :D (resultaat: www.primrose.web-log.nl)
|
Citaat:
O.T.: ik heb me door een presentatie en assessment heen geworsteld, en ze beide gehaald (Y)(Y) En ben wel trots op mezelf nu :D |
niet specifiek voor vandaag maar toch:
- gestopt met nagelbijten (na meer dan 10 jaar!!!) - mijn haartjes mooi lang laten groeien (zonder tussendoor naar de kapper te rennen uit frustratie :D) - toch in één jaar mijn propedeuse gehaald :) - gestopt met blowen (al was er wel een boel shit voor nodig om het me te laten inzien dat ik moest stoppen..) :o |
@ Cassiopeia + CodeNameEgg
(y) (y) (y) (y) (y) !! |
whoehoei! (y)'s zijn fijn :)
ik ben blij dat ik blij ben.. wauw.. *nog meer schouderklopt*.. |
Toch een paar toetsen goed gemaakt (hopelijk dan ;)). En dat ik niet ging flippen tijdens het debat (dat was gister, maar oke).
Ik ben zoooo benieuwd naar al m'n cijfers. :o :( |
ben vandaag al de hele dag aardig tegen IEDEREEN !!! ik denk zelfs aardige dingen over mensen die ik niet zo mag :p
heb vandaag half uur langer op school gezeten speciaal voor een (niet zo supergoede) vriendin, die anders alleen zat in de pauze (wat lang niet waar was..!!! er zaten nog 4 andere vriendinnen van ons..!!!) maar was wel gezellig |
Ik heb een ruzie uitgepraat wat best moeilijk was. :)
|
ik heb eindelijk een hele dag gewerkt :D
|
Opgepast en het was nog leuk ook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |