![]() |
Citaat:
|
Ga je nou in die oude kamer van **** of trek je bij **** in:confused:
|
Citaat:
|
Okee dit is mijn uitkomst, ik heb nu ingevuld dat ik havo doe (doe eigelijk vwo)
Leraar basisonderwijs (PABO) Onderwijs en Opvoeding Zwolle Gereformeerde Hogeschool Zwolle 1996 Leraar basisonderwijs (PABO) Onderwijs en Opvoeding Utrecht Marnix Academie 1940 Leraar basisonderwijs (PABO) Onderwijs en Opvoeding Ede Christelijke Hogeschool Ede 1931 Lerarenopleiding Talen Onderwijs en Opvoeding Zwolle Hogeschool Windesheim 1916 Communicatie Taal en Communicatie Ede Christelijke Hogeschool Ede 1916 Journalistiek Taal en Communicatie Ede Christelijke Hogeschool Ede 1911 Lerarenopleiding Talen Onderwijs en Opvoeding Sittard Fontys Hogescholen Sittard 1892 Lerarenopleiding Talen Onderwijs en Opvoeding Nijmegen Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, vest. Nijmegen 1892 Lerarenopleiding Talen Onderwijs en Opvoeding Leeuwarden Noordelijke Hogeschool Leeuwarden 1886 Theater en Docent Drama Kunst en Cultuur Maastricht Hogeschool Zuyd Maastricht 1876 En nu met vwo: Scandinavisch Taal en Communicatie Groningen Rijksuniversiteit Groningen 1889 Semitische talen Taal en Communicatie Amsterdam Universiteit van Amsterdam 1881 Literatuurwetenschap Taal en Communicatie Leiden Universiteit Leiden 1878 (Algemene) Taalwetenschap Taal en Communicatie Leiden Universiteit Leiden 1878 Duits Taal en Communicatie Amsterdam Universiteit van Amsterdam 1868 Duits Taal en Communicatie Amsterdam Vrije Universiteit Amsterdam 1867 Japans Taal en Communicatie Leiden Universiteit Leiden 1867 Duits Taal en Communicatie Utrecht Universiteit Utrecht 1863 Duits Taal en Communicatie Leiden Universiteit Leiden 1861 Slavische talen Taal en Communicatie Groningen Rijksuniversiteit Groningen 1860 Hmm ik weet nog niet wat ik ga doen, en ik weet niet of deze test veel helpt... |
Citaat:
Waar precies?:) |
Fiscaal Recht Recht en Bestuur
Bestuur en organisatie Recht en Bestuur Organisatiewetenschappen Recht en Bestuur International business Economie en Bedrijf Bedrijfswetenschappen Economie en Bedrijf Politicologie Recht en Bestuur Criminologie Recht en Bestuur Notarieel Recht Recht en Bestuur Nederlands Recht Recht en Bestuur Bedrijfs- en consumentenwetenschappen Economie en Bedrijf Zit wel wat tussen. Fiscaal recht wordt het echt niet Maar Bestuur en Organisatie lijkt wel een beetje op Personeelswetenschappen, wat ik ga studeren, dus het klopt wel een beetje bij mij |
op hbo niveau:
Personeel en arbeid Gedrag en Maatschappij Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2326 Bestuurskunde en overheidsm. Recht en Bestuur Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2289 Management, Economie en Recht Recht en Bestuur Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2281 Personeel en arbeid Gedrag en Maatschappij Leeuwarden Noordelijke Hogeschool Leeuwarden 2273 Vastgoed en makelaardij Recht en Bestuur Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2263 Personeel en arbeid Gedrag en Maatschappij Leeuwarden Christelijke Hogeschool Nederland 2255 Personeel en arbeid Gedrag en Maatschappij Ede Christelijke Hogeschool Ede 2255 Technische confectie/textielkunde Economie en Bedrijf Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2249 Commerciële economie Economie en Bedrijf Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2249 Sociaal-juridische dienstverlening Gedrag en Maatschappij Enschede Saxion Hogeschool Enschede 2247 Kies En nou moet ik zeggen: Personeel en Arbeid (= Personeelswetenschappen alleen dan HBO) komt eruit, dus tsjah... Ik geloof die test wel~! |
Citaat:
|
Cool! :cool:
|
Ik weet het nog wel uit m'n hoofd, heb hem op school gemaakt, voor de studiebeurs.:) Tijdens LP-uur.:cool:
Geneeskunde (3 keer) Bio-medische wettenschappen (2 keer) Psychologie (1 keer) Voeding en gezondheid (1 keer) Farmacie (1 keer) Gezondheids wetenschappen (1 keer) Technische geneeskunde (1 keer) Jah, klopt eigenlijk precies! Behalve dat voeding en gezondheid. :) |
NRC:
Citaat:
fontys: hbo&wo Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |