![]() |
Niet meer van het leven kunnen genieten zoals ik dat nu doe.
Met die zin vat ik alles wel zo'n beetje samen. |
- iemand van mijn familie verliezen
- dat het zomaar allemaal is afgelopen enzo |
Citaat:
|
Agressie........
|
Citaat:
Afgezonderde boeren zien elke jongen met een iets donkerder huidskleur en een accent zeker meteen voor een buitenlander aan. Volgens mij vinden boeren iemand met een Amsterdams accent ook al een buitenlander. |
Citaat:
Wat maakt het nou uit? Zolang ze maar oppast en zorgt dat ze met haar niet zoiets uithalen... :o |
Mijn Top3 is ;
- Dik worden - Voor altijd psychiatrisch patiënt blijven - De Dood |
lang leven
(tot 90 jaar ofzo :| (n) ) |
Toeval.
en al wat kruipt |
oja, en verdrinken ook, da's een goeie.
|
Dat de vriendengroep op een dag uit elkaar zal vallen.
En uiteindelijk zal dat ook wel ooit gebeuren. |
Citaat:
Bleek mijn opa ook te hebben darom wilde hij geen deksel op z'n kist :s |
Dat ik nooit gelukkig zal kunnen worden :(
|
Ongelukkig blijven
doodgaan iemand verliezen van wie ik hou |
vroegtijdige impotentie :eek:
|
verdrinken
als ik naar scenes kijk als titanic of the perfect storm waar ze vastzitten in kleine ruimtes die langzaam vollopen krijg k rillingen tot en met. er is vast wel meer maar gelukkig weet ik niet goed wat nu. |
Onvermogen.
Pijn. (zowel lichamelijk als geestelijk) |
Ik kan zo niets bedenken eigenlijk. Voor de dood ben ik niet overmatig bang, voor allerlei nare manieren om dood te gaan ook niet...
Eigenlijk is mijn grootste angst al bewaarheid, vorige week. Het viel best mee en ik voel me nu veel sterker en positiever over het leven, vooral omdat ik nu die grootste pijn heb gehad. Misschien dat het later verandert, als ik kinderen heb, ofzo. :) |
Ik ben al heel erg lang bang dat er wat met mijn vader gebeurd...en overlijd
dan weet ik niet of ik dat nog een keer aan kan en wat er met mij en mijn broer moet gebeuren. (moeder is 3 jaar geleden overleden) |
Mijn allergrootste angst is;
We gaan ooit een keer dood en men weet niet of er leven na de dood is, mijn angst is dat er misschien niks meer is na de dood en dat idee vind ik echt heel eng, ik kan me moeilijk voorstellen dat er na de dood eeuwig niks is geen gedachte, geen gevoelens, echt helemaal niks is. De tijd vind ik ook angst aanjagend snel gaan. |
de goeie gesprekken met mijn vriend verliezen..........
|
Mensen en hoogtes
|
Citaat:
|
Voor altijd alleen blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook: - sociaal contact met vreemden. - doodgaan (niet de dood zelf, maar het moment van het sterven) - fysieke pijn (ik heb een lage pijndrempel). Ik denk dat mentale pijn erger is, maar ik ben er minder bang voor. - witte wormen, witte larven en vooral: maden. - Luid lawaai (vuurwerk e.d.). En van de dingen die hier genoemd zijn: - voor altijd alleen blijven. - hoogtes. - levend begraven worden. Mij mogen ze cremeren. |
Jezus, zoveel.
Een nare dood sterven [idd levend begraven of vermoord worden ofzo] Zakken voor examen Oud worden [geestelijk, maar ook lichamelijk, gedver] Blind/doof/stom worden etc. |
Levend begraven worden
Nog meer familie of vrienden verliezen En een beetje raar misschien, onweer, daar ben ik echt heel erg bang voor .. :rolleyes: |
Mijn allergrootste angst op dit moment: mijn vriend verliezen (door mijn eigen fouten) :s
|
Ik ben er als de dood voor dat mijn beste vriendin, op wie ik nu zo'n beetje heel erg verliefd ben geworden ook, mij niet meer wil kennen of dat we elkaar nooit meer zullen zien (vanwege het feit dat zij over 2 jaar voorgoed naar Spanje wilt en ik volgend jaar een jaar wil gaan reizen en daarna naar de Marine wilt).
Alleen al als ik eraan denk voel ik me al een kut, wat ik bij m'n andere vrienden niet zó ontzettend sterk heb. En nooit herinnerd worden, nu of wanneer dan ook. Daarom doe ik ook graag opvallende dingen. |
dat ik alleen blijf, me alleen blijf voelen
dat ik ongelukkig blijf, zoals Mushu al schreef dat ik voor altijd in deze situatie blijf zitten en de grootste op het moment: dat ik altijd zal blijven falen, en dat begint met nooit een diploma halen (ben GVD al 2x gezakt voor dezelfde opleiding... Leuk, ouders die niet willen dat je iets anders gaat doen :( ) |
de dood, met alles er om heen
|
ohja, altijd blijven falen, das ook een goeie
|
om nog meer dierbare mensen te verliezen...
|
Dat ik nogmeer lieve mensne die het goed bedoelen van me afstoot :(
|
Aankomen en oud worden idd.
|
Leven zonder te leven of iets te bereiken.
|
Pijnlijke dood waardoor het echt uren duurt voordat ik dood ben of verdrinken. :(
|
Citaat:
|
Later leven zoals nu.
|
-Ergens een schuldgevoel door oplopen waar ik niet meer vanaf kom
-Doof/Blind Worden -Nog wel enkele dingen. |
dat het nooit goed met me zal komen, en dat ik daarom voor altijd alleen blijf
|
Mijn allergrootste angst is om een depressie te komen en er niet meer uit te komen, dat het leven een groot donker dal wordt, niks meer leuk is etc. Misschien wel egoistisch, dat dat mijn angst is en niet bijvoorbeeld dat ik bang ben dat er iets met familie of vrienden kan gebeuren.. :bloos:
|
In een ravijn vallen die uitmond in een meer dat op haar beurt in een diepe waterval uitmondt, zodat je erdoor wordt meegesleurd.
Ik heb het ooit bijna echt meegemaakt en sindsdien krijg ik het heel vaak benauwd als ik daar aan denk of als ik in de bergen loop... |
Op dit moment dat m'n broer weer trugvalt in zn verslaving maar over het algemeen zoeizo dat er iets gebeurt met mn familie
|
Op dit moment: verdere escalatie van geweld in Nederland nav de moord op Van Gogh en de reacties dáárop. :|
|
Dat degene die ik niet kan missen overlijdt.
|
mezelf niet terugvinden
mijn vriend verliezen (hangt er misschien mee samen...) |
Mijn grootste angst is:
Helemaal alleen te staan in de wereld. Ik bedoel niet alleen zijn, want dat vind ik juist helemaal niet erg, maar dat iedereen je negeert en je totaal in de steek laat. Dat je geen vrienden, noch familie hebt, en dat geen enkel mens iets om je lijkt te geven... ik ben liever alleen op de wereld dan dat ik helemaal niet alleen ben maar toch heel eenzaam. Ik ben niet bang om dood te gaan, dat valt hierbij in het niet, want als dit zou gebeuren zou ik waarschijnlijk zelfmoord plegen. |
Welnu, misschien niet mijn aller grootste angst, maar toch, dit lijkt me ook niet zo fijn >
Verslonden worden door een wild, hongerig, bloeddorstig beest. Stel je voor, eerst neemt ie een beste hap uit één van je benen, waardoor de boel al redelijk begint te bloeden. Dan kauwt ie op één van je voeten. Vervolgens blijven ook je armen niet gespaard terwijl je inmiddels zowat dood gaat van alleen al de pijn. Voordat je helemaal doodgebloed bent volgt de genadeklap: je gezicht wordt aangevallen. Het laatste beeld dat je ziet in je leven is de bloeddorstige muil van één of ander geflipt beest.. :o Ok en nou ff serieus: Mensen verliezen die je dierbaar zijn & een eeuwig ongelukkig leven..ofzo :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |