![]() |
ongeloof
hoezo? kan niet alleen stilte weg weg weg verdwijnen hou me vast ga weg... hou van me.. kom niet dichterbij... confused... |
nieuw steekwoordentopic!
vakantie voorbij lekker uitgewaaid fijn met vriendje geweest perfect beetje ruzie-ig? nee, viel wel mee allebei beetje vreemd hou van hem schoolwerk tentamens leren zwemleider a... *zucht* smsje? |
mijn hele (leuke) dag is verpest sinds een klein uurtje dus nu krijg je dit:
verdrietig, boos, hem, brittanny [ :mad: ], knuffelen |
ik
wil niet meer:( |
Verdorie, begin nou eens aan je leerwerk....
|
owjee
ik word belangrijk |
practicum
goed / slecht tevreden dat wel gaat goed feestje moe slapen kort vroeg op scheikunde alleen maar vandaag nog een dagje weekend politie hoe? komt wel goed denk ik voel me al zo lang goed :) samen wonen maar toch apart hier gezellig huisgenootjes komt wel goed met me Wunder gescheh'n :) 7777 :D |
Taakgericht samenwerken
vrijwilligerswerk begonnen was wel leuk intake gesprek gehad bij psych eng apart nieuw hopelijk wel goed moe vriendje lief gewoon zomaar ken je dat? Ik zie het maar zo: wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen. - Dolly Parton. |
Toekomst
morgen afscheid laten? morgen... |
stom
vergeten mis je lief blij eenzaam nep leeg jij lach intens verdien dit niet medelijden zwak klein |
Dwarrelende blaadjes
Stomme studieadviseuse Wat heb je nou aan zo iemand? Morgen test uitzoeken Dwarrelende blaadjes En fladderende vlinders Wel? Of niet? *zucht* Gevoel vs. Verstand |
profielwerkstuk
kladversie is af eindelijk hopelijk voldoende vanavond gezwommen sportief morgen uit eten zin in maar wel met klas niet leuk |
toneel
gisteren wel oke kriebels blij of niet? gewoon verliefd:) dus... moe moe moe I can feel you in the silence saying let forever be. stomme universiteiten rare kaart dus.. moe |
tante
morgen weg voelt kut damn shitzooi maar alles beter dan thuis moe koud morgen vol met vraagtekens .. maar wel vrij kan ik toch nog ff om glimlachen tis t echt waard |
ik
ben moe (n) stomme dag |
uitslapen
fijn vliegen alleen verhuizen dorst-maar-te-lui-om-drinken-te-halen muziek ik heb zin in werchter - nu al? - ja nu al missen slaapdronken tandenpoetsen zo dat was vaag.. :) |
ongesteld :s
bahh buikpijn keelpijn gisteren oppassen toch leuk dansen :D vandaag veel huiswerk :s heel veel |
snerts
lepel heet auw volkswagen passat zilver luxe uitvoering met vogelshijt kaal verstand komt met de haren horloge wedstrijd autorijden oh minuut voorbij... wat moet ik hier nu mee? |
lief
weg el kan niet alleen moet nieuw rust rust rust geen chaos meer mijn hoofd leeg niemand mama lief helpt robbie annemie meevallen liset jammer was er niet lief.. verdrietig..:( |
jarig geweest
allemaal lieve mensjes was echt een leuke dag waren zo lief voor mij op het einde goed gesprek met vriendin was echt mooi hij blijft lief ook al gaat ie dat doen dan zal ik blij voor hem zijn :) ik ben blij en dadelijk kopspijkers kijken (y) vanavond niet uit maar misschien volgende week |
damn
toen ging het weer mis en het ging al zolang goed jammer maar helaas komt wel weer in orde die kracht heb ik nu wel weer in me om door te gaan doorzetten alleen maar zonder gedoe om me heen beslissignen wil niet meer alleen kan het neit tis toch nooit goed :s |
ik ben stom
waarom hoop ik nog steeds maar weer opnieuw word ik ermee geconfronteerd dom dom dom echt.... |
moe
eigen schuld maar toch gewerkt gisteren acda en de munnik geweest leuk vroeg vanmorgen morgen weer school en sporten en eigenlijk voel ik me ongelukkig en kapot, maar ik wil het er gewoon niet meer over hebben :( Voor iemand die niet rookt, rook ik wel wat veel... |
zondag
saaie dag boswandeling zin in maar het is zondag enge honden hmm tja onzin eigenlijk toch maar gaan denk k |
zondag
werken veel gesnoept potverdikkeme maar ja, ben er zelf bij stom kind. nou ja. nog maar 3 keer dan ben ik daar weg haat liefde haat liefde meer haat dan liefde |
haat
frans! rotvak 30 woorden ken ze niet:( koude voetjes gesteepte kniekouzen:cool: stalker:| |
al beter
overleggen praten praten praten praten zo zou het goed moeten komen en dat gaat ook al weer beter gelukkig moet er weer een week tegenaan goudvis :cool: wat ben ik soms toch ook stom en tevreden met simpele dingen mn kamer is echt enorm leuk nu tevreden mijn 'huisje' :) |
Bah
durf niet praten instortingsgevaar niet denken durf niet bang onbegrip stom aansteller |
:(
eten gaat weer (n) wanneer weer de andere kant? koud moe neef:( lieve vriendin heb eht verteld viool meer doen moet En ach.... stomme gedachtes... |
Honger
volhouden streefgewicht moet bereikt worden... kan nog 10 kg af dan zit het nog goed... |
moet
school morgen filmmuziek verdrietig missen mooi she woman zingen miranda lisanne missen wil niet druk bijna proefwerkweek vriendinnen morgen weer |
kriebel
misselijk zenuwen buik auw echt geen zin golf morgen gelukkig eng leraar nog enger brood stinkt bah d. flikker op |
lukt nog steeds
geen uitspattingen glimlacht lalala ik ben niet stom bezig vind ik niet ik eet toch nog wel iets heb avondeten gehad daar kom ik toch niet onderuit als de rest maar niet teveel wordt die mars had ik niet mogen nemen stom kind morgen niet ook geen toetje twee boterhammen en een beetje avondeten wordt het streven... ik hoop dat ik het deze keer wel uithou langer als een week bedoel ik dan ik wil ook korte rokjes kunnen dragen zonder me zo verdomd onzeker te voelen |
kut
bedrogen spelen gevoelens telefoon sms? niets niets niets gemeen huilen mama niet eerlijk leeg jongens allemaal EIKELS!! |
Stomme droom
Ik voel me zo onzeker Maar kan niet uiten wat ik voel En zeker niet tegen hem Ben wel blij dat ik het verteld heb En ik geloof hem ook wel Maar ik ben bang dat het toch een keer gebeuren gaat Al weet ik stiekem wel beter Hoop ik Ik wil hem niet kwijt :( |
:(
stom school moe haar kleur stink spul slapen ziek toe glas |
alles
anders dan lijkt blij vrolijk bellen jij geen idee vanavond! gelukkig liefff blij spijt vorige stukje :( sorry!! |
Gaat nog steeds goed
Ik wil in mn eigen kunne geloven hou dan ook :) |
Godver
stom gedoe maargoed komt goed hopen we moe jeugdzorg gisteren wel moeilijk wel oke? lastig *zucht* waarom is het leven nou niet makkelijk... You can't fight the tears that ain't coming.. Or the moment of truth in your lies I don't want the world to see me, cause I don't think that they'd understand... Well everything's made to be broken.. |
Citaat:
t vervolg, maar slaat dan weer erg op hoe ik me voel..:( lief zaterdag zin in mama niet dierentuin lief :) reacties fototopic schrik!! wel leuk :o hmm vrolijk.. :) |
groepsprocessen
round here zenuwachtig obsessie niet lekker ophouden toch zeggen kom hier slapen even niet vrolijk meer ging goed nee nooit goed gewest er is maar 1 probleem en dat weet ik dondersgoed en toch vond ik dat gesprek na t tentamen eigenlijk best lief, en vind ik het jammer dat hij weggaat. hij begrijpt t gewoon gewoon. en stelt geen lastige vragen. |
damn
mis alweer mis waarom nou t ging al zolang zo goed kende mezelf niet meer terug en ik was er net vanaf dat ik me afvroeg wanneer het weer mis zou moeten gaan hoop :s dat het weer beter gaat of niet tweede keer terugval in een week teveel dat kan niemand aan en ik ook niet niet alleen mensen om me heen gezelschap heb ik nodig om te kunnen leven dat gaat goed gezellig hier zit hier wel op mn plekje :) nu m'n gedachten weer eens ordenen en voor altijd een plekje geven in een laatje wat op slot kan Der Schnellzug zum Hoffnung ist lange entgleist :s |
Citaat:
Die Hoffnung.. der Schnellzug zur Hoffnung. Und wie kommst du überhaupt drauf daß es einem Schnellzug zur Hoffnung gibt? Ich denke dabei eher an einer Dampflokomotive die wie eine Schnäcke zögerlich jedoch entschlossen ihren Weg findet. :| |
Verdomme
zie je wel dat waar ik bang voor was gebeurt verdomme en ik heb gewoon nergens zin meer in Je raakt me kwijt... De waarheid... |
moe
spierpijn zin in t weekend leuke dingen doen en leren |
onzekerheid
onzekerheid onzekerheid bang verdwijnen hem nooit meer zien verdwijn! |
ik wil...
ik wil... ik wil... ik wil... ik wil... ik wil... ik wil... ik wil... jajah zo onderhand weet iedereen wat ik wil *schaamt zich diep* Maak iedereen gek :o |
auw
knieen koud vorst? stom school mentor zat bah decaan vtp dunno... |
fuck
slecht nog slechter slechtst omgeslagen klotehumeur stom gelul t is gewoon haat ik hou dr ook niet van als er beloftes gedaan worden, die niet nagekomen worden. |
blurry
"vrind" klote dingen klote klote dingen wat betekent het dan had ik meer vrede ik wist het wel' ik wou het niet weten nu komen er weer wat maanden ik wil een echt gesprek owja, op tijd slapen 3 weken geleden is weer terug. verhaaltje weg, bluh ik schrijf het wel op. gewone vriendschap zelfs dat lukt niet morge weer een dag toekomst voor mij is het de wereld. voor mij wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |