![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu mijn eerste relatie, die 8 maanden geleden begonnen is toen ik 18 was. |
21 één jaar.
Ik ben een echte laat bloeier |
ik was 18 toen ik mijn eerste relatie had, vrij laat dus... en de relatie duur de 4 en halve maand, best lang voor een eerste keer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verkering.. pff... dat zou ik niet weten
eerste serieuze relatie was toen ik bijna 17 was (nog net 16 dus :)) en het eindigde na 14 maanden bij elkaar te zijn geweest, vlak voor zijn 19e en mijn 18e verjaardag.. |
Citaat:
Ik was 19 en het is nu nog niet uit, dus al meer dan 1 jaar. :) |
18 ......bijna 1 jaar....(tis nog bezig;))
|
uhm op mn 12e had ik wel een vriendinnetje, maar de eerste echte was denk ik toen ik 15 was ofzo (daarvoor waren het scharrels :o), die duurde ongeveer een paar weekjes :D
|
17, duurt sinds gisteren alweer 4 maanden.
Maar eigenlijk 14, maar dat was neit echt een relatie |
16 2 mnd
|
11 mnd was toen 17
en nu weer zo ongeveer terug bij m na een half jaar |
13 en dat duurde maximaal 2 weken ofzo... :d
|
15, 8 maanden. :o
|
16, duurde 5 maanden
|
Ik was 16 en het duurt nu 'al' 10 maanden.
ow nee daar voor ook nog eens een maand of 2 ook toen ik 16 was, maar dat stelde niet zo veel voor. (was het bijna vergeten..) |
14, paar weken
|
Ik was denk ik 15 of zo?? Hij zat in de laatste klas en was dus ouder dan ik, volgens mij vond ik dat vooral cool :D Stelde niet zoveel voor verder..
|
18 en nog steeds aan....
|
ik was 16 en het duurde 2 maanden
|
De eerste waarbij ik ook nog echt verliefd dacht te zijn. :o
Toen was ik bijna 15, en dat heeft 8 maanden geduurd, iets langer geloof ik. |
15- 1 hele week (y)
|
Met de eerste relatie was ik 13 :o, dat heeft een klein half jaartje geduurd. Op mn 15e kreeg ik een relatie van 2 jaar en dat is direct m'n langste relatie geweest.
|
Mijn eerste relatie had ik op m'n 14de en deze relatie duurde 3,5 maand. :o
|
huidige, nu twee maanden.
|
12, ik kreeg toen met een klasgenoot. We hielden het een zomervakantie lang vol, toen was ik hem zó zat... :P
Mijn eerste serieuze relatie begon op m'n 15de en duurt nu nog voort, ruim 4 jaar dus al. |
niet
|
Ik was 20, en dat heeft 2 maanden geduurd :)
|
Ik was 17, bijna 18. Tot nu toe 28 maanden:|.
|
echt serieus was de eerste op mn 13e
duurde 1,5 jaar :) |
14, duurde anderhalf jaar
|
Citaat:
eerste "serieuze" was ik net 16... heeft iets meer als 2 maanden geduurd maar echt heel erg verliefd was ik niet achteraf gezien :rolleyes: |
Ik was 14 jaar toen ik mijn eerste serieuze relatie kreeg, een maand later werd ik 15.
Deze relatie heeft precies 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag geduurd ;) |
16, en hij duurt nu 12 dagen. :p
|
Ik was 13, en ongeveer 3 maanden ofzo. :|
|
ben daar nu mee bezig, dus sinds mijn 18e en we zijn as dinsdag 2 maanden samen..
|
om even terug te komen mn vorige post
mn eerste echt serieuze relatie kreeg ik op mn 20e en duurde net geen drie en een halve maand |
Citaat:
bij mij een aantal jaren, hoewel ik niet weet wanneer het begon. Het was gewoon standaard dat wij tweeën bij elkaar waren en elkaar kusjes gaven :o en ja, dan heb je dus 'verkering' :D |
kwas 16 en anderhalf jaar.. super lang.. ma nu weer vrijgezel!! ook wel leuk
|
12, duurde 6 weken
|
Citaat:
|
Op mijn 15e en.. het gaat nog steeds (y) dus.. :)
|
mijn eerste 'relatie' was toen ik 14 was.
maar ik kan het niet echt een relatie noemen. want we hadden 2 maanden iets en in die 2 maanden heb ik hem 1 keer gezien .. haha.. naïef jong meisje.. |
K dacht altijd dat ik behoorlijk laat was:(
Maar als ik dit zo lees valt het nog wel mee:) Gelukkig maar. BTW (=By The Way)... nog nooit een vriendje gehad, behalve een half jaartje in groep drie ofzo... :evil: |
ik was 12 en 't duurde 14 maanden.
|
19, 4 maanden en nog steeds bezig :)
|
Citaat:
|
Na de basisschool: 13 duurde 3 maanden. Of was ik 14? Nou ja net 13 of net 14 iig.
[Edit: Ben dr uit, kwas net 13] |
Net 16, tot op de dag precies duurde hij een half jaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |