![]() |
Citaat:
En het stimuleren van je lichaam of wel je penis! Kan je je orgasme uitstellen. |
Goh ik stel hem juist het langst uit door gewoon gezellig met ouders op de bank te zitten en juist niet aan mijn penis te zitten ;)
Ontoppic: als je merkt dat je gaat komen gewoon wat rustiger aan doen en anders kan je hem er gewoon uithalen en je vriendin verwennen vindt ze vast niet erg ;) en kan jij het langer volhouden, dta is voor allebei wel leuk. Edit: snelste keer was denk ik al na minuut of 4, tijdens de daad. Daarvoor iets van 2 en half uur voorspel gehad. Maar tijdens de daad kom ik best snel, maar ja heb pas twee keer sex gehad dus zal wel langer duren naarmate ik oefen. Als ik de rest zo hoor. Maar het voorspel is wel oke gemiddeld een uur of 2 en een half. |
Ben nog maagd. Maar m'n record met masturbatie (heb ik gemeten ivm een wedstrijd) is 30 seconden uit niet geile toestand. 38 seconden als je de tijd pas stopt als het orgasme is afgelopen.
|
mannen "zucht"
lol! |
Citaat:
wacht, ik wil het niet eens weten...... :s |
Citaat:
|
gisteren was het maximaal een minuut :D maar dat was mijn schuld.
|
Altijd als ik het het met iemand van de Kantine doe gaat het vliegensvlug :) :eek:
|
laatst met tofke was t 1 minuutje :)
|
Hermione en Otis, op Seksualiteit wordt WEL serieus gepost. Als jullie alleen komen voor de flauwe opmerkingen en om de sfeer te verzieken mogen jullie snel aftaaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar wel als dat continu het geval is, ja :P |
Citaat:
|
Citaat:
(of egoisme :)) |
Citaat:
Citaat:
|
Niet de lang 1 standje doen>?
Als je bv op een vrouw gaat liggen en gewoon snel heen en weer :rolleyes: begint te gaan en dat ff tijdje volhoud komt je best wel snel klaar, maar als je gewoon allerlei anders standjes probeert, ook die mss voor de 1 wat lekkerder en makkelijker is dan de ander, duurt het veel langer omdat je ook enkele tussenpauzes hebt :) Snelste tijd?? zal boven de 5min liggen (y) |
Zorgen dat de eikel zo min morgelijk word gestimuleerd helpt ook wel, dus diep gaan. Een paar x laatst kwam ik echt binnen een paar stoten, schaamde me heel erg :o Maar nu heb ik de draad weer te pakken en ik lijk in principe eeuwig door te kunnen gaan, ik moet me echt op het klaarkomen concentreren en extra heen en weer om het hoogtepunt te breiken bij het neuken. Vinden ze niet erg haha :)
|
Nog nooit binnen de minuut gekomen, maarja, dat wil ik ook helemaal niet. :) Snelste? 2 á 3 minuutjes, toen kwamen we nog gelijktijdig ook. Dus ik liet niemand achter zonder hoogtepunt. :) En als dat wel zo zou zijn geweest, jammer dan, maar ik heb ook nog handjes en een mondje. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit herken ik |
Citaat:
|
Het is wel eens gebeurd dat ik me niet in kon houden (nou ja, ik hield me in en kwam toch nog binnen zes keer stoten). Tsja. Ik doe er liever wat langer over en ik heb er over het algemeen geen problemen mee er langer over te doen.
Overigens: als een jongen klaar is gekomen hoeft het natuurlijk niet te betekenen dat het afgelopen is en dat het meisje niet meer aan de beurt komt :P |
<10 sec :o
maar dat was idd niet het einde van die vrijpartij.. |
Citaat:
En ja, hij ZEI het :D |
ik druk niet echt een stopwatch in als ik begin en stop dus ik zou het niet weten
|
Citaat:
En, heb je het broodje op moeten eten? |
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog geen tijd kunnen zetten onder de tien minuten. Wil ik ook niet :p
Trouwens, is er ook een topic maximumtijden of zo? Die mis ik even :p Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we het zo bekijken, denk ik, dat ik in die situatie zijn tijd wel kan verbeteren :bloos: :bloos: :bloos:
*bedoelt dit niet om bij Sarah te slijmen |
teh snel :bloos:
|
Netto neuktijd is erin zitten en stoten.
Al het andere is voorspel. |
'Erin zitten en stoten'
Erin? In mijn rechterhand of zo? :s (er zijn ook mensen die hun pr op een andere manier moeten verbeteren :p) |
Het ging om het gevoel dat het meisje heeft van haar vriendje, en of dat niet te kort is als hij zo snel komt.
Tien minuten? Is dat netto neuktijd of handmatig/mondmatig? Koude start of al opgewarmd? |
Zoals ik het topic begreep: Koude start! Ik dacht ook dat het ging om hoe snel het KAN. Niet om wat normaal is. Want dan ga ik meestal toch wel OVER die tien miuten hoor :p
Al moet ik bekennen dat ik er nooit een stopwatch bij heb gehouden... zal het vanavond eens timen, nou goed? :p |
De wekker zal moeten, want je raakt vaak ieder besef van tijd kwijt als je bezig bent. Terwijl ik normaal heel goed kan schatten hoe laat het is.
|
Je wilt zeggen dat ik er met die tien minuten maar zo naast kan zitten?
*gaat echt timen zometeen :bloos: |
Tijdens het neuken ongeveer 20 seconden denk ik... :bloos:
Alhoewel daar vooraf nog wel het één en ander gedaan werd natuurlijk :) |
Citaat:
|
Ja hoor eens, ervoor en erna nog een hoop gedaan. Daar gaat het juist om. Ben wel eens klaargekomen op het moment van binngaan bij het neuken. Maar daarvoor hadden we de spanning zo hoog opgebouwd dat ik strak stond als een gitaar.
Heb ooit een weddenschap gedaan met mijn vriendin. Ik moest drie keer klaarkomen binnen een kwartier. De eerste twee keer was dat geen probleem. de derde keer had ik het gevoel dat mijn ballen in mijn oogkassen zaten. :eek: hep wel guwonnu :) |
Drie keer in een kwartier lukt me ook wel... maar dat is niet echt lekker meer of zo :p
|
Nee, niet echt. Doet zelfs pijn.
|
Citaat:
|
Mijn eerste vriendje had bij, naar zijn mening, uitgebreide sex al niet langer dan 5 minuten nodig... En dan nog zat ik vaak af te tellen totdat ie klaar was, maar dat kan ook komen omdat hij echt ontzettend slecht in bed was ...
|
Citaat:
|
Zowat al mijn exen als ikzelf vonden een vluggertje op zijn tijd wel leuk om te doen.
Soms liepen die vluggertjes wel eens uit tot normale seks. Soms was dat wegens tijdgebrek/al te laat op school/werk 'erop en erover'. Ik gok dat de 'records' ergens rond de minuut moeten gelegen hebben, of 2 minuten om allebei ons hoogtepunt te bereiken. Dat was in een lift in het postkantoor waar we werkten. |
Citaat:
Citaat:
|
:cool: ik ben gewoon beter dan u :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |