![]() |
altijd optimistisch blijven hé.
|
In de goot, met cha0s naast me, net als in dat andere topic over later :)
|
wel zo gezellig (y)
|
ja, in je eentje in de goot hangen is het net niet ;)
|
in rotterdam ben je nooit alleen in de goot
|
Citaat:
edit: wanneer gaan we nou es blowen dude... |
ik word een hippe cokegebruiker.
|
Your Personal Day of Death is...
Sunday, February 14, 2083 wooptie, nog genoeg tijd dus :) |
ik word rijk en beroemd. écht.
|
Ik ga wekelijks om met mensen van tussen de 18 en 30 die redelijk stevige gebruikers zijn. Wat ik merk van de mensen die wat ouder zijn en nog steeds dagelijk gebruiken is dat ze helemaal aan de bodem van de samenleving leven. Geen werk en geen visie op de toekomst. Vaak depressief, paranoia en vast in een eigen wereldje.
Misschien hoort het wel bij het muzikantenwereldje, ik weet het niet. Maar na een paar gesprekken wordt zeker wel duidelijk dat verslaving niet zo enorm fijn is en eigenlijk je hele leven beheersd. Dus wat komt er later van ons terecht, dat weet niemand uiteraard maar er zullen vast en zeker mensen hier zijn die ook later niet meer zonder drugs en drank kunnen en zo ook in een diepe, diepe afgrond zullen storten... langzaam maar zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of miljonair of de goot in. Ik ben een vrouw van extremen (y)
|
sowieso wil ik later minimaal 38 heroine gespoten hebben voor ik dood ga
|
Citaat:
|
bij verslaafden is er altijd iets aan de hand naast het drugsgebruik en dat zijn er hier maar weinig
|
Citaat:
|
ergens wel ja :D
|
de bodem is maar hoe je het bekijkt.
|
Citaat:
Het topic ging over wat komt er later van ons terecht en daar gaf ik mijn mening over, mijn visie en mijn gedachtegang. En dan kom jij ff aan met je "oh god gaan we dat nu weer krijgen". Dat slaat dus totaal nergens op. Dus doe ff normaal ja? Citaat:
================= Ik ben hier trouwens niet om te prediken, dat laat ik over aan mensen met een geloof. Maar als iedereen wilt geloven dat het allemaal een groot feest is, ga je gang, maakt mij niets uit, je hebt alleen jezelf ermee. Gedoe ook altijd als je het niet met iedereen eens bent. Stel je voor zeg, dat iemand een ander opvatting ergens over heeft dat niet overeen komt met iedereen. |
Citaat:
'Er zullen er hier een paar zijn etc...' En dat betwijfelt wammus... Simpel actie-reactie idee toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ja iok denk nog niet na over mijn toekomst eerst maar eens goed leven
|
ga eerst maar eens kijken naar de realitijd. we zijn verder dan je denkt.
|
Your Personal Day of Death is...
Tuesday, February 5, 2086 Wooow.. ik word gwoon 98! Weet niet of ik dat wel wil hoor. Maar BOT, ik denk dat we gewoon later allemaal vreselijk burgerlijke brave vadertjes en moedertjes zullen worden, met wel dan geen kinderen. Met de 60's generatie is het ook goedgekomen toch? |
Later? Pfffff. vergeleken met een aantal mensen hier is het voor mij al later. Ik heb een kantoorbaan van 9 tot 5, weliswaar met verantwoordelijkheid en groeimogelijkheden maar toch. "The Man" heeft mij al in zijn greep.
Wat dan wel plezierig is, is het gestorte bedrag aan het einde van iedere maand. Ahh crap eignenlijk ook: NIX komt ervan terecht, NIX |
'The man' is al z'n grip over mij allang kwijt. dat pakt alleen wellicht helaas verkeerd voor mij uit
|
http://www.dodenakkers.nl/images/poe...na_de_dood.jpg
of http://www.undeb.bangor.ac.uk/rowing...otos/aball.jpg ook leuk http://endor.org/callahan/images/alcoholic.gif volgens die test Wednesday, December 4, 2069(hem wel bij ibm maar wat neergezet(35)) |
hmm.. later word ik een fijne carrierevrouw met een of twee kindjes en nooit meer drugs.. ben eigenlijk al gestopt.. dus dat is geen probleem meer. hopelijk ben ik nog samen met mn vriend (denk het wel) die dan ook gestopt is en anders heeft ie een probleem.. ow, ik word heel oud: 99 jaar
Thursday, April 27, 2084 (y) (volgens deathclock dan..) |
Ik heb alle reden te geloven dat later de wereld niet meer zal bestaan. Door het schaamteloze gedrag van de mens zal god ervoor zorgen dat we geen dieren meer pijn doen. Niets zal dan meer bestaan. Ik maak me dus geen zorgen, ik kan er toch nix aan doen.
|
Citaat:
Heb is een keer niet zo kapsones, de mens is niet in staat om de wereld te laten verdwijnen, kijk wat ze allemaal al heeft overleeft. ik zal waarschijnlijk een 13 in een dozijn persoontje worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag het me ook af...(oprecht hoor)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht wel op een of ander onderzoek: hoe brengen vroegere drugsexperimenters het er later vanaf. |
Zei ik toch al ^^, ik heb een 10 jaar jonger scharreltje, ben eigenaar van de zaak van mijn ouders en heb een eigen huis waarin ik in mijn eigen atelier goed-verkopende kunst maak :D. En ik heb zelfs voorgangers.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |