![]() |
kdraai altijd wel mooie
tenzie ik er echt zin in heb dan gebruik ik al weinig shag en dan nog teveel wiet erin dan wil ie wel eens moeilijk dicht gaan (en de tip eruit vallen) maar als dat niet is gaat het gewoon goed |
Citaat:
ohw @ wammus: waarom draai je binnenstebuiten en koop je niet gewoon smoking master?? |
Citaat:
|
Het is een soort van algemeen feit dat ik niet kan draaien, dus elke keer als ik een joint draai is die beroerd, maar ik word er steeds beter in.:o
|
oefening baard kunst! (of kinderen)
|
Citaat:
Citaat:
een baard hangt aan je keel... |
en soms baart het mierenneukers in de vorm van een forumbaas ;)
|
Pcp
|
ik draai altijd wel naar behoren, want ik oefen zo'n 5-10 keer per dag :o
heel soms mislukt er nog wel eens een, maar dan is ie altijd nog wel rookbaar iig |
Citaat:
Zelf kan ik dus niet binnenstebuiten draaien, wel es geprobeerd en t ging wel goed maar t duurt bij mij dan altijd zo lang. Gewoon draaien gaat meestal wel goed. Maar soms gebeurt t nog wel es dat t gewoon ff helemaal niet lukt :p |
Ik heb een vraag dat draaien van golden vloei is geen probleem maar als ik bleu binneste buiten moten draaien gaat ie aan het einde altyd los (meestal ben ik te ver weg om nog een egte strakke te draaien) maar IK doe iets fout
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Je zegt ons nu niet wat er dan mis gaat. Hij gaat los, ja, maar waarom? Omdat je te ver weg bent? Omdat'ie niet strak genoeg is? Omdat je 'm te nat zevert? Als je dat nou eens eerst gaat proberen te ontdekken, dan kan je denk ik zelf wel op het antwoord komen. En het is weer een excuus om een flinke knaap te roken natuurlijk :D |
Citaat:
Ontopic: Mijn joints zijn niet zo zeer vaak verneukt maar meer kleine patsertjes. Ik stamp het altijd te goed aan. Maar hij blijft altijd nog wel makkelijker zuigen dan een sigaret. Verder is de laatste keer dat ik echt een joint verneukt heb op campzone, dat was in Juli. |
Oh, god, nog eentje met Campzoneverhalen...
Daar is de LBL-crew ook naartoe geweest. Ik mocht niet. Verdomme. Maar ja. Euhm, hard aangestampte joints vind ik niet fijn. Hij moet natuurlijk wel stevig zijn, niet omknappen etc etc, maar het blijft wel zo dat'ie ook nog relaaaaax moet hijsen. Dat je, zelfs met je extreem gare kop, niet moeilijk hoeft te doen om een hijs te nemen... Wat losjes vind ik persoonlijk dus relaxter. |
toen ik me eerste joint ging draaien..was egt een drama.. tipje met lijm vastgeplakt. toen vloeitje erom heen met lijm vastgeplakt..en toen nog een vloeitje met lijm vastgeplakt. egt een drama dus!
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgelopen zaterdag avond was ik te zenuwachtig door omstanidigeheden dat ik echt gewoon 5 vloetjes heb verneukt voor 1 jointje... :s |
Citaat:
Ach veel erger dan Ruben kan je nooit worden :P |
de meeste stickies zijn redelijk goed. stevig, niet te slap, goed vol, strak in t pak.
alleen zonder tip draaien doe ik nooit meer. zeker niet op een wc met allemaal brugjes. daar word je echt nerveus van. |
zaterdagnacht/zondag ochtend ging het met trillende pephandjes en een verfrommeld vloeitje ook ok :D
|
ik heb al dagen niet meer ontopic op dit topic kunnen reageren...vet record voor mij :)
|
Citaat:
Binnenstebuiten draaien duurt inderdaad iets langer maar je rookt dan veel minder papier en dat vind ik een stuk lekkerder. |
je moet idd eerst gewoon likken waar je gaat scheuren (y)
|
Ik moet wel zeggen dat mijn vriendengroep de keet ØWNT, want op Campzone had Sjoerd de compo voor 'snelst een joint draaien' gewonnen, en de andere Sjoerd de compo voor 'mooiste joint' :D
Ik heb het dus geleerd van de meesters :D |
Ik draai altijd zo dat ie smoke-baar is. Dat is tog het belangrijkste uiteindelijk.
Het kernproduct van een joint is tog altijd stoned worden en dit word alleen behaald wanneer de joint smoke-baar is. Het werkelijke product, hoe de joint eruit ziet en al die bullshit, is alleen extra. Zo, das een joint draaien vanuit een marketing-perspectief. |
ja, en dat is kut.
Ik denk per maand. ofwel, 1/50 is dat dan ofzo? dat het gewoon even helemaal niet meer lukt, erg irritant, meestal pak ik dan maar een bong/pijpje |
idd, als je te gaar bent om te draaien pak ik een pijpje.
of ik maak er 1 :cool: |
het beroemde 'gaatjes brand in vloei' overkwam me te vaak. nu scheur ik het maar gewoon:)
al dat geplak altijd (n) |
gister hebben we aan het eind van de avond de meest schraperige joint ooit gedraaid, jammer dat ik er geen foto van heb kunnen maken ofzo :p
anyway, we hadden vloei met amerikaanse vlag erop, niet eens zo heel lang maar dat was niet erg want we hadden toch niet veel hasj meer. vervolgens kwamen we erachter dat we ook geen shag/sigaretten meer hadden, dus pakten we uiteindelijk toch de emergency shag, met KERSENSMAAK. en dat nog eens binnenstebuiten gedraaid - nou, zo 'beroerd' genoeg? :D |
die vloei was ook echt teh sucky...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |