Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   heb ik even een beroerde joint gedraaid (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=996827)

Warsocket 01-11-2004 23:25

kdraai altijd wel mooie
tenzie ik er echt zin in heb

dan gebruik ik al weinig shag
en dan nog teveel wiet erin dan wil ie wel eens moeilijk dicht gaan
(en de tip eruit vallen)

maar als dat niet is gaat het gewoon goed

little nemo 02-11-2004 09:26

Citaat:

Fat_Bastard schreef op 01-11-2004 @ 22:17 :
Ik kan binnen 3 minuten een meestal, naar mijn mening, perfecte joint draaien. Elke minuut die ik er langer aan besteed maakt hem strakker. Als ik er achteraf toch niet tevreden mee ben rol ik er soms nog een vloeitje strak omheen, dan heb je een mooie witte egale joint.
...dat heb ik ook ooit gedaan...bij mn allereerste joint

ohw @ wammus: waarom draai je binnenstebuiten en koop je niet gewoon smoking master??

Wammus 02-11-2004 10:31

Citaat:

little nemo schreef op 02-11-2004 @ 09:26 :
...dat heb ik ook ooit gedaan...bij mn allereerste joint

ohw @ wammus: waarom draai je binnenstebuiten en koop je niet gewoon smoking master??

Die vind ik te klein en dat draait niet lekker. Bovendien past er ook veel meer in als je een groter vloeitje neemt :D.

A* 02-11-2004 11:55

Het is een soort van algemeen feit dat ik niet kan draaien, dus elke keer als ik een joint draai is die beroerd, maar ik word er steeds beter in.:o

zeehond23 02-11-2004 23:41

oefening baard kunst! (of kinderen)

Type 02-11-2004 23:53

Citaat:

Fat_Bastard schreef op 01-11-2004 @ 22:17 :
Ik kan binnen 3 minuten een meestal, naar mijn mening, perfecte joint draaien. Elke minuut die ik er langer aan besteed maakt hem strakker. Als ik er achteraf toch niet tevreden mee ben rol ik er soms nog een vloeitje strak omheen, dan heb je een mooie witte egale joint.
en rook je 2x zoveel papier... :|
Citaat:

zeehond23 schreef op 02-11-2004 @ 23:41 :
oefening baard kunst! (of kinderen)
baart.

een baard hangt aan je keel...

zeehond23 02-11-2004 23:55

en soms baart het mierenneukers in de vorm van een forumbaas ;)

EZBlade_temp 03-11-2004 16:38

Pcp

Katje 04-11-2004 14:38

ik draai altijd wel naar behoren, want ik oefen zo'n 5-10 keer per dag :o
heel soms mislukt er nog wel eens een, maar dan is ie altijd nog wel rookbaar iig

June bug 04-11-2004 16:33

Citaat:

wammus schreef op 01-11-2004 @ 22:50 :
En het wil ook nog wel eens gebeuren dat ik er een gaatje in brand omdat ik te veel vloe wegbrand.
Kun je dan niet beter het losse flapje vloei zeg maar terugvouwen en afscheuren ipv wegbranden? aangezien je toch langs die buitenkant likt is dat meestal nog wat nat en scheurt het vrij makkelijk. Wel goed vouwen dan anders scheur je je joint alsnog open. (vrienden van mij doen t iig altijd zo geloof ik)

Zelf kan ik dus niet binnenstebuiten draaien, wel es geprobeerd en t ging wel goed maar t duurt bij mij dan altijd zo lang. Gewoon draaien gaat meestal wel goed. Maar soms gebeurt t nog wel es dat t gewoon ff helemaal niet lukt :p

pipo_popihaha 05-11-2004 16:29

Ik heb een vraag dat draaien van golden vloei is geen probleem maar als ik bleu binneste buiten moten draaien gaat ie aan het einde altyd los (meestal ben ik te ver weg om nog een egte strakke te draaien) maar IK doe iets fout

Dakus 05-11-2004 16:37

Citaat:

pipo_popihaha schreef op 05-11-2004 @ 16:29 :
Ik heb een vraag dat draaien van golden vloei is geen probleem maar als ik bleu binneste buiten moten draaien gaat ie aan het einde altyd los (meestal ben ik te ver weg om nog een egte strakke te draaien) maar IK doe iets fout
das gewoon kut voor je ;)

Type 05-11-2004 17:18

Citaat:

pipo_popihaha schreef op 05-11-2004 @ 16:29 :
1. leer typen of leer nederlands
2. Je zegt ons nu niet wat er dan mis gaat. Hij gaat los, ja, maar waarom? Omdat je te ver weg bent? Omdat'ie niet strak genoeg is? Omdat je 'm te nat zevert?

Als je dat nou eens eerst gaat proberen te ontdekken, dan kan je denk ik zelf wel op het antwoord komen.
En het is weer een excuus om een flinke knaap te roken natuurlijk :D

Viporizer 05-11-2004 17:54

Citaat:

wammus schreef op 01-11-2004 @ 22:50 :
Dat is naar mijn mening te veel vloe en dat vind ik niet (meer) lekker. Ik draai ze binnenstebuiten en houd zo min mogelijk over. Het wil alleen nog wel eens gebeuren dat ik m niet goed dichtlik en dat ie dus loslaat bij de plakrand als je m openrolt. Niet leuk als je buiten zit en het net waait... :bloos: :( . En het wil ook nog wel eens gebeuren dat ik er een gaatje in brand omdat ik te veel vloe wegbrand. Maar verder gaat het altijd wel redelijk snel redelijk goed :P.
Wat moet je toch zonder mij... :rolleyes:

Ontopic: Mijn joints zijn niet zo zeer vaak verneukt maar meer kleine patsertjes. Ik stamp het altijd te goed aan. Maar hij blijft altijd nog wel makkelijker zuigen dan een sigaret. Verder is de laatste keer dat ik echt een joint verneukt heb op campzone, dat was in Juli.

Type 05-11-2004 19:27

Oh, god, nog eentje met Campzoneverhalen...
Daar is de LBL-crew ook naartoe geweest. Ik mocht niet. Verdomme.

Maar ja. Euhm, hard aangestampte joints vind ik niet fijn. Hij moet natuurlijk wel stevig zijn, niet omknappen etc etc, maar het blijft wel zo dat'ie ook nog relaaaaax moet hijsen. Dat je, zelfs met je extreem gare kop, niet moeilijk hoeft te doen om een hijs te nemen...
Wat losjes vind ik persoonlijk dus relaxter.

hardcore_girl 08-11-2004 18:18

toen ik me eerste joint ging draaien..was egt een drama.. tipje met lijm vastgeplakt. toen vloeitje erom heen met lijm vastgeplakt..en toen nog een vloeitje met lijm vastgeplakt. egt een drama dus!

Wammus 08-11-2004 18:22

Citaat:

hardcore_girl schreef op 08-11-2004 @ 18:18 :
toen ik me eerste joint ging draaien..was egt een drama.. tipje met lijm vastgeplakt. toen vloeitje erom heen met lijm vastgeplakt..en toen nog een vloeitje met lijm vastgeplakt. egt een drama dus!
Waarom zou je in godsnaam je tipie vastplakken? en je vloeitje met lijm vastplakken... :confused: Daar is die plakrand toch voor...

Viporizer 08-11-2004 19:34

Citaat:

Type schreef op 05-11-2004 @ 19:27 :
Oh, god, nog eentje met Campzoneverhalen...
Daar is de LBL-crew ook naartoe geweest. Ik mocht niet. Verdomme.

Maar ja. Euhm, hard aangestampte joints vind ik niet fijn. Hij moet natuurlijk wel stevig zijn, niet omknappen etc etc, maar het blijft wel zo dat'ie ook nog relaaaaax moet hijsen. Dat je, zelfs met je extreem gare kop, niet moeilijk hoeft te doen om een hijs te nemen...
Wat losjes vind ik persoonlijk dus relaxter.

Mijn joints zijn stevig en goed hijsbaar. Wammus kan er over mee praten. Er is eigenlijk nooit wat mis mee.

Afgelopen zaterdag avond was ik te zenuwachtig door omstanidigeheden dat ik echt gewoon 5 vloetjes heb verneukt voor 1 jointje... :s

Wammus 08-11-2004 19:35

Citaat:

Viporizer schreef op 08-11-2004 @ 19:34 :
Mijn joints zijn stevig en goed hijsbaar. Wammus kan er over mee praten. Er is eigenlijk nooit wat mis mee.

Afgelopen zaterdag avond was ik te zenuwachtig door omstanidigeheden dat ik echt gewoon 5 vloetjes heb verneukt voor 1 jointje... :s

Klopt.

Ach veel erger dan Ruben kan je nooit worden :P

Flip! 08-11-2004 19:52

de meeste stickies zijn redelijk goed. stevig, niet te slap, goed vol, strak in t pak.

alleen zonder tip draaien doe ik nooit meer. zeker niet op een wc met allemaal brugjes.

daar word je echt nerveus van.

EZBlade_temp 08-11-2004 20:13

zaterdagnacht/zondag ochtend ging het met trillende pephandjes en een verfrommeld vloeitje ook ok :D

little nemo 08-11-2004 21:36

ik heb al dagen niet meer ontopic op dit topic kunnen reageren...vet record voor mij :)

Wammus 08-11-2004 21:43

Citaat:

June bug schreef op 04-11-2004 @ 16:33 :
Kun je dan niet beter het losse flapje vloei zeg maar terugvouwen en afscheuren ipv wegbranden? aangezien je toch langs die buitenkant likt is dat meestal nog wat nat en scheurt het vrij makkelijk. Wel goed vouwen dan anders scheur je je joint alsnog open. (vrienden van mij doen t iig altijd zo geloof ik)

Zelf kan ik dus niet binnenstebuiten draaien, wel es geprobeerd en t ging wel goed maar t duurt bij mij dan altijd zo lang. Gewoon draaien gaat meestal wel goed. Maar soms gebeurt t nog wel es dat t gewoon ff helemaal niet lukt :p

Dat heb ik al eens geprobeerd met het door jou genoemde resultaat. Ik ben niet zo'n vouw en scheur expert enzo (oftewel ik heb een hekel aan knutselen en kan dat ook niet ivm motoriek enzo.). Wegbranden gaat (bijna) altijd goed en anders scheur ik een klein stukje van een ander vloeitje af en dat draai ik dan om het stuk waar het fout ging heen zodat het alsnog dichtzit.

Binnenstebuiten draaien duurt inderdaad iets langer maar je rookt dan veel minder papier en dat vind ik een stuk lekkerder.

Iveauh 08-11-2004 22:13

je moet idd eerst gewoon likken waar je gaat scheuren (y)

Type 08-11-2004 22:40

Ik moet wel zeggen dat mijn vriendengroep de keet ØWNT, want op Campzone had Sjoerd de compo voor 'snelst een joint draaien' gewonnen, en de andere Sjoerd de compo voor 'mooiste joint' :D

Ik heb het dus geleerd van de meesters :D

Robo 08-11-2004 23:51

Ik draai altijd zo dat ie smoke-baar is. Dat is tog het belangrijkste uiteindelijk.
Het kernproduct van een joint is tog altijd stoned worden en dit word alleen behaald wanneer de joint smoke-baar is.
Het werkelijke product, hoe de joint eruit ziet en al die bullshit, is alleen extra.
Zo, das een joint draaien vanuit een marketing-perspectief.

Dave Rhubarb 10-11-2004 17:11

ja, en dat is kut.

Ik denk per maand. ofwel, 1/50 is dat dan ofzo?
dat het gewoon even helemaal niet meer lukt, erg irritant, meestal pak ik dan maar een bong/pijpje

Iveauh 10-11-2004 18:47

idd, als je te gaar bent om te draaien pak ik een pijpje.
of ik maak er 1 :cool:

Dave Rhubarb 11-11-2004 13:33

het beroemde 'gaatjes brand in vloei' overkwam me te vaak. nu scheur ik het maar gewoon:)

al dat geplak altijd (n)

LiNiaaL 11-11-2004 14:01

gister hebben we aan het eind van de avond de meest schraperige joint ooit gedraaid, jammer dat ik er geen foto van heb kunnen maken ofzo :p
anyway, we hadden vloei met amerikaanse vlag erop, niet eens zo heel lang maar dat was niet erg want we hadden toch niet veel hasj meer. vervolgens kwamen we erachter dat we ook geen shag/sigaretten meer hadden, dus pakten we uiteindelijk toch de emergency shag, met KERSENSMAAK. en dat nog eens binnenstebuiten gedraaid - nou, zo 'beroerd' genoeg? :D

Type 11-11-2004 14:42

die vloei was ook echt teh sucky...

LiNiaaL 11-11-2004 16:57

Citaat:

Type schreef op 11-11-2004 @ 14:42 :
die vloei was ook echt teh sucky...
how you know? :p

Wammus 11-11-2004 21:39

Citaat:

Technamelie schreef op 11-11-2004 @ 13:33 :
het beroemde 'gaatjes brand in vloei' overkwam me te vaak. nu scheur ik het maar gewoon:)

al dat geplak altijd (n)

Het overkomt mij nu niet meer. Ik lik gewoon de plakrand wat natter en ben niet meer zo heel precies. Verder ga ik me aan dat scheuren niet wagen want ik heb nogal totaal geen aanleg voor dat soort dingen. Kan niet eens een dubbelgevouwen papiertje recht door midden scheuren en als het dan fout gaat met een joint ben ik als ik een beetje pech heb alles kwijt wat erin zit en das toch ook wat minder (n).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.