![]() |
Citaat:
|
Efteling is mijn favoriete pretpark, six flags is ook :cool: maar ze hebben daar altijd van die ellenlange rijen.
Voor de superman stond ik maar liefst anderhalf uur in de rij :| |
Ja, pretparken zijn hip ;)
|
Ik vind pretparken erg leuk. Zo heel vaak ga ik er niet naartoe, een keer per jaar ofzo.
Mijn favoriete pretpark is Phantasialand: die heeft veel verschillende attracties voor iedereen en ook nog shows. Ik ben vorige maand daar nog naartoe geweest met twee vriendinnen van me, en het was erg gezellig. Mijn favoriete attracties? Hmm, dat is moeilijk te zeggen... Winja's Fear en Winja's Force zijn echt geweldig, en ook de Mystery Castle is leuk, maar erg kort. :o Oh ja, en voor ik het vergeet: de Colorada Adventure (The Michael Jackson Thrill Ride) is heel erg geweldig. Daar ga ik dan ook standaard een paar keer achter elkaar in. :o |
Efteling <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik irriteer me aan je avatar
|
Citaat:
je ergert je aan, en je vind iets irritant of iets irriteert je |
ik ken geen correct Nederlands ik geef het toe
|
Citaat:
|
jij bent ook irritant , nou en?
|
Citaat:
|
nee hoor, want je reageert nog steeds
|
Nee.
|
oja, het was leuk (y) en de pandadroom en de vogel rok waren nieuw sinds de vorige keer en die zijn ook leuk (y) en de python is nog steeds leuk maar wel kort en ik kleeg een plens water in mn nek in de piranha (y)
|
Ik houd niet zo van pretparken omdat ik bij heel veel attracties er niet in durf. Ik ga niet zo vaak naar pretparken, eigenlijk alleen met uitjes met school en een keer per jaar met de Airmiles naar de Efteling. Het leukste pretpark vind ik de Efteling omdat daar ook veel attracties zijn die ik leuk vind :) Mijn favoriete attractie is Droomvlucht, helaas sta je daar altijd zo lang in de rij maar ik vind dat het zeker waard :)
|
Citaat:
2) Een keer in de zoveel jaar 3) Geen idee, Efteling is ver weg, daar ben ik nog maar één keer geweest toen ik klein was. De rest vind ik niet super. WB movieworld is wel leuk. :) 4) Met water. :D :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |