![]() |
Citaat:
|
het lijkt me vreselijk als mijn vriend dat zou doen of gedaan zou hebben...:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: de hoeren...voor mensen die niks anders kunnen krijgen en wel de behoefte&het geld hebben vind ik het een prima oplossing... maar voor de mensen die wel wat anders kunnen krijgen vind ik t wat anders, een beetje moeite doen kan geen kwaad... |
Citaat:
lieverd je zegt het al zelf: rond te SLETTEN is misc ook wel zo, misschien ben ik gewoon jaloers, maar als ik er als een buitenstaander naar kijk vind ik het sletterig....mijn mening.... :) |
13 mensen op je 16e kan toch gewoon iets van 4 mensen per jaar zijn? Ik zie 't probleem niet zo.
|
Citaat:
|
Ik haat sletten bahbah. Hoeven bij mij niet aan te komen. Geen enkele eigenwaarde.
Hoeren, tjah. We moeten ze dankbaar zijn. Er lopen genoeg sexueel gefrustreerde mannen rond. En als zij niet naar de hoeren kunnen moeten ze zich misschien vergrijpen aan andere dames, (die het helemaal niet willen!!!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nouja boeie.. Goedzo, blijf maar uit me buurt. (y) |
Citaat:
|
Jezus, wat een nuance hier weer :rolleyes: en die moraalridders die beweren dat 'dertien op je elfde sletterig is' mogen ze van mij ook afschieten. Laat iedereen dat toch even voor zichzelf bepalen, zeker als je zelf niet normaal kunt spellen. Get a life ofzo :rolleyes:
|
nu een half uur gratis bij die dikke negerin klaproossteegje 2e raam linkerkant als je je schaamhaar in een hartje geschoren hebt !
|
Citaat:
|
Een vriend van me is ontmaagd door een hoer, toen ie dronken was, en daar zin in had.
Ik zou er zelf niet heengaan. Vind ik mezelf te goed voor, hoewel ik zelf ook nogal anti-sociaal ben. Gratis sex bij meisjes is ook niet alles. die gaan meestal daarna zeuren. Bij een hoer geef je ze geld, en hoor je er niets meer van. dus opzich kan ik daar nog inkomen, want bij een hoer heb je iig totaal geen kopzorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: hoeren (y) ik zou er zelf niet naartoe gaan :) maar vind t wel goed dat prostitutie legaal is in NL. |
betalen voor seks (n)
dr zijn genoeg gratis hoeren in discotheken en dergelijke |
Citaat:
|
Citaat:
Er is zelfs onderzoek naar gepleegd. in landen waar prostitutie verboden is (en daardoor minder voorkomt en duurder is) vinden niet méér verkrachtingen plaats dan in een vergelijkbare cultuur waarin prostitutie geoorloofd is. |
Citaat:
|
Als meisje kan ik best begrijpen dat er mensen naar de hoeren gaan. Wat is daar mis mee dan? Mensen betalen voor sex, so what? Als die mensen zich daar fijn bij voelen en het hoertje uit vrije wil dat beroep heeft gekozen is alles toch goed. Wie zijn wij dan om dat af te keuren? Het is niet voor niets een van de oudste beroep dat nog bestaat. En wees blij dat het nog bestaat, veel mensen hebben er plezier van.
|
[topic niet gelezen]
Nee, nooit gedaan, zal het ook nooit doen. Het steriele ervan zou mij juist niet aanstaan (dat 'geen gezeik' principe) Ik denk dat dan ook een deel van het gevoel weggaat, en dus van het plezier. En tja, dan blijft het fysieke over, en mezelf moemaken kan ik ook op andere manieren... Dan ga ik wel een end fietsen ofzo... |
Citaat:
|
Hoeren klinkt ook zo plat he.. Als je op de Wallen kijkt, daar staan best mooie, leuke, jonge meiden, en ik kan me voorstellen dat je als vent best wel een keer betaalde seks met zo iemand wilt. Ze doen de dingen die jij wenst -binnen de grenzen- en je kan zelf een meisje naar smaak uitkiezen.
Ik zou er zelf ook niet blij mee zijn, heel dubbel, maar een ramp is het niet dat er mannen zijn die het wel doen. |
Citaat:
*maar goed, dat is weer een ander onderwerp* Offtopic: @evanescene: Stuur me maar een keer een privéberichtje of neem maar een keer contact op via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl als je wat meer over mijn ervaringen met het syndroom van Asperger wilt weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |