![]() |
Citaat:
|
|
Fight Master
|
Debora i Norge - http://deborainlofthus.tk - Tilbake fra orienteringstur
(wat ik net heb gepost in het msn-naam-topic :D) |
|
Zeggen wat je wil kan niet meer in dit kut land!!!
Mensen die dat deden worden dood geschoten. Pim was de eerste nu Theo!! Zet een dubbele roos voor je naam uit protest tegen dit geweld en VOO vrije meningsuiting!!!! Stuur dit naar iedereen uit je msn lijst van mn zusje <333 |
Het argument dat het niet meer gaat lukken om meer te doen voor je
presentatie vind ik niet geldig. Je mailde mij de opzet 3 dagen voor je presentatie, je hebt er nu nog twee. |
|
Calpers is bezorgd dat Shell door de bestuursstructuur niet goed kan reageren op de eisen van aandeelhouders
|
ik ga even een doos pijnstillers leegvreten
|
|
GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS
from 2000 TOTAL 270 needed 249 242 GOP DEM +3 -2 NUMBER OF STATES 27 19 -1 +1 Alabama Winner projected 8:00 p.m. ET 9 0 No Change Alaska Winner projected 1:00 a.m. ET 3 0 No Change Arizona Winner projected 12:29 a.m. ET 10 0 GOP +2 Arkansas Winner projected 11:45 p.m. ET 6 0 No Change California Winner projected 11:05 p.m. ET 0 55 DEM +1 Colorado Winner projected 12:24 a.m. ET 9 0 GOP +1 GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Connecticut Winner projected 8:01 p.m. ET 0 7 DEM -1 Delaware Winner projected 8:02 p.m. ET 0 3 No Change District of Columbia Winner projected 8:02 p.m. ET 0 3 No Change Florida Winner projected 12:15 a.m. ET 27 0 GOP +2 Georgia Winner projected 7:00 p.m. ET 15 0 GOP +2 Hawaii Winner projected 2:36 a.m. ET 0 4 No Change GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Idaho Winner projected 11:05 p.m. ET 4 0 No Change Illinois Winner projected 8:00 p.m. ET 0 21 DEM -1 Indiana Winner projected 7:01 p.m. ET 11 0 GOP -1 Iowa Polls close 10:00 p.m. ET --- --- --- Kansas Winner projected 9:00 p.m. ET 6 0 No Change Kentucky Winner projected 7:03 p.m. ET 8 0 No Change GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Louisiana Winner projected 9:29 p.m. ET 9 0 No Change Maine Winner projected 8:01 p.m. ET 0 4 No Change Maryland Winner projected 8:02 p.m. ET 0 10 No Change Massachusetts Winner projected 8:00 p.m. ET 0 12 No Change Michigan Winner projected 2:29 a.m. ET 0 17 DEM -1 Minnesota Winner projected 2:43 a.m. ET 0 10 No Change GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Mississippi Winner projected 9:32 p.m. ET 6 0 GOP -1 Missouri Winner projected 10:13 p.m. ET 11 0 No Change Montana Winner projected 12:32 a.m. ET 3 0 No Change Nebraska Winner projected 9:04 p.m. ET 5 0 No Change Nevada Polls close 10:00 p.m. ET --- --- --- New Hampshire Winner projected 1:17 a.m. ET 0 4 DEM +4 GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 New Jersey Winner projected 8:00 p.m. ET 0 15 No Change New Mexico Polls close 9:00 p.m. ET --- --- --- New York Winner projected 9:00 p.m. ET 0 31 DEM -2 North Carolina Winner projected 8:39 p.m. ET 15 0 GOP +1 North Dakota Winner projected 9:05 p.m. ET 3 0 No Change Ohio Polls close 7:30 p.m. ET --- --- --- GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Oklahoma Winner projected 8:03 p.m. ET 7 0 GOP -1 Oregon Winner projected 12:39 a.m. ET 0 7 No Change Pennsylvania Winner projected 10:58 p.m. ET 0 21 DEM -2 Rhode Island Winner projected 9:01 p.m. ET 0 4 No Change South Carolina Winner projected 8:42 p.m. ET 8 0 No Change South Dakota Winner projected 9:06 p.m. ET 3 0 No Change GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 Tennessee Winner projected 8:01 p.m. ET 11 0 No Change Texas Winner projected 9:01 p.m. ET 34 0 GOP +2 Utah Winner projected 10:02 p.m. ET 5 0 No Change Vermont Winner projected 7:01 p.m. ET 0 3 No Change Virginia Winner projected 8:56 p.m. ET 13 0 No Change Washington Winner projected 1:33 a.m. ET 0 11 No Change GEORGE W. BUSH JOHN KERRY GAIN / LOSS from 2000 West Virginia Winner projected 7:31 p.m. ET 5 0 No Change Wisconsin Polls close 9:00 p.m. ET --- --- --- Wyoming Winner projected 9:00 p.m. ET 3 0 No Change |
|
58,110,151
|
wat een gezeik
|
· Het is een product wat concurrenten (nog) niet aan kunnen bieden
Het product onderscheidt zich van anderen door middel van |
Minolta Dimage Z1
Canon PowerShot A70 geen idee wat t is :confused: |
Citaat:
Ontopic: http://www.nyoha.org/images/map.gif |
|
Niks.
|
|
Citaat:
|
|
Tricyclische Antidepressiva (TCA's)
amitriptyline (Sarotex, Tryptizol), clomipramine (Anafranil), desipramine (Pertrofran), dosulepine (Prothiaden), doxepine (Sinequan), imipramine (Tofranil), nortriptyline (Nortrilen), trimipramine (Surmontil) |
*'^'~ Marg ~'^'*-, zegt:
ow jah wij hadden in tussenuur een discussie over theo, zegt simone: "ik dacht eerst dat die al dood was? die had toch een oor afgesneden ofzo?" helene zegt: hahaha helene zegt: echt waar? ,-*'^'~ Marg ~'^'*-, zegt: wij kwamen echt niet meer bij |
Online bestelling
Comfort bestelling - Aanbevolen! De makkelijkste manier om te bestellen! Met de Comfort bestelling kunt u uw foto's bijzonder snel en eenvoudig selecteren en verzenden. Zeer geschikt voor grote aantallen foto's. U heeft voor deze bestelwijze Microsoft Internet Explorer 5.0 of hoger nodig. |
wat een gezeik
|
|
15{..Beer..} {Mike Hhvvj!! } { ETDS Was Gezellig!!} {Pleuni,, Sukkel!} zegt:
ga je naar sittard of tilburg? #15{..Beer..} {Mike Hhvvj!! } { ETDS Was Gezellig!!} {Pleuni,, Sukkel!} zegt: Uhmm.. *knip* Waarmee? #15{..Beer..} {Mike Hhvvj!! } { ETDS Was Gezellig!!} {Pleuni,, Sukkel!} zegt: Moek ff keertje kijke |
Citaat:
It's the classic underground styles of the urban masters.Four more years! |
Citaat:
ik bedoelde meer dat ik geen idee heb waarom dat onder ctrl v staat... |
Een wachtwoord.
|
daar sloeg het niet eens op, je zegt dat iemand je niet mag veroordelen omdat zij je niet kent en je zegt tegen makelville dat zij de vaardigheid niet heeft voor iets... (bla bla) en jij kent haar niet dus je veroordeelt eigenlijk makelville in een keer waar geen reden voor is
|
|
|
Hoe beïnvloedt een obsessief-compulsieve stoornis het leven van iemand die aan deze ziekte lijdt?
|
|
|
Citaat:
|
8. De informatiemaatschappij
1 a Bij allerlei verbrandingsprocessen ontstaat een bepaalde groep stoffen, de zogenaamde Pak's (polycycli- sche aromatische koolwaterstoffen). Veel Pak's zijn kan- ketverwekkend, bijvoorbeeld benzopyreen. We krijgen op vele manieren wat Pak's binnen, onder andere via groente, vis, sigarettenrook, open haard en gebraden vlees. Wanneer vlees aanbrandt, ontstaan extreem veel Pak's. Als je dat eet, verhoog je de kans op kanker aan maag of darmen. |
Ontopic: Ik bedoel dit niet beledigend, maar soms kom je weleens net zo op mij over als iemand met smetvrees, nare ;)
|
En gebak van de Hema is wel lekker.. :o
|
|
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
:| |
Citaat:
|
ik ga
doei |
|
Alle culturen zijn in wezen behoudend en gericht op het instandhouden van hun eigen tradities. Culturen veranderen alleen onder druk van externe omstandigheden.
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |