![]() |
Voor iedereen die het niet weet:
au·tis·me (het ~) 1 [psych.] ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een contradictie Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind het wel leuk (y) |
Dit topic houdt me trouwens van South Park af. En de voorbereidingen voor mijn presenatie.
Stom topic :mad: |
Citaat:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en trouwens, ik wist niet dat jij zulke goede vriendjes was met makelville, meisje dat jij precies weet welke vaardigheden zij heeft en niet heeft |
Citaat:
|
Kunnen we niet weer gewoon op Ilsetjuhh gaan zeiken, ipv op elkaar? Dat was veel leuker :(
|
Citaat:
besides, ik snap geen kloot meer wat je nou bedoelt want al jouw uitspraken zijn echt :confused: met veroordelen bedoel ik dus hetzelfde als zeggen dat makelville die vaardigheid niet heeft.. dat is dus hetzelfde..zeg maar |
Citaat:
|
Citaat:
Zeiken is niet lief en je moet altijd lief doen. :p |
Ik noemde iemand een loser op een uitermate ongepast moment. :o
|
hč gezellig hier :D
|
Citaat:
Citaat:
|
och ja, meisje ziet een moeilijk woord bij nare man en probeert gelijk het moeilijke woord in haar eigen verhaaltje te verwerken :o
dat is mijn mening, maar ja, ik ben ook dom, ik zit pas in de 5e klas... dus erger je niet aan mij :o |
Oude vrouw op straat:
Mooi weer om te gaan fietsen!! Ik: Ja, dankuwel!! |
OMG, wat een gezeik in dit topic, ik zou het haast voor ilsetjuh gaan opnemen. :nono:
Bij nader inzien, die naam is eigenlijk al weer een aardige reden om dat toch niet te doen |
ik respecteer iedereen voordat ik ze over 1 kam scheer :D
|
Citaat:
Maar kunnen we allemaal gewoon een beetje normaal en on-topic doen, in plaats van elkaar willekeurig afzeiken? :) |
lol @ dit topic. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
iets anders kan ik er niet uithalen. |
in het algemeen, vaak in de posts van meisje wil ze vooral niet dom over komen.. ofzo
|
ik hou al op voor ik een waterval van kritiek over mezelf heen krijg :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt gelijk :) alleen ik heb weer het idee dat ze vooral jouw intelligentie na wil streven :) maar als ze die al van zichzelf heeft dan zeg ik niets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |