![]() |
alweer zo'n goeie up (y) :|
|
Mijn zus had zich als kind opgesloten in de slaapkamer van mijn ouders (met de sleutel). Ze was te klein en te paniekerig om te begrijpen dat ze de sleutel terug moest omdraaien... Dus toen is de brandweer gekomen en zijn ze via het raam van de kamer ernaast, over de dakgoot, de slaapkamer binnengeraakt... :o
|
Ja, in een restaurant.. Ik helemaal in paniek en staan rammen aan die deur.. Later bleek dat je tegen de deur moest duwen als je hem van het slot haalde :o
|
Ik heb nou zo'n haakje, superouderwets, maargoed. Als je de deur open doet schiet de schroef gewoon uit de muur -> haakje los. :eek:
|
Wij hadden eerst op maandag altijd tot 21.30 uur les, en dan ging het alarm op de deuren. Onze fijne conciërge vond het nooit nodig om ons daarvoor te waarschuwen, die was van mening dat iedereen maar gewoon weg moest zijn om 21.30 uur. Dus die zette doodleuk het alarm aan toen ik met nog iemand net achter een deur zat die niet meer openging.
We konden wel nog - via de kapel - via de trap naar beneden, maar daar was de deur ook vanzelf in het slot gevallen. En toen zijn we, zonder erbij na te denken maar via de nooduitgang naar buiten gegaan (een uitgang die we normaalgesproken ook wel gebruiken). En het alarm ging af. En de conciërge was bijzonder kwaad en mag mij volgens mij nog steeds niet zo :o |
Dit is al de 2e keer dat deze topic geupt wordt.
|
Citaat:
|
Ja, nog niet zo lang geleden zelfs. Ik kreeg de deur van het slot, maar dan kreeg ik de deur niet open :D
Het bleek dat je de klink naar boven moest duwen ipv naar beneden om de deur open te krijgen... :s |
Citaat:
Net of jij had het onmiddellijk doorgehad dat je die klink naar boven moest duwen... Ik dacht in eerste instantie dat de deur gewoon klem zat ofzo :p |
op het instituut waar ik werk, draaien de toiletten op de 1ste etage ander in het slot dan op de 2e etage
dat heeft weleens voor verwarring gezorgd ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee :confused:
|
Wanneer je naar de kroeg gaat , alle wc's bezet zijn , en de enige die vrij is waar het slot niet op gaat .
Mensen voor de deur laten staan . :bloos: |
Mijn uitwisselingsitaliaan heeft wel eens een half uur vast gezeten op het toilet. :o
|
omg wat zijn jullie op DK toch een stel wankers met je wc topics :D:D:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen bij een voordeur. Ik moest de katten van mijn vriendin eten geven, maar kon het huis dus niet in. Uiteindelijk heb ik die katten via het kattenluikje eten van mijn eigen kat gegeven.
|
Hadden ze het anders niet overleefd?
|
Hehe gisteren nog wat geks
trek ik me daar in een cafe een deur open sta ik oog in oog met een meisje die daar op de pot zit zij snel die deur dicht trekken en op slot draaien, ik lachen kwam haar erna nog tegen, knikten elkaar toe hehe :D |
ik was bijna te laat
|
Goh, wat een geweeeeeldig topic! (y)
|
Citaat:
|
Tandpasta. Waar is hij eigenlijk naartoe? :D
|
Citaat:
|
nope nooit geen last van gehad
|
Mijn zus en ik gingen een keertje wedden dat ik niet in de badkamer durfde met de deur op slot (ik was 6 he). En toen ging ik en kreeg ik hem niet meer open en toen waren we te laat op school:D.
|
Citaat:
|
Ik heb dat een keer gehad in Frankrijk. Toen waren wij op vakantie naar Spanje en stopten we eindelijk bij een wc in Frankrijk na een hele tijd in de bus zitten. Nou die wc was al heel smerig! Ik weet niet of dat tegenwoordig nog zo is, maar toen
zat er alleen een gat in de grond en daar moest je dan boven gaan hangen. Ja dan pis je helemaal scheef op je been enzo. En toen stond er een super lange rij en ik kreeg de deur niet open. Nou na 5 minuten proberen ofzo ging ie toch open :o En een keer op Rhodos. Wij waren toen op vakantie in Marmaris en toen hadden wij een boottrip naar Rhodos... Je moest er al voor betalen en ik kreeg de deur ook niet meteen open. Raar is daar trouwens wel dat je de wcpapier in een aparte bak moest doen. Dat is echt smerig als iemand daar ff lekker heeft zitten schijten :eek: |
Citaat:
Maar sowieso, zoveel wc's in Frankrijk zijn zó goor. Daar heb ik nog nachtmerries van :bloos: Echt, die openbare toiletten zijn daar óveral, maar van schoonmaken hebben ze zelden gehoord. (Maar wél van toiletgeld innen :nono: ) In Japan heb je ook een raar soort hurk-wc, wel anders dan de Franse. Dat lijkt me ook vreselijk :| Waarom niet gewoon overal zo'n nette pot waar je op kan zitten? En openbare toiletten moeten gewoon zo'n systeem hebben dat ze zichzelf reinigen (vaak genoeg gezien in NL en Scandinavië). Zo, dat was weer eens mijn wc-monoloog! :eek: |
bij uitgaan zat er een meisje vast gisteren :D kwamen ze met zo'n schroevendraaier maar aangeholt om haar te bevrijden
maar ik zat ook eens bijna vast op diezelfde plee |
Citaat:
Wat een up! Zeg ik: http://img.photobucket.com/albums/v5...aar/knight.jpg |
Up nummer 5 al van deze topic.
Zeker erg populair? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom wordt er altijd aan die klink gereten als een gek als je er op zit :mad:
|
Wat een mooie http://members.lycos.nl/DKG/_derived...re000_hbtn.gif
|
Citaat:
|
Godver, wanneer gaat dit topic eens dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
150
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |