![]() |
ik ben soms best wel gemeen ja, tegen bepaalde mensen. als ik iemand echt niet moet, ja, dan kan ik moeilijk aardig zijn. maar vaak ben ik ook gewoon sarcastisch en dat komt dan ook niet even aardig over.
|
ja, ik ben 2x vreemdgegaan, geschorst geweest omdat ik een lerares iets lulligs heb aangedaan, ik ben niet te vertrouwen, kom nooit op tijd, etc
|
Citaat:
|
TUURLIJK!wie niet? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een rotwijf. Kweet bijna zeker dat achter "gemene-achterbakse-slet-zonder-respect-voor-de-medemens" in het woordenboek mijn naam staat.
|
gezelligheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: nog stekkertjes er uit getrokken lately? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik, ik ben de goedheid zelve. (a)
|
ik ben lief!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In gezelschap van bepaalde mensen kan ik wel vals zijn, want met z'n tweetjes is het veel leuker om te zaniken dan in je eentje. Maar zo over het algemeen ben ik behoorlijk sociaal.
|
Citaat:
|
Ik ben vriendelijk. Maar als ik het gevoel heb dat mensen zich anders voordoen ga ik vervelende vragen stellen. Ik vind het leuk om mensen een beetje te testen, maar dat vind ik niet echt gemeen.
|
verbaal stamp ik menig mens onder de grond als ik een dagje zwaar slecht gehumeurd ben. en ik negeer iedereen die naar me zwaait. en probeer zo bot mogelijk te zijn.
dat helpt mij er weer boven op te komen. om te zien hoeveel mensen het begrip sarcasme niet door hebben. :D |
meestal ben ik wel lief...
|
Citaat:
|
Mensen vinden mij over het algemeen erg vriendelijk.
Wat niet wegneemt dat ik dikwijls schattig sta te glimlachen en kletsebetsen met diezelfde mensen die dan het gevoel hebben dat ik ze tof vind, terwijl het eigenlijk maar losers zijn. Als ik ze maar eens per week zie heb ik er geen problemen mee ofzo. Ik ken maar twee mensen met wie ik langer om kan gaan zonder me rot te ergeren. Gemeen? Ik weet het niet. |
nee
|
Citaat:
|
ik ga door het leven met het imago altijd ongesteld te zijn.
|
Het hangt van m'n bui af maar normaal ben ik wel aardig. Alleen soms niet en dan maak ik de hele tijd sarcastische opmerkingen en ben ik vet iritant :evil:.
|
Ik ben lief.
|
ik ben nog steeds lief
|
eigenlijk wel, dan ga ik iedereen afzeiken om dingen wat ik zelf ook doe :o
|
Ja best wel! :bloos:
|
Van horen zeggen weet ik dat ik soms heel vervelend mensen kan negeren maar verder ben ik wel liev geloof ik :o
|
Ik geef mijn ongezouten mening.
Blijkbaar maakt mij dat een klootzak. |
Ja...k kan best wel een biatch zijn:P!
|
Ik ben net zo'n lul in het echt als op het forum..
|
Ik ben een rasechte lamlul :D
|
als ik iemand niet moet, dan zeker wel ;)
|
over het algemeen ben ik eigenlijk veel te lief (n) :(
|
Lies=Lief
ja :o |
Altijd.
|
Nee hoor, ik ben heel lief. :)
|
soms :)
|
Nope, kheb een hekel aan mensen die bitcherig tegen je gaan doen terwijl ze je niet eens goed kennen ofzo. Alleen als iemand me iets ergs heeft aangedaan verander ik wel eens in een bitch.. Ben net een poes, kben altijd aan het spinnen maar ineens hala ik uit.
Maar of je dat nou een biatch kan noemen.. :) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
ik ben echt nooit een bitch(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |