![]() |
moraalridders..
zulke dingen gebeuren, en met alcohol in t spel gebeuren ze nu eenmaal sneller. ik vind dat een redelijk excuus hoor! als hij echt van je houdt, denkt hij nog wel zeker nog wel 3x na of hij het uit wil maken of niet.:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een van de peilers van een relatie is dat je elkaar alles kunt vergeven. Iemand van wie je houdt, geef je toch altijd weer een kans. Iedereen maakt fouten, doet stomme dingen. Waarom moet de reactie op de eerste de beste fout meteen maar het ultieme "dumpen"zijn? Waarom zijn jullie zo ontzettend veeleisend? Het moet perfect zijn en laat anders maar. Zo hup je dus op zoek naar de perfecte relatie van de een naar de ander, van gebroken hart na gebroken hart, en bij de tiende kom je er achter dat je eigenlijk nog geen steek opgeschoten bent, want er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.
Newsflash: niemand is perfect, ook jijzelf niet. En of jullie relatie het houdt, hangt niet af van hoe geweldig jullie elkaar vinden, maar hoe goed jullie kunnen omgaan met elkaars foute eigenschappen en stomme stunts. In jullie toekomstige gezamenlijke leven zul je wel over meer dingen vallen. Dat is nog geen reden om meteen het bijltje er maar bij neer te gooien. |
Bah, ik vind iemand kussen geen foutje maar een grote fout!
En dan ben ik maar bekrompen of "hypocryt" :rolleyes: Wie mij niet trouw kan zijn mag zijn spullen pakken.. En ja, zo simpel is dat voor mij althans... |
Gewoon niet vreemdgaan :rolleyes: en dat excuus van alcohol is zo belachelijk (heb het overigens niet gelezen, maar als je het vergeten bent, dan moet je wel aan een of ander verdovend middel zitten)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je elkaar net kent, is het wel zo makkelijk eerst het vertrouwen te winnen en niet vreemd te gaan. Als mijn vriend na een half jaar in een dronken bui iemand anders zou zoenen, zou het 'exit' vriend zijn. |
ik zou er echt kapot van zijn en ok wel heel :mad: als mijn vriend zou vreemdgaan... Zelfs al is het door te veel alcohol. Maar of ik zomaar onze relatie zou kunnen opgeven? I don't know...
Btw, hoe reageerde hij? |
Vertellen. Geheimhouden is nog erger, persoonlijk zou ik dat niet eens kunnen. (Maar sowieso een andere jongen zoenen al niet) Wil je dat voor je vriend geheim houden? Kan jij daarmee leven dat je dat soort geheimen voor hem hebt?
Je zal zijn vertrouwen kwijt zijn en er is idd een kans dat hij je dumpt, maar als het later uitkomt is het alleen maar erger. Ik zou het echt gewoon eerlijk tegen hem zeggen en dan de hele situatie uitleggen. |
ik heb het gister verteld... het was echt heel moeilijk om te zien hoe erg hij het vond. hij keek me zo zielig en teleurgesteld aan. hij had het dan ook niet van me verwacht. we hebben er eigenlijk niet lang over gepraat en hij wou de film gaan kijken. voor hem was het goed.
maar dat was niet zo..ik merkte dat hij er de hele tijd aan dacht (net als mij). verder hebben we bijna nix meer tegen elkaar gezegd. Jah, of ik donderdag op zijn vaders verjaardag kom. dat is dus de eerstvolgende keer dat ik hem weer zie en daar zie ik vreselijk tegenop!! Ik wil dat we er eerst helemaal uit zijn hoe het nu verder moet. zo kan het in elk geval niet. ik wil dat hij precies tegen me zegt wat ie denkt en zijn gevoelend eruit gooit, maar dat gebeurd niet. zo kan het toch niet verder? wat moet ik nu doen?? Ik hou echt heel veel van hem (die kus betekende niet dat ik niet van hem hou!!) en wil hem cker niet kwijt. maar het vertrouwen is natuurlijk weg, kan ik dat terugwinnen? |
Citaat:
vertrouwen kan je zowat niet terug winnen btw!! |
Je kan alleen maar met hem praten. Ik zou zelf ook dichtklappen als ik zoiets te horen had gekregen. Het gaat iig lang duren voor je zijn vertrouwen terug hebt, vertrouwen is zo te vernietigen, maar terugwinnen is een heel langdurig proces.
|
Citaat:
ten tweede: natuurlijk kan ik me wel in een ander verplaatsen, natuurlijk is het niet leuk, maar ik geef aan dat je ook moet kunnen vergeven |
Citaat:
*just a question* |
Citaat:
ik ben ook bang dat ik zn vertrouwen niet meer terug kan winnen. ben benieuwd hoe lang het dus nog aan blijft. maar nog ff een vraagje: ik zei al dat ik morgenavond op verjaardag moet bij zn vader. dat is de eerstvolgende keer dat ik hem weer zie en het lijkt me dus heel ongemakkelijk. nu twijfel ik of ik zal gaan of niet. Ik wil liever dat we elkaar ff een paar daagjes niet zien en rustig kunnen nadenken en het daarna nog een keer een avond samen proberen. maar is het juist niet dom van me om dat tegen hem te zeggen? want hij nodigde mij ervoor uit, dat is toch een teken dat hij het weer wil proberen. dat wil ik ook, maar dan moeten we daar schijnheilig vrolijk gaan doen alsof alles goed gaat. dat is toch niet goed? wat moet ik doen, gaan of afzeggen (en wel de reden daarvoor vertellen natuurlijk)? |
Als je voor jezelf weet dat het niks betekende; vertel het dan gewoon niet.
|
Citaat:
|
3 pagina's lezen is mij ook wel eens teveel...
Misschien moest je hem vanavond eens gaan bellen ofzo. Zorg iig dat je hem voor morgen nog even spreekt. Verder zou ik wel naar die verjaardag gaan, ook al is dat vreemd voor je eigen gevoel. Doe je dat niet, heb je kans dat alles kapot gaat wat er nog is.. imo is 5 maanden ook nog niet erg lang, en zou ik je dus niet kunnen vergeven als vriend zijnde. ik zou ook eens goed na gaan denken of dit wel is wat jij wilt. |
Gewoon vertellen, je moet eerlijk zijn.
|
Citaat:
Zet je erover heen en ga gewoon. Anders bel je hem vanavond nog even of stuur je zomaar gewoon een lief smsje. |
Absoluut. Eerlijk zijn is het beste.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |