![]() |
Citaat:
KIJK ; http://www.groupxarab.com/dancer.gif |
Wat is Jan Willem Franken nou weer voor domme naam :rolleyes:
|
ja wie zoent daar nou mee he :rolleyes:
|
Alleen nerds.
Ik heb een screenshot van Rudies mailbox met allemaal geile mailtjes van mij erin met geile subjectdingen ja! |
Laf yah.
Nou ik heb dus alle mailtjes van mijn ex verwijderd Ze waren te pijnelijk Vooral nu hij met een gothic heeft |
Het leven is harddddddddd.
|
Ja je weettoch
he ik heb geen foto papier meer gehaald hoor |
Citaat:
|
JA GOTHICSSS HE :mad: :mad:
|
Ik ben wel naar de suup geweest en toen zag ik een joch waar ik al even tellen hoor.. 3,5 jaar ruzie mee heb omdat ie verliefd op mij was en ik niet op hem, en ik keek hem heel boos aan!
|
ik ben brak en heb de hele dag op de bank liggen playstationen
ik ga maaar eens ontbijten zo denk ik:D |
Ik ben nu een liedje aan het luisteren van
een hottie die bij mij op school zit enzo. die zit in een band En daar was ik verliefd op. En nu negeerd hij me :mad: |
ik ben een liedje aan het luisteren over luie vrouwen van the slackers. maar het slaat meer op mij dan op de meisjes die ik ken:D
|
:D Ik luister naar de ventilator van mijn pc die kapot is.
|
Citaat:
|
en ik zit op de tocht en dat is koud. ik zit te bibberen als een lepra patient zonder deken.
|
THIS WAS TEH LAST THING I EXPTECTEDDD
EXPECT FROM YOUUUUUUUUUU ja en ik was verliefd op hem he en toen had ik zijn email adres en hij wist wie ik was dus en hij vond het niet erg dat ik hem had toegevoegd en toen zei hij ook hoi enzo op school maar hij is best klein. nouja even groot als ik en hij is echt wel hitsig alleen iedereen vind hem lelijk en hij heeft vans enzo en hij is blond. maar nu negeerd hij me dus. want ik lachte vorige week zo een beetje en toen keek hij me aan en keek hij weer voor zich. en toen was ik gekwetst enzo ja je weet toch :mad: |
Citaat:
|
Fairuz ik moet je een geheim vertellen :o
Ik heb momenteel vans aan, heeeeele lelijke, omdat ik moest spuituh he. |
Citaat:
|
Citaat:
aaah dat is fucked-up |
ja ik wil een knuffel leep :(
kijk want echt elke fucker die ik wil he wilt mij niet. omg ik haat ze allemaal stuk voor stuk kijk en toen vond ik iemand anders wel leuk he en volgens mij digt hij me ook wel en nu is er weer een andere hottie op school enzo IK GA ALLLE HOTTIES DOODMAKEN OP SCHOOL ze doen me teveel pijn weetjeeeee en dan zul je zien he dat ze allemaal gothics als vriendinnen hebben. omg wij hebben een nieuwe opdracht voor fotografie he jezelf naakt fotograferen enzooo weet je :eek: En er zitten ook enge gothics op fotografie en die moeten dat ook en eentje is zo dik enzo en heel eng en ze is boosop me omdat iemand een keer riep dat ik gothics stom vond enzo en dat ik ze kut vond en toen zei ze nee ik ben geen gothicc maaar een satanist ja en toen keek ze boos. |
Jezus Fairuz dat verhaal heb ik nou al duizendmiljoen keer gehoord :D Maarre! Ik vind je msnnaam leuk.
|
Citaat:
|
JA HALLO
het doet zoveel met me :( ja ik vind de jouwe ook leuk |
Ja eentje met rode make-up onder dr ogen :eek:
|
[/editttt]
|
Maar dan nog lelijker!
Mijn mama heeft vandaag al drie keer gevraagd of ik ziek ben. |
hoi ik heb vandag gevoetbald en geel gekregen omat ik ipv de bal een tegenstander vol op de slof nam:o
vverder heeft mijn werk netgebeld dat ik niet hoef te komen vanavond en ik heb nog steeds buikpijn dus ik heb geen zin om uit te gaan dus ga ik maar aan mn suprise knutseleen en muziek downloaden enzo. |
Ik heb gewerkt en gedoucht en suprise gemaakt en gedicht geschreven en met mn jochje gebeld en met mn moeder een zeikgesprek(van haar kant) gehad.
en ik heb straciatella yoghurt gegeten als ontbijt<3 En vanavond vier ik sinterklaas yay. Want morgen is mn moeder jarig. |
uitgeslapen. ge-msn't met chick. kamer opgeruimd. bami gegeten. gewandeld met de hond. familie over de vloer voor sinterklaas. wijn gedronken. brownies gebakken.
eneuhm ik ga zo eventjes op mn bed liggen en dan huiswerk maken en wat lezen zodat ik morgen vrij heb voor mn chick. nou nou boeiend he. |
Citaat:
De mijne moet morgen weer de hele dag tonelen op het Hofsplein(n) |
meid
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds wanneer heb jij een chick? |
Citaat:
wie wie? :D |
Citaat:
Je weet wel, die blonde amerikaan waarbij de kans dat je haar zat tegen komt bij het uitgaan 99% is:o die(y) Wie wie?! |
Citaat:
een amsterdammer die bij me op school zit. <3 |
Citaat:
Je herrinnert haar dus alleen maar als het stomme altootje waar ik altijd ruzie mee had? Ze is drastisch veranderd (gelukkig(y)) |
Citaat:
maarjaaa in die tijd was ik ook nog de überpanda. :( |
Ahja, pm eens een foto van die hunk van je(y)
|
Citaat:
nee. |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisjes klets eens niet zo!
Nou ik heb net heel burgerlijk gegourmet en ik heb heel veel knoflooksaus op! Nu ga ik wandeleeeen met mijn basisschoolvriendje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |