![]() |
huidige 11 maanden (over 15 dagen een jaar)
1e en enigste relatie en dat mag zo blijven (alleen verkering van 2maanden ofzo, maar da stelde egt nix voor) |
Mijn vorige (en tevens mijn eerste) relatie duurde bijna 15 maanden, en in mijn huidige relatie zitten we nu op 6,5 maand. Maar dat gaat ongetwijfeld veeel langer worden :)
|
21 cm. :)
|
Iets van anderhalf jaar:d
|
3 jaar en 4 maanden waarvan 2 1/2 week getrouwd.:)
|
heb morgen 1 maand met haar en dat gaan we vieren :D
|
Bijna 15 maanden :cool:
|
Citaat:
|
heej, ik ken deze situatie, heb het zelf ook mee gemaakt, en ik zal je 1 ding zeggen, kies voor jezelf
het heeft geen nu om nu al tegen je gevoel in te gaan, want dat gevoel gaat nooit meer weg en dat moet je eerst zelf accepteren voordat je dat aan andere gaat vertellen. als je eenmaal op een meisje verliefd bent geweest, tja kun je er eigenlijk niets meer aan doen, meisjes zijn verslavend, je kan nu gaan expirimenteren, probeer via een bar of iets in contact te komen met meisjes, als het goed gata probeer eens een stapje verder en haar te zoenen, je zal zien dat er een nieuwe wereld voor je open gaat, en dat als die vriendin, echt een vriendin is, jou als nog accepteerd, zij is nu gewoon bang voor het onbekende en dat ik waarschijnlijk vanuit thuis mee gegeven aan haar. wie weet valt ze zelf ook wel op meisjes... iniedergeval maak je er niet te druk om en onderneem actie om te kijken waar jou liefde ligt, suc6 ;) |
oeps verkeerde forum!sorry! :bloos:
|
Ik heb geen idee, ik zal binnenkort eens vragen of hij het weet:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt tussen de 2 en 4 maand ongeveer.. Ik zal het binnenkort mededelen |
Citaat:
|
morgen 3 weken :cool:
|
14 cm ongeveer mss iets langer
|
Citaat:
|
5.5 maanden nu.
|
Citaat:
|
volgende week zondag een jaar :D
|
Mijn langste is nu 1 jaar en 1 maand.
Mijn kortste is nu 1 jaar en 1 maand. |
kortste: anderhalve maand (was eigenlijk meer verkering)
langste (die van nu): 17 maanden en 2 weken |
Langste is een jaar en 2maanden and still improving :p
|
mijn langste is:
1 jaar en 5 en een halve maand :D =xxx= |
langste 10 maanden
kortste 2 weken. Ik heb nu bijna 3 maanden met mn vriend, maar het voelt alsof het al jaren zo is :) Die 10 maanden is niets vergeleken met hoelang deze relatie gaat duren :bloos: |
Mijn huidige relatie duurt nu al een half jaar en 8 dagen :)
|
Kortste: 2 maanden, maar het was niet eens echt een relatie.
Langste: 22 maanden. Huidige: 3,5 maand, en zoals het er nu uitziet gaat dit nog wel even duren. :) |
vandaag een week :o :cool:
|
Me langste tot nu toe is 7 maanden :p Mijn stiefzus heeft al 9 jaarmet een gozer verkering :D Ze zijn zo een leuk stelletje
|
Woensdag een jaaar en dat is ook het langst meteen.
|
Whoeoeoeoe
record is 4 maanden en ik heb ook ene keer 3 dagen iets met een meisje gehad, een 3night stand of hoe je het ook moet noemen |
Omdat het meter grapje al gemaakt is, maar serieus. ;)Gemiddeld zou ik niet weten, de langste duurt op dit moment 35 maanden, 1 week en 3 dagen (oftewel bijna 3 jaar ;)). Als ik me niet in het jaartal vergis, wat nog wel eens wil gebeuren (bij hem gelukkig ook ;))... :o (Waarvan nu 4 maanden, 1 week en 3 dagen getrouwd. ;) :))
|
hoelang is toch een chinees ?
|
Citaat:
|
8 dagen;)
|
hoelang mn relatie is:S:S
ehhh 130 km:P:P hoelang DUURT je relatie... is betere vraag en atwoord daarop is ehh bijna 5 maand |
Ik heb nu twee relaties gehad die net langer dan anderhalf jaar duurden en twee die rond de drie maanden waren.
|
Citaat:
|
Mijn langste (en kortste en enige) relatie duurt op dit moment op vier dagen na 10 maanden. :)
|
Langste: 4 maanden
Kortste: 1 maand Huidige: 2 maanden, 12 weken eeen.. een paar uur :). Maar deze mag eindelijk eens wat langer |
off topic: Mijn relatie is zoooooooooooo lang *houdt armen zo ver mogelijk uit elkaar*:D
on topic: mijn langste relatie is 1,5 jaar en dan is er nog 5 maanden en 3 weken dan 3 maanden en dan eentje 2 weken:) en ja ben nu weer vrijgezel:( |
Maand of 6, en het is de eerste echte relatie.
|
2 maanden en 1 dag.
|
Citaat:
Mijn langste 'relatie' duurde bij elkaar 1,5 maand, toen heb ik het uitgemaakt. En waar ik nu mee bezig ben, speelt pas 2 weken, dus we zullen zien. |
Nu zo'n 15 maanden. Mn vorige relatie was 4 maanden.
|
2 jaar en 9 maanden..!
en nog steeds happy :) |
Citaat:
|
huidide 5 1/2 maand, maar weet niet of ander persoon dit nog lang laat duren....
|
eerste: 2 jaar
tweede: 6 maanden derde: één maand, één week, en 3 dagen ;) |
Hiervoor iets minder dan 8 maanden gehad. Over week 8 maanden met huidige vriendje.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |