![]() |
Citaat:
|
ik heb nu ook mijn kaartje (y)
|
millionaire, LCD soundsystem, tiga, 2many dj's. (y)
leuk. |
Citaat:
ergens naartoe gaan waar je geen zin in hebt en er dan over zeuren is natuurlijk veel gothicerder |
Ik wil weten hoe laat het begint, vrijdag.
|
Citaat:
|
aan het einde van de middag in tent zijn die akkoestische sessies, die mag je niet missen. 's avonds rond 7, 8 uur begint het echte werk.
|
verdomme, ik MOET hierheen. de vorige keer dat b s p in nederland was kon ik ook al niet!! :( stom gedoe met geld en werk. iemand mijn kaartje voor the hives overkopen? :s
|
Citaat:
Je kunt in iedergeval vanaf 4 uur je bagage afleveren!:cool: |
Citaat:
^ klik links op "tijdschema" |
Citaat:
Wel vaag dat zondag er niet bij staat. Is er dan uberhaupt wel iets? |
nee toch ?
|
nee alleen vrijdag en zaterdag,
|
ga jij nou maar eten. :)
|
leuk! maar ik ben praktisch blut. :(
|
het is ook ongeveer al uitverkocht. :)
|
Citaat:
Ik heb er zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ja ik ook, voor de mensen die naar british sea power gaan kijken, check die 'behind closed doors' set van ze op 3voor12 (Y)
|
Citaat:
|
Fijn tijdschema. Dat wordt dus behoorlijk kapot naar Alles Dali, maandag.
|
Citaat:
|
^(Y).
Ik ga zo maar eens naar Rotterdam. |
Moving Units heeft afgezegd. Lekkah kut.
|
ik ben nog in dubio... ik zou dan alleen vanavond heen gaan en eigenlijk alleen voor 2many dj's (moet tot half 10 werken, dus kan pas om half 12 in r'dam zijn), en ondanks dat de helft van mijn kaartje betaald wordt ben ik er nog niet over uit...
weet iemand trouwens of 't al uitverkocht is? |
ojoh ik heb ook nog geen kaartje.
ik denk dat ik maar gewoon ga zeggen dat ik op de lijst sta. hahaha. |
Citaat:
'My name is on the list. - What list? The DJ's list. - Mr. X, there is no guestlist toniiiight!' en verder wordt er nu voor me uitgezocht of er nog kaartjes zijn... |
voor de mensen die denken op zondag uit te te kunnen slapen:
'De Amsterdamse band Skip The Rush biedt Motel Mozaïque aan om op zondag een akoestisch optreden te geven voor de slapers in Motel Mobiel. Uiteraard hebben we hun aanbod geaccepteerd! ' |
Hm, dat was wel stukken minder dan vorig jaar.
Anyhew: DJ Format was als vanouds geniaal, Little Barrie ook, Riton wel aardig.. maar wil iemand Eni-Less en vooral die immens slechte, onverstaanbaar rappende neger-van-de-rotterdamse-straat, die hij bij zich had, in een baan om de aarde lanceren? |
Scarlett en ik zijn helemaal 'uit ons plaatje' gegaan!:D(Y)
Vooral LCD en 2manyDJ's! |
ik heb me het meest vermaakt in de schouwburg toen ik op de trap lag
|
Citaat:
|
En vanavond Nancy, Nid & Sancy!:D
|
Citaat:
Maar fuck, ik heb het gemist terwijl ik gratis had gekund... : :s |
(Y)
en de groeten van pleno |
british sea power was fucking vet, en verder vond ik het wel gezellig gister, maar nu ben ik ergggg gaar.
|
Citaat:
Oh, en Efterklang was zooo verschrikkelijk mooi! Geweldige beelden erbij ook! Toppertje:D(Y) |
Citaat:
Het geheel is me trouwens beter bevallen dan vorig jaar, al was ik toen alleen maar op de zaterdag gegaan. Hoogtepunten voor mij persoonlijk: LCD BSP Nancy Sinatra <3 Gabriel Rios Tevens: DJ Set Tom Barman > DJ Set 2Many DJ'S |
alleen ik was erbij in de schouwburg. de garderobe-dame, en ik.
Citaat:
ik ook, want; poni en poni is hardop lachen natuurlijk Middenin staat het drumstel, het publiek zit er aan vier kanten omheen. Vier zangers aan alle kanten. Theatrale teksten, kwijlende Hitlergroet, vechten om de bas. Bassist in onderbroek, zangeres in doorkijkbloes met zwarte teksten op haar lijf. Andere zangeres met zwaar verlopen lippenstift. Opnieuw vechten. Punk Punk Punk. Maar keiharde techno kan Poni ook. Wow. haha. wat een bagger was dat zeg. kut-superlatieven schieten tekort. |
ah, de wondere wereld van de gemiddelde OOR dertiger; met Poni als de laatste strohalm qua sensatie.
|
Citaat:
Oh ja, Khonnor die het nodig vond om z'n vliegtuig te missen = :( |
Citaat:
|
Ik heb me wel vermaakt, op vrijdag vond ik Lemon Jelly het leukst, ook al heb ik niet alles gezien. Verder was het lekker kut georganiseerd en was het veel te druk. British sea power was erg goed, en de falafel tegenover ook.
|
Citaat:
BSP, Millionaire, The Infadels en de dj's in de basement waren zeker een hoogtepunt van de zaterdag(y). |
ik vond bsp eigenlijk een beetje tegenvallen in vergelijking met afgelopen november in paradiso, maar nog steeds waren ze erg vet ja. en millionaire (Y)
al met al erg geslaagd. |
Vergeet ik bij Frying Dutchman:cool:
aardige gasten waren dat(y). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |