![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NIETES :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
|
Koud water is gezonder (y)
|
Citaat:
En dat warme water wordt ook koud als het met koude lucht in aanraking komt. |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik plens altijd koud wat in m'n gezicht en maak met heet water een washandje nat, en dan was ik braaf alle zweterige plekken (y) |
Citaat:
En dan moet je je gewoon snel afdrogen. Maar totaal niet wassen is onhygienisch. Dat doe ik alleen als ik de deur niet uithoef. @perfectme: hoezo dat? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms een paar dagen :o
Meestal 1 tot 1½ uur:) |
Er zaten meestal ongeveer 45 minuten tussen.
|
2 uur, inclusief treinreis
|
ik sta om 6:15 op en ga rond 6:45 weg. Een half uurtje dus als ik het eerste uur moet beginnen.
|
Citaat:
|
Als ik naar school zou gaan dan zou er 2 uur zitten tussen het moment dat ik opsta en het moment dat ik op school zou zijn aangekomen.
Ik sta altijd 2 uur voordat ik ergens moet zijn op :o |
Daar zitten 2 uur tussen.
|
halfuurtje
opstaan, douchen, eten, boterhammetjes smeren, gaat allemaal op een halfuur |
anderhalf uur
|
dat verschilt van 55 tot 105.
|
wekker gaat om 7 uur, maar ik kom er pas iets voor hafl acht uit en ga iets voor achten weg.
half uur dus :) En als ik het eerste uur vrij ben (dat is 3 keer per week) gaat de wekker om half 8 en sta ik om kwart voor acht op en dan heb ik nog een uurtje. |
Ik woon op 500 m van school en heb altijd problemen om op tijd te komen :)
School begint om 8.15 en wekker gaat om 7.40. Ik sta op om 7.50 / 7.55 en doe alles op mijn gemak. En om 8.15 of later kom ik de campus binnengeslenterd (y) |
Citaat:
|
3 uur en 15 minuten.
|
half uurtje...
|
30 minuten zonder douchen (doe ik 's avonds), met wassen en ontbijten.
|
45 minuten, met douchen 60 minuten
|
10 minuten ofzo. :)
|
50 minuten
|
40 min. ongeveer
|
Ligt er aan hoe laat ik naar school moet. Maar zeg gewoon dat als ik het eerst uur op school moet zijn dat het dan ongeveer een uurtje is. :) Inclusief een kwartiertje lopen naar school.
|
65-70 minuten ofzo, ik ben langzaam 's ochtends :o
|
uuhm ongeveer 50 minuten, maar als ik me verslaap 30 ofzo
|
Net iets langer dan een half uur
|
60 min voordat ik de deur uit ben
en dan nog es 60 minuten onder weg naar school |
30 minuten
|
Mn wekker staat ongeveer een uur voordat ik weg moet, maar dan moet ik ook nog zo'n anderhalf uur reizen
|
Citaat:
|
20 min.
|
45 minuten, maar ik douche/badder elke ochtend en avond en soms ook nog tussendoor als ik het koud heb of moet leren (kan me niet concentreren als ik niet in bed/bad lig)
|
als ik even voor mij voor de middelbare school van vroeger mag reageren; ongeveer een uur, soms iets meer.
|
2.5 a 3 uur, ongeveer.
Henk Mul ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |