![]() |
Altijd zwarte mascara en oogpotlood. Niet overdreven veel, maar wel zo dat je het ziet. Soms glittertjes.
|
Altijd zwarte mascara, en zwart oogpotlood. En als ik in de mood ben ofzo ook weg eens ogenschaduw.
|
ik draag naar school alleen mascara,en blush,meestal lippenbalsem/lipgloss. naturel dus.
als ik uitga iets meer,soms lijntje,oogschaduw..ook niet heel veel opzich. |
Mascara, oogpotlood, labello/lipgloss. Met uitgaan extremerr of course. (y)
|
I loooooove my make-up!
Bijna alles is van ONLY-cosmetics, omdat ik daar werkte, is het er zo ingeslopen. Nu gooien de meeste winkels het uit de collecie en moet ik op zoek naar een nieuw merk....(n) -foundation -compact powder -rouge -oogpotlood (heel lichtbruin) -oogschaduw (roze, bruin, groen, u name it.) -heeeel soms mascara, (daarhoudiknietzovan) -Wenkbrauwpotlood -Lipgloss. -Nagellak!!! ik trek er elke ochtend wel een half uurtje voor uit. zonder de deur niet uit, maar geen plamuur. Met feestjes en partijtjes natuurlijk wat zwaarder en meer zwart/paars, maar ook dan weleens gewoon lekker licht: met rose, licht rose en wit. |
Citaat:
|
wat camouflagezooi, wenkbrauwpotlood en mascara, soms een subtiel kleurtje op m'n lippen , meer niet.
Als ik eens wild doe komt de rode lippenstift tevoorschijn, maar stiekem heb ik daar een hekel aan. Ik zou wel iets zwarts op m'n ogen willen doen, maar dan word ik meteen weer uitgescholden voor gottik, dus dat laat ik maar zitten. Camouflagezooi van missporty, mascara van weet -ik-veel, en wenkbrauwpotlood van de Hema... Ik vind het trouwens echt ongelofelijk hoe mensen een halfuur bezig kunnen zijn met make-up, what the fuck dóe je dan allemaal :confused: |
eigenlijk alleen mascara en oogpotlood
heel af en toe wil ik wel eens iets camoufleren mascara l'oreal en oogpotlood estée lauder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik meestal sowieso wel mascara. Als ik meer tijd heb komt daar wat van die camouflage-crap bij en wat oogschaduw. Heel soms nog oogpotlood. Lippenstift is geen gezicht bij mij dus lippenbalsem it is.
|
Zwarte mascara, zwarte oogpotlood en soms ook oogschaduw, zwarte eyeliner en heel soms lippenstift. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou van eyelinerrrr en knalrode lippenstift
en mascara doe ik erbij want dat is standaard |
Citaat:
Dus 'wij jongens' hoeven niet te reageren omdat 'wij' meisjes toch alleen maar liever 'neutraal zien? Ik vind dit een beetje een eenzijdig beeld, overhaaste generalisatie. Ik heb zo een dozijn vol met voorbeelden van meisjes/vrouwen uit mijn omgeving die ik liever nooit zonder make-up zie. Tuurlijk ik ken ze ook waarbij het van mij echt niet hoeft en waarbij neutraal beter is als met make-up. Maar deze steling is dus naar mijn mening op 0 gebaseerd. |
Dagelijks gebruik ik zwarte mascara, die ik er voor een stuk terug afdoe want anders staat het niet, mijn wimpers zijn al te lang en ik ben een licht type.
Tis al genoeg voor mij als mijn wimpers niet wit meer zijn. + klein beetje oogpotlood. en ik ben verslaafd aan kersen Labello. Met uitgaan doe ik wat meer oogpotlood ofzo. |
Natural en anders smokey :cool:
|
niet iedereen wordt mooier van make-up, er zijn er genoeg waarbij het echt niet staat. en als je lelijk bent blijf je met make-up ook wel gewoon lelijk.
dit is gewoon een algemene opmerking, ik krijg vaak het idee dat mensen het als "vals spelen" oid zien. |
Citaat:
|
nee :)
|
Citaat:
maar ik kan ook binnen 5 min klaar zijn. |
Citaat:
|
inderdaad ik doe ook lang over mascara, zeker wel een kwartier. laagje, laten drogen, volgend laagje.. (y)
|
Citaat:
verder zwarte eyeliner, zwarte mascara, wenkbrauwtjes natuurlijk. eneuhm, soms donkergrijze oogschaduw, soms een donkere tint oranje. als ik er zin in heb doe ik iets met groen of paars. en als t echt erg is wat glitters hier en daar. |
felle gekleurde nagellak vinnik echt een turn-off
|
naar school ga ik vaak make-up loos ondanks het feit dat mijn ogen dan minder sprekend zijn, voor de mensen daar hoef ik het niet te doen, al ga ik ook wel met mascara hoor. maar als ik ga winkelen oid draag ik liever wel mascara, want ik heb redelijk lange wimpers, maar totaal blonde puntjes waardoor je amper wimpers zonder mascara ziet.
met uitgaan doe ik meestal alleen mascara op en soms oogpotlood maar op de een of andere manier heb ik zo snel het gevoel dat ik zonder make-up er ook leuk ook hoor uit te zien (n) en snel een overdadig gevoel heb. maar ik zit nu in california en doe ik wel elke dag mascara op. ik gebruik lancome (y) en heb verder nog wat merken zoals loreal en rimmel etc. ik ben in nice opgemaakt door een vrouw van givenchy en heb toen gelijk een bruin oogpotloodje gekocht. oh my mijn ogen waren toen blauw :bloos: <3 Jammer dat ik dat zelf niet voor elkaar krijg. ik heb lipgloss van lancome maar die gebruik eigenlijk nauwelijks, ik loop al jaren met het beeld rond dat iets op mijn lippen niet staat, maarja. voor de rest heb ik oogschaduw van estee lauder gekregen maar daar doe ik al heel lang mee, maarja, niet echt veel in gebruik. ik geef gewoon meer om parfum, denk ik zo.. damn wat een lang verhaal :nono: |
make is bedoelt om de lelijke plekjes weg te werken en om het mooie van het gezicht te accentueren; er zijn maar weinig meisjes die het begrijpen
|
Citaat:
maar on-topic: ik gebruik altijd zwarte mascara van Loreal. Wat eye-liner, en foundation. That's it. |
Zwarte eyeliner en zwarte mascara.. en soms zwarte oogschaduw :)
|
Meestal geen make-up of alleen wat blusher als ik bleek ben. Soms mascara en oogpotlood. Niet opgemaakt is fijner.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |