![]() |
k zou et doen maar er is iemand bij ons die haar mond gewoon nie kan houden... :o
k vin wel dat die mensen er niks aan hebben drm gaan we ook storten maar tog uit respect zou k et doen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doen ze alleen op Onzin of als ze nieuw zijn. |
Citaat:
in dat geval.. WELKOM!! :D (nu ook fotoboek aanmaken ;) dan 'hoor je er echt bij'.. :d) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welkom op 't forum. |
ik heb er niet bij stilgestaan. maar nu snap ik waarom mn kapster om 12 uur zei: hee, de radio stopt ermee. als ik er op gelet had, dan had ik zeker stilgehouden.
*zichzelf heel dom vind* |
Citaat:
|
Citaat:
ik zei als eerste heel lief welkom en ik krijg niks :( |
ik sliep :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nu kan ik terug rustig ademen en die cyanide weer wegstoppen :D |
liefde.leerlingen.com
|
Ik had college en niemand heeft er iets over gezegd.
|
Ik deed het wel al had ik niet echt het idee dat het die mensen iets hielp
|
trouwens als je het wou doen maar je kon niet dan kan je het altijd nog gewoon doen, ga je stil in een hoekje zitten en blijf je de minuten hoeveel je wilt stil :rolleyes:
|
het is volledig aan mij voorbij gegaan
|
jep, netjes de tv aangezet en 3 minuten stilte gehouden (y)
morgen nog ff geld storten! |
Ik lag in bed, de radio was aan, een Duitse zender, die overigens wel netjes 3 minuten stil bleef(in tegenstelling tot veel Nederlandse zenders, 'anders dachten de mensen dat hun radio kapot was' :rolleyes: ). (y) Ik dacht er wel aan, ja.
|
Ligt eraan. Als ik met iemand in gesprek ben ga ik gewoon door. ALs ik allen ben zeg ik uberhaupt niks, maar ik zal geen minuut aan Azie denken :)
|
Ja, zat voor de tv te luisteren naar de toespraak van Balkenende. Even netjes m'n mond gehouden daarna.:)
|
Toen lag ik te slapen, dus ik was vast stil. :)
|
idem
|
Stil zijn helpt echt geen ene flikker.
|
Citaat:
|
Jij hebt een geniaal topic geopend op M&M
|
Citaat:
hihi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij ook niet op die van mij eikel |
Citaat:
|
Citaat:
en sorry dat ik dat niet heb gedaan ik ben net weer wakker :p nee joh ik kwam net weer even kijke of er nog wat was gezegt enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat de radio uitviel om 12u :P Ik had overigens gewoon muziek op, niet eens meer aan gedacht
|
Nee
|
Wel 3 minuten je mond houden maar gewoon doorgaan met posten...
Achja, tis maar hoe je het bekijkt... :rolleyes: |
trouwens jullie hoeven me niet aan te vallen hoor...
|
Ik heb niet het idee dat 3 minuten stilte bijdraagt aan iets voor die mensen. Iedereen is wel geraakt door wat er gebeurt is, iedereen gaat daar om zijn eigen manier mee om, die 3 minuten stilte vind ik nergens voor nodig.
En over het geld sturen naar giro 555: Pas als ik er echt vanuit kan gaan dat er over een paar maanden zo'n aziaat bij mij voor de deur staat die zegt "Bedankt jongen" dan ga ik er over nadenken iets ermee te doen. Maar volgens mij gaat 80% niet eens naar die mensen toe... |
Citaat:
|
Uh nee
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik zat in de trein en die ging stilstaan voor die 3 minuten stilte. Dus ja, ik deed wel mee.
Normaal gesproken doe ik het alleen als we het bijvoorbeeld op school doen oid, niet in mijn eentje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |