![]() |
- mijn huispak / snoopy pjamma..
- wijde groene jeans broek - fleece vest - sloffen |
Twee jaar geleden kreeg ik rond kersttijd een érg fijne trui van mijn oma. Niet zelfgebreid hoor haha, mijn oma is wel modern :)
Hij zit heerlijk! Helaas wou oma niet vertellen waar ze het gekocht had. Volgens haar zou dit het minder speciaal maken. Jammer, want van zo'n fijne trui zou ik er weer meer willen! |
het army vest van mn vriend
te grote levi's |
m'n donkerblauwe spijkerbroek
ja. :) |
Citaat:
maar dat was ook de beoogde identiteit die je probeer toe te passen geloof ik? |
mijn nieuwe broek :cool:
|
Citaat:
|
m'n pyama broek van Puca =P... Ghigi.. Daar loop ik egt altijd in en het shirje wat erbji hoort egt nooit :p
|
Citaat:
|
MIjn trainingsbroek die ik echt nog vaak aan heb savonds terwijl die al iets van 5 jaar oud is:eek: Dat ik hem nog pas en nog niet kapot is, is onbegrijpelijk maar hij zit nog steeds heerlijk. En ook wel leuke herinneringen aan.
|
mn sjaal
|
spijkerbroek
|
mn baggy dieselbroek
en mn hoodie |
mijn witte jas met (nep)bont-randjes (L)(L)
|
N vet chille rip broek van Nudie:)
|
Citaat:
|
Hmjah, sindskort een broek van jack jones die ik pas gekocht heb. Zit uberfijn en staat me wonder boven wonder nog erg mooi ook. Ik en broeken is niet echt een succes over het algemeen.
Verder een 2e hands bruin ribcolbertje. En m'n witte jr ewing shirtje! |
mijn gistergekochte H&M-trui. <33
|
Groene dunkies en bikkietrui, beide overigens een zeer leuke combi (y)
|
Momenteel een broek die eigenlijk iets te klein is (bij de pijpen) maar voor de rest prima zit. Slechts 6 euro :cool:
|
Mijn nieuwe overzeas skatebroek :p
|
Citaat:
|
Mijn grijze muts, met 3 horizontale witte streepjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |