![]() |
Vandaag geen geld uitgegeven, 0,00 euri
|
€ 20 aan beltegoed... of ja mijn moeder kocht de kaart en ik betaalde mijn ma terug.
|
nog niets, maar als het stopt met regenen/sneeuwen dan ga ik metallica dvd kopen... voor 11.99...
verder moet ik ook nog zongedroogde tomatenpesto kopen.. |
€2,80 aan drinken en iets lekkers op het station, vermoedelijk ga ik zo nog boodschappen doen.
|
€1,15 aan kaasbroodjes :p
|
- € 7,50 aan boodschappen
- € 2,85 aan eten op het station Contant dus bij elkaar € 10,35. :) En daarnaast heb ik mijn chipknip ook nog met € 10 verhoogd. |
7,94 aan boodschappen voor de héle week :eek:
|
1,55 euro aan een fineliner of hoe je dat ook schrijft :S
|
7,50 voor een cadeau bon
|
Ik heb helemaal niets uitgegeven:)
|
€ 7, 80 - sigaretten
€ 5 - wiet € 4 - treinkaartje € 8 - buskaart € 30 - mcdonalds € 20 - beltegoed € 30 - dvd bijna € 100 |
€ 3,75 aan boodschappen. :)
|
- 1,15 voor een kaascroissant
- 4 euro voor 2 videobanden van the best of friends - 7,50 voor het boek Ik ook van jou, van Ronald Giphart dussuhh... 12,65 bij elkaar...valt nog mee :) |
Niks.
En 14 euro verdiend, dus gunstige dag geweest :) |
heb niks uitgegeven..normaal koop ik altijd iets te eten/drinken voordat de les begint maar k was al drie kwartier te laat en had tentamen..dus maar niet gedaan deze keer :o
|
€37. Ik had rijles.
|
Nog niets, maar ik moet nog boodschappen doen. Niet veel, maar wel iets.
|
Vandaag niets, gister 13,00 euro voor een treinkaartje Goes - Leuven en 19,20 voor een blauwe 45-strippenkaart :)
|
Hmz wat een topic. Vandaag weer n dure dag gehad (en we moeten vanavond ook nog ff naar het café...)
Voilá: pakje lucky strike €3,90 Euro 98 €42,13 Slaatje + Ice T bij tankstation €2,30 warme baguette hawaii €1,80 ------------------ €50,13 En dan moet ik zo nog ff boodschappen doen (geen zin om te koken, zal wel een pizza en een krat bier worden) en vanavond nog zo'n 10 á 15 eu opdrinken. Mja, je bent jong hé :p |
30 cent :o voor cup-a-soup op school
|
1 euro voor de meest ranzige hamburger die ik ooit heb gehad
|
€0,35 aan een bekertje chocolademelk op school
|
niets :)
|
90 euro.
|
55 eurocent voor een zakje chips.
|
3,95 e eten en drinken op school
11,00 e poster 2,50 e verjaardagkaart 2,50 e spaarpotje |
ongeveer 25
|
Nog niks.
|
€76,15 Telefoonrekening. Oops :o
|
€ 8,35 aan boodschappen.
|
ong 6 euro aan eten en drinken op school
|
helemaal niks :)
|
1,45
|
Niks. :)
|
Nu nog niks, het is immers pas 8u 's ochtends.
|
125 euro (nieuwe tv).
|
Niets :cool:
|
ongeveer 11 euro aan dingetjes bij de Kruidvat,
ongeveer 3 euro aan boodschappen bij de AH, ongeveer 10 euro aan vuilniszakken, en nog ongeveer 32 euro aan een OV. Veel te veel dus. |
2,50 (geleend, niets bij me) aan een mcfish.
|
€2,01 bij de AH voor twee broodjes en een pak melk
€0,30 kopieerkosten op school €3,40 voor twee readers in de readershop (op school) €2,25 voor twee kalenders €8,40 (oid) voor massageolie Ik geloof wel dat dat het was. |
Vijftig cent geleend voor een Luikse Wafel :)
|
24.95 voor n nieuwe waterkoker
9.68 boodschappen 3.00 voor Gladiator en Dirty Dancing (nouja met nog n bon van 10.00 dan) |
Citaat:
Ik heb vandaag 3 reader gekocht: 2 waren er om en nabij de 20 euro, maar de derde was 68 euro ! Ik wil ook readers van 1,70!!! :( :D |
€ 7,00 voor een nachtbuskaart voor tijdens de carnavalsdagen.
Ja en ik heb al € 22,00 opzij gelegd voor iemand die me morgen een doos met Flügelflesjes komt brengen. Maar das nog niet uitgegeven. :p |
Citaat:
De readers van rechten zijn volgens mij vaak een stuk dikker dan degene die ik moet hebben en er staat ook veel meer in (ook kopieën van allerlei dingen, als ik me niet vergis), dus op zich wel logisch dat ze ook duurder zijn. |
30 euro aan m'n fiets, want die moest ik nog even betalen bij de fietsenmaker.
20 euro aan een nieuwe trui 1,50 aan een nieuw elastiek en dat maakt samen 51,50 |
Citaat:
|
€ 10,20 voor 6 bonnen voor bij de Vastelaoftrap... maar vanavond zullen de uitgaven nog hoger worden...
|
5.15 voor n stuk kaas en 3.30 voor koeken en een stokbrood op de markt...
|
Ik heb wat blikjes Golden Power gekocht, 3 tandenborstels en een reep chocolade. :p
Hoeveel geld dat is weet ik niet meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |