![]() |
60 piek voor Qotsa. Nee dankje....
|
Festivals op de goffert zijn gay...
Behalve Dynamo 2000 dan :cool: |
Citaat:
Maar leuk was het wel :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het jammer dat men een festival met zo'n naam op dezelfde dag als Parkpop doen....
|
NIN, REM en Interpol vind ik vet genoeg om 60 euro voor te betalen. En het is vlak bij mijn huis :)
|
als ik geld heb (y)
|
Citaat:
|
hm.. nou, voor mij is het allemaal iets te duur, ik moet ook nog naar lowlands van de zomer.
|
Weet nog niet of ik ga, ligt eraan of ik naar Werchter ga. En NIN mag wel weer eens een zaalconcert geven, dat is toch niet te veel gevraagd? http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
|
Het enige dat me tegenhoudt is die 60 oiro idd.
|
Citaat:
|
Ik ga. :)
|
nat?
|
Als ik geld en toevallig nog vrienden heb met interesse, ga ik ook wel (Y). Maar ik vrees dat vooral die 60 euro momenteel even een probleem is. Om maar niet te spreken over die vrienden, ze zijn allemaal de verkeerde kant opgeslagen :nono: En als ik die sukkels uiteindelijk mee weet te krijgen, is ook voor hen het probleem: Sprokkel het geld maar bij elkaar, zoef..:|
|
Ik ga naar Fields of Rock...op 18 juni. Veel beter :D
Bevestigde namen - After Forever - Alter Bridge - Audioslave - Black Sabbath - Chimaira - Machine Head - Motörhead - Papa Roach - Rammstein - Slayer - Velvet Revolver Vooral Rammstein, Chimaira en Slayer wil ik zien! |
Mooie paradox, eerst lees je:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een kaartje! :cool:
|
lijkt me echt een onwijs kut festival
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik wilde al gaan, was helemaal blij toen het eindelijk officieel gemaakt werd, maar zonder Green Day... Er komen nog meer namen neem ik aan? Zijn er nog geruchten oid? |
Het gerucht gaat dat ik kom. Maar dit zijn natuurlijk maar geruchten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt goed werk (y) |
komt greenday nou wel of niet?
|
Citaat:
|
The White stripes schijnen ook te komen.
|
Citaat:
|
The Mars Volta is zojuist ook bevestigd door festivalinfo.nl
Al 3 interessante namen nu. |
Citaat:
|
The Mars Volta... dé teleurstelling van Lowlands 03. (n)
Nouja wel lekker als het tegelijk is geprogrammeerd met een leuke band. (y) |
Citaat:
Mojo + Clearchannel + (gesponsord door) Yorin FM |
Bevestigde artiesten:
Cullum, Jamie Henry, Ozark Interpol Jimmy Eat World Keane Kravitz, Lenny Krezip Mars Volta, The Nine Inch Nails Queens Of The Stone Age R.E.M. Simple Plan Tears, the Gayer dan dit kan het toch haast neit worden dunkt mij. |
Citaat:
Zeer goede line-up voor een 1daags festival. Alleen heb je de kans dat er 2 bands op hetzelfde tijdstip spelen. |
ziet er interessant uit.(y)
|
Daar kan Pinkpop nog een dikke punt aan zuigen.
Ik zal er niet zijn. Reden: Zweden + Lowlands. |
Jimmy Eat World (y) Maargoed 60 euries daarvoor is wel erg veel. Interpol is ook nog wel interessant en Keane eventueel als die zanger z'n stofzuiger thuis laat tenminste.
De rest interesseert me vrij weinig. Maarja er komen nog 6 namen ofzo zeker, dus zal vast wat bij zitten nog. Ik hoop op The Futureheads ofzo (past er niet echt tussen, maar er zijn al zoveel grote namen dat er vast nog wat kleintjes komen). |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik weet nix |
hoeveel bands komen daar nog bij ?
|
blijft duur,
en de meeste namen komen of op rock am ring of op werchter... en qotsa heb ik laatst al gezien... |
Jimmy eat world en krezip erbij. Wat kut. :|
Er zullen 20 bands spelen las ik ergens. Ik hoop toch wel op wat leukere bands erbij zeg. :o :( Wel relaxt dat Green Day niet meer komt. Blijven al die wannabe punk kindjes tenminste weg. :s |
Citaat:
|
Mwah, ik ga tochwel, hoe meer troep voor de massa komt, des te aangenamer is het onder Nine Inch Nails :cool: (y)
|
Streep Jimmy Eat World maar weer weg
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |