![]() |
Gewone rekening €975,-, komt volgende week weer €150,- loon bij, spaarrekening is privé. :|
|
Citaat:
|
- Op mijn studentenrekening staat nu zo'n 50 Euro. Niet erg veel, maar over twee dagen krijg ik mijn loon van mijn werk weer binnen.. (y)
- Op mijn spaarreking staat nu zo'n 570 Euro. Ook niet erg veel. Maar nu moet ik erbij zeggen dat ik de afgelopen jaren heel wat geld hier van af heb gehaald. :o |
betaalrekening zo'n 500 euro..
spaarrekening moet weer bijna opnieuw beginnen met nu zo'n 180 euro rijbewijs, school, vakanties.. student zijn is duur :) |
Gewone rekening ongeveer 100eu
Spaarrekening 250. Beh. |
Ik schat ongeveer 700 euro.
|
pfff. wat een geld.
ik heb iets van 275 op mn gewone en 110 op mn spaar ofzo. mn ouders sparen niet voor mij en ik ben dit jaar maar opnieuw begonnen met sparen (n) |
iets hoog in de 300... einde vd maand weer loon/stufi... maar de Hogeschool komt dan ook weer innen....
|
Geen idee wat er op die rekening staat waar mn moeder voor me spaart.
Verder spaar ik zelf op een andere rekening daar staat 900 op. Op mn lopende rekening zeg maar staat 140 euro. |
de ene 3200. (ben ik al jaren het pasje van kwijt. sterker nog, ik heb al 2 pasjes toegestuurd gekregen om te activeren maar nooit gedaan)
de andere 1800 van de hoogste moet nog 1800 af voor vakantie.. |
Citaat:
|
221,81 euro op mijn gewone. Mijn spaarrekening weet ik niet.
|
Citaat:
|
gewone rekening: ongeveer 240
spaarrekening is leeg beetje veel kosten gehad deze maand :o |
bij mij gaat het de laatste tijd ook hard..
spaar: 2000 lopende: 140 ofzo |
- €800
|
Spaarrekening : Genoeg, maar daar kom ik voorlopig niet aan
Lopende momenteel : Na aankoop X-BOx ong. 200 Eurie |
Gewone 18 euries.
Spaar iets van 700 |
Citaat:
Ze willen gewoon niet dat ik iets te kort kom Trouwens.. een heel groot deel ervan is mn erfenis. |
ongeveer -40 :(
|
hehe, daarstraks had ik op één van m'n rekeningen €333.3 :) :cool:
|
het zijn dure tijden als je beslist op jezelf te gaan wonen :s
spaarrekening momenteel nogmaar 400,- en zichtrekening binnenkort niets meer omwille van alle kosten van de verhuis :| |
Gewone rekening 117 euro, spaar- en groeirekening zou ik niet weten.
|
-500
|
Citaat:
Gelukkig staat deze Mr.Oizo niet rood. :p |
Wat een arme sloebers hier
|
Citaat:
|
Vanmorgen nog 106,57.. Nu iets van 40 euri minder.
En op mn spaarrekening weet ik zo niet. |
van mij -772,43
van me zus 66.726,34 van me broer (helaas heeft deze stations boys geen rekening meer ) van me pa/ ma 40.627,345 |
lopende rekening: 20..maar over 2 weken 300 ofzo ivm loon
spaarrekening: 8.000+ studierekening: 70 ofzo |
4,56 euro (net geplunderd)
spaarrekening gaat niemand wat aan (n) |
Net 200 gestort, nu moet er ongeveer €250,- op staan...
|
0,67 euro ofzo. Spaarrekening 0,00. :o
|
2400 nog wat.. tijd om weer eens geld te transporteren naar de spaarrekening
|
gewone betaal rekening 10tje ofzo ivm aan koop computer en aankoop mobiel (nokia 3200)
|
40 euro :bloos: en ik heb nog 30 cash :) geen idee of ik een spaarrekening heb :o
|
Citaat:
ik heb 98 op gewone rekening en 30 op spaarrekening. damnz iedereen heeft hier nog wel een dikke vette spaarrekening. rijke bitches! :p |
prive rekening 57,80, spaarrekening 0,00 euri
moet toch es gaan sparen:cool: |
Citaat:
Weet ik niet wat voor baan je denkt te krijgen wat je 1500euro netto als schoolverlater gaat opleveren.... ontopic: alles bijelkaar zo'n 3.000 |
51 op m'n spaar rekening, en ik gok zo'n 200 a 300 op m'n betaal rekening.
Een godswonder als je mee neemt dat ik over een paar dagen weer stufie krijg :o zal welw eer de huur vergeten zijn ofzo ;) paar maanden terug was het nog -989.31 oid :P |
9000 op gewone rekening
en 25.000 op spaar rekening |
ik zelf heb nu 0,98 cent maar ik heb een vriendin die tegen de 1000 euro schuld staat :s
|
€6,-. Maar dat wordt morgen weer meer. :)
|
Betaalrekening: € 38,45.
Waar blijft mijn salaris :mad: |
Tja ff opsommen:
Betaal rekening: €75 Spaarrekening: €125 Spaarrekening voor als ik het huis uit ga: €47500 Belthazor :evil: |
Betaalrekening € 12,04
Spaarrekening € 2,10 Haha, ik ben echt arm. :o |
sinds vandaag weer redelijk : 548 euris.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*KICK*( beetje te lang te geleden maja)
Betaal rekening = 1260 euro 1e Spaar rekening = 2634 euro 2e Spaar rekening = 26.312 euro en heb hier en daar nog wat spaar potjes denk bij elkaar ongeveer 3 a 400 euro heb enkele jaren geleden wel grandioos rood gestaan -4000 en toen had ik mijn 2e spaar rekening niet het geld wat daar nu op staat is een ervenis mijn1e spaar rekening stond destijds op 0 euro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |