![]() |
Whisky
Crèmespoeling :mad: |
Citaat:
|
-spijkerbroek
-minstens 3 paar schoenen voor de zomer -meerrrr oorbellen |
Spijkerbroek
en schoenen altijd en leuke fladderrokjes :D Uhm ja die had ik gister wel gezien maar die wilde me ma niet voorschieten........de broek wel....grmgrm. |
drank
sex vrij geen zonlicht! iemand intresse?? |
Nog meer ESPRIT kleren..:( Rokken spijkerbroeken polo's etc. etc.
|
Citaat:
|
ik roep altijd:
ik moet zoooo nodig winkelen!!!! ik heb zoooooooveel nodig!!! en als iemand dan vraagt wat ik dan nodig heb, bedenk ik dat ik eigenlijk heel gelukkig ben met wat ik heb en niks kan bedenken wat ik nou nog zo nodig moet :) (mn bankrekening was toch al anorectisch) |
ik wil TLC :( :o :bloos:
|
Citaat:
|
ik wil dat iemand mn telefoonrekening betaald.
|
SPELFOUT!
ik wil naar gouda. |
Energie
Een hete date |
Een heeeeeeeeeeleeeeeee grote komkommer die zo hatseflats in mijn bil past !
|
een fiets. eentje die 't doet dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker weer nieuwe kleren en nog een paar schoenen en een mooi nieuw girl deck
|
Ipod
Broek van Replay die ik vandaag heb gezien maar ik ben blut (n) dvdrecorder en HEEL VEEL GELD EN BTG! |
heel veel
|
Nog een pull, een stoffen broek, een riem, een vest, longsleevess, polo's, t-shirts en 2 jeansbroeken.
Maar vooral een Samsung D500 <3 Oh en een kaartje voor Destinys Child op 22 mei te Hasselt :cool: |
Citaat:
zeikerd. ik wil dat je me vertelt over je avond. ga eens wat minder werken ofzo. |
Citaat:
... |
ik wil the vanishing in rotterdam hebben, en een werkende naaimachine en een andere chemisch uitziende haarkleur en meer kofffie
|
Ga je vanavond niet dan?
|
neee :) :(
jij wel? |
Nee.. nou jij niet gaat ga ik ook niet nee :o
Hmm naja ik zit nog te twijfelen om eerlijk te zijn vind ik het geen megagave band en ik moet m'n wenkbrauwen nog epileren :( |
Citaat:
|
een baan!
|
post scrotum (haha :( )
Terry gaat wel, met Vice, dus het forumgevoel gaat niet geheel verloren! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb om eerlijk te zijn niet zo'n zin om op te trein te wachten :bloos: Ontopic: een prive taxi die mij en trrk naar Hex in de OCCI brengt |
ik wil helemaal niet naar hex ik had ook kunnen fietsen dan waren we eerst naar gotterdammerung gegaan wat een avontuur :eek:
en het is niet met gbh maar met bandjes die ik helemaal niet ken, behalve één liedje dat 'krijg de kanker' heet sinds gisteravond :( ontopic: ik wil graag nog intersubculturele activiteiten (met exo natuurlijk!11!) maar ze mogen niet op mijn haar gaan spugen :( |
Citaat:
ik wil nog steeds lange dunne benen nieuwe sjaal tig paar schoenen mijn salaris aah jude law tequilaaa vanavond |
Technics draaitafels
geef het mij aub |
Citaat:
|
Alleen als jij de falafel klaarmaakt.
|
De lichtroze Scapa polo met lange mouwen (de licht en de donkerblauwe heb ik al) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een sekte.
|
Citaat:
En hoe kan je falafel nou mislukken snollie? |
Ik wil heel veel dingen nog... maar ligt allemaal beetje boven mijn budget...
- ten eerste een nieuwe computer met plat beeldscherm :) en die krijg ik meebetaald voor mijn verjaardag... zelf wel grootste deel betalen, maar dat lukt nog net :) - een Xbox - een mp3 speler.. - een tv, voor in me nieuwe huis :) - een laserbehandeling voor me ogen.. - een winterjas. - een zomerjas.. :) |
Het mooiste tasje ooit die k vanmiddag heb gezien.. Wie leent mij 110 euro?
|
een voldoende voor mn herkansing en die ene nikes en geld
|
een tweedehands jas voor minder dan 90 euro (n)
morons |
ik wil een OV
|
Paar nieuwe cd's, dvd's, mp3speler.....oh ik heb te weinig sokken
En nog steeds whisky :mad: |
Josh Groban - Live At The Greek (CD).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |