![]() |
Jij krijgt zeker weer nare herinneringen van je culturele antropologie-tijd? :p
|
Ik weet niet of daar veel mensen met tattoos zaten, maar ik vind mensen die allerlei tekens die ze ooit een keer via google hebben gevonden nogal triest.
Moet je je voorstellen hoe je je voelt, als je achterin de twintig bent en nog elke dag door die tattoo wordt herinnerd aan de puberteit die je op s.com doorbracht met de ruige alto uit te hangen. |
Ik zou me opsluiten in de schaduwen. :p
|
Citaat:
En over dingen in een andere taal op je lijf zetten; ik lees elke dag een aantal tattoo-communities op LJ, kom je ineens "Dansen in ellende" op iemands rug tegen :eek: Nou, zo weird zal het voor Jappen, Chinesen, etc. nou ook voelen :s Zet dan in het Nederlands "liefde" op je kont. |
voor mij hoeft het niet een tatoeage, en ik kan mijzelf ook maar moeilijk indenken dat mensen iets voor eeuwig bij zich willen dragen
|
Ik heb geen tatoeages.
|
Citaat:
|
Ik ga voor een mooie tattoo op mijn rechterschouderblad
|
mensen met tattoo's zijn eng
|
Citaat:
|
ik wil een ank op mun recher voet.
|
Citaat:
|
Ik wou toen ik 13 was een tattoo met de initialen van Johnny Depp, ik had al helemaal bedacht hoe groot het moest zijn en het lettertype enzo. Daarna ging ik met een vriendin een paar tattooshops in Leiden af om te kijken waar ik het wilde/kon laten doen.
Ben ik ff blij dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij moet ik die My Little Pony tat laten zetten, krijg er nu al zoveel goede reacties op :cool:
En sponsoring van Anthony, wat wil je nog meer? (behalve het obvious antwoord: "Geen roze my little pony tattoo op je eikel.") |
Ik wil een tatoo.
DK 4 EVER op mijn knokkels :cool: |
Citaat:
Lijkt me dat je daar spijt van krijgt :p |
Nee, ik heb geen tatoeage.
|
Zomfg tattuus zijn voor loosers!
je ziet er eng uit tan omfg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb er geen, maar misschien ooit een kleine draak op m'n schouderblad
|
ik wil wel een paar tatoeages, maar wel kleine, ik ga ze niet op al deze plekken laten zetten hoowr maar dit zijn wel mooie plekken om ze te hebben bijv: op mn grote teen, mn enkel, net op mn kuitspier, mn schouder, mn nek, mn onderrug, op mn lies, maar ik moet og kieen waar want ik mag er een wooohaaa, nou als t niet mocht had ik t toch gedaan maarja, ik krijg nu tenminste geen huisarrest ofzoiets :D
bladieblabla---> Jet |
Whaha:D
Ik ben het volledig met nare man eens. :D |
Citaat:
|
Ik wil een tattoo van een schorpioen op mijn schouderblad..
Waarom? Mooi dier en sterrenbeeld..:) http://images.google.nl/images?q=tbn...lein01.JPG</a> Vinden jullie ut wat, of zeg je van, ahh bah |
Citaat:
|
Citaat:
Geen tattoo nemen als je niet weet waarvan. :( |
Negrens
|
k heb er geen... en ook niet van plan
|
Citaat:
|
Dit jaar nog ga ik er één laten zetten :) .
|
Een VIRM, op mijn linkerbovenarm.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik vraag me af waarom ie blij is dat ik een tattoo ga zetten :confused: ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We slaan nu een hele andere weg in (n) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |