![]() |
Citaat:
|
De paus.
|
Citaat:
|
Ik zou één dagje meisje willen zijn, zodat ik weet hoe het is om een hele dag makelville te stalken :cool:
|
Citaat:
Het ligt er wel duimendik bovenop he :p |
een meisje die perfect lijkt, ik wil weten of ze dat echt is, en zo ja een dagje weten hoe dat is ;)
|
In die van m'n vriend.. Zodat ik hem nóg beter leer kennen.. Of in ieder geval zien in wat voor situaties hij belandt.
|
Iemand die niet bang is in het donker :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bepaald vrouwspersoon, dan zou ik mij neuken. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Lijkt', he, 'lijkt', ik zou het niet uit ervaring kunnen zeggen! :p |
Ik zou wel een dag Balkenende willen zijn, dan ga ik terug naar Zwijnstein om mijn toverstokje te zoeken...
|
Citaat:
als je dan toch balkenende bent , spring dan meteen van een gebouw... |
Citaat:
|
Citaat:
|
johnny depp(Y)
t lijkt me leuk om n keer als jongen te seksen, en dan wel als leuke jongen natuurlijk :cool: |
Marijke Helwegen! Hoe fortuinlijk dat toch zou zijn! :) :)
|
De jongen waar m'n beste vriendin iets mee wil.
|
Ik zou ook nog wel eens in de huid van Robby Naish willen kruipen.
|
Iemand anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan vallen de vrouwen voor je. |
Citaat:
Maar dan kan ik ook is wat sprongen doen die tot nu toe allemaal mislukken :p |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft laatst wel verklaard dat Kitesurfen voor 'mooi weer'-mensen is, en dat het best simpel is om te leren. In tegenoverstelling tot windsurfen waar je natuurlijk nog echt veel voor moet doen. Je ziet ook alleen maar kitesurfers als de zon schijnt :D Daarom stopt hij nou de meeste tijd in windsurfen :D (y) |
Scarlett Johanssen, dan zou ik verliefd worden op mij...
|
Citaat:
|
Citaat:
Rare amerikanen toch ....... |
Citaat:
De echte 'die hards' stonden toevallig wel met 5 graden op het water :cool: (y) Waar waren de kiters toen? |
Citaat:
|
Citaat:
... lipjes getuit. |
freud
|
oh, wat zou je doen dan?
Ik wil wel een dag per piacere zijn, en dan aanbeden worden door jan en alleman. (y) |
Eens op de unief rondlopen en vroeg opstaan :p
|
Citaat:
Dat is tegen de natuur van mijn huid! En je mag nu ook al op de unief rondlopen hoor. Ik neem je mee donderdag.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het voelt als een kerk, hoor. |
Nee!
|
jawel!
|
Bush
Als ik toch de kans krijg kan ik beter beslissingen nemen die na die dag ook nog in mijn voordeel werken |
JP, zou ik Nederland wat meer oip de rails proberen te zetten:o
|
Mark
|
Ron jermy :rolleyes: lekker met me snor spelen (y)
|
in de huid van een 'filmster' (AANHALINGSTEKENS) zoals Julia Roberts... zou heel graag eens willen meemaken hoe dat is, een film 'maken' en dat hele gedoe erom heen. En in mooie jurkjes over een rode loper huppelen :D :o :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |