![]() |
mwoah, hij was wel weer lief vandaag, ookal heb ik hem maar even gesproken. Eerst ging het veel te snel, nu lijkt het alsof het nooit wat wordt, allebei te verlegen denk ik. maar hij is zo leuk
|
goed :)
Wat kan hij toch lief zijn |
Raaaaaaaaaar, maar wel cool raar.
|
<3 4 maanden vandaag!
|
kvoel me kut..
heb ik een vriend, wil hij me nooit zien.. Alles moet van mij komen! Ik ben alleen goed genoeg op de zaterdagavond als we uitgaan.. hij reageert niet op mn smsjes Waar ben ik mee bezig :rolleyes: |
Tja.. nothing.. maar er is wel een speciaal persoon in mn leven.. die niet meer zomaar weggaat want anders zou die inmiddels wel vertrokken zijn.. I donnow het is vaagheid een ander woord bestaat niet voor onze 'relatie' :rolleyes: :p
|
Single...
Maar ik mis iemand... En zaterdagavond zie ik haar (eindelijk) weer. :):cool: |
Citaat:
ik ook ik heb er zondag gezien. zoenen in de baas zijn tijd is goed! :D |
goed, over 1,5 maand zie ik hem weer hehe.
|
Citaat:
|
ik wil um niet opgeven....
|
Al ruim een half jaar <3
|
Mijn vader is een lul.
Mijn broertje is morgen jarig en hij heeft nog steeds niks van zich laten horen. :mad: |
*vlindertjes* en voor de rest gaat het met ons geweldig bijna 14 maanden alweer :D <3 *vlindertjes*
|
het gaat super, heb een heel leuk weekend achter de rug. Mis hem heel erg en zie ontzettend uit naar volgend weekend.
|
heerlijk vrijgezel.. heb vandaag meegeschreeuwd met marco borsato - zonder jou
"Dat je mij verliet was het beste wat je deed" |
<3
een heerlijk weekend met hem gehad. (stappen, tot half 5 in bed blijven liggen, junk food eten, risken, PS2-en en douchen, knuffelen en weer slapen.. chillheid :D ) |
geweldig, erg leuk weekend gehad, door een noodgeval móest ik wel blijven slapen, wat ik helemaal niet erg vond :)
verliefd nog steeds <3 |
Zwaar K*T eigenlijk.....
Ik mis hem, terwijl het een grote eikel is momenteel en ik hem helemaal niet wil missen... Wat een rot gevoel zeg!! :( |
Citaat:
Lang leve de treinreizen... :o Verder is het stil, en blijft mijn ex ontzettend lief. Maar dat gaat niet meer goedkomen... |
Vrijgezel, maar voel me goed
Heb een aantal geweldige vriendinnen (vriendschappelijk gezien:o) Alleen wil ik wel eens wat meer, maar voorlopig hoeft dat even niet :o |
alleen, maar niet vervelend ofzo.
Ik ben blij, ik voel me gewoon doorsnee, normaal. maar een vriendje zou ik niet erg vinden, maar dan moet ik hem of het weekend missen of door de week :o |
ça va wel. Niet megagoed, niet megaslecht. Gewoontjes.
|
Citaat:
Pimp :D |
Citaat:
Pfrt, ben 't af en toe weer beu om vrijgezel te zijn... :( Zeker nu 't zo druk is met werkskes maken enzo, is er niet echt een rustgevend punt in m'n leven, behalve dan m'n vrienden en vriendinnen maar die hebben 't ofwel ook allemaal erg druk, ofwel ook 'n beetje moeilijk, waardoor ik weer probeer haar op te vrolijken maar mezelf weer wat uit 't oog verlies... 't Zijn allemaal geen gemakkelijke tijden, jammer genoeg. :s Maar: 't is opnieuw terrasjesweer, binnenkort eens proberen 'n paar uurtjes te relaxen op 'n terras. :) |
Citaat:
|
ik ben blij, gelukkig, nog steeds verliefd en over 10 minuten is ie thuis! :D
PAAARTY :evil: |
perfect. gisteren was geweldig en hij is zó lief!
|
geweldig:)
ben stapelgek op hem en mis hem verschrikkelijk. Leef voor de weekenden |
Citaat:
prima trouwens (Y) :D |
Citaat:
pijn in mn hart om de manier waarop het gegaan is. meer niet |
Flirtend, maar nog twijfelend over de gevolgen daarvan. :o
|
dit is echt vaag... valt ie op mij, of op dat ene meisje? met haar praat ie de hele tijd, maar dat kan ook omdat ze tot hetzelfde vriendenclubje behoren, naar mij kijkt ie de hele tijd. What's this?
|
Nou, eigenlijk gaat het tussen mij en m'n vriend goed, maar aangezien ik hem niet kan zien toch ook weer niet. Hoe moeilijk is het wel niet om een tijdje geen contact te hebben.. :(
|
als een muis die bij zonsopkomst rollebolt door het weelderige gras, op zoek naar een stukje kaas, nog onwetend van de muizenval die hem te wachten staat.
|
Fan-fucking-tastic! :cool:
|
Gewoontjes.
Maar blij dat ik vanavond niet thuis ben. De sfeer tussen mij en het thuisfront is niet geweldig. En ik zit met mijn gedachten heel eventjes in het verleden.. :) |
*confused*
:( lig met me zelf in de knoop, zal de pubertijd wel zijn... |
Ik geloof dat ik me wel gelukkig voel..... :o :D
|
Ik mis een maatje en steun en toeverlaat. Ik mis iemand die je op een andere manier aandacht en liefde geeft. Iemand die echt om je geeft, gek op je is. Die je hart sneller kan laten slaan..
En iedereen lijkt zo gelukkig te zijn... |
Aan de ene kant backstabbed, maar der is ook weer een klein lichtje gaan branden.
|
't gaat weer goed :)
Alleen andere mensen zijn zo raar aan het doen.. iedereen doet maar raar en inconsequent en daar raak ik weer van in de war :D (op voornamelijk vriendschappelijk gebied, of op voor mij onbekend gebied..) |
*stuiterdestuiter*
Ik wou dat ik iets durfde :bloos: |
Citaat:
uhm, geen idee:confused: |
Nog steeds.. even verliefd en gek op hem als altijd:o. Ik voel me fijn, heel fijn:D.
|
Niet zo best, ik ben zwaar aan de twijfel en kan/wil maar geen uitweg vinden.
|
even belabberd als gisteren
|
ok en nou lijkt het de hele tijd of dat meisje z'n aandacht van anderen (waaronder mij dus) wil af houden...
tjaaah... wat moet ik daar nou mee |
Citaat:
Bij mij is alles een beetje saai en gewoontjes. Hoewel ik wel uitkijk naar het weekend. :o |
Citaat:
Weet je wat het is; Ik hou echt onwijs veel van Marit, geef nog meer om d'r en vind het heerlijk om lekker bij haar te zijn en dingen met d'r te doen, we hebben samen echt een geweldige tijd. Maar ik mis de aantrekkingskracht, die is echt al een lange tijd zo goed als weg. Hoe cliché het ook klinkt lijkt het erop dat ik haar gewoon meer als m'n beste vriendin zie ofzo... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |