![]() |
Ik dacht ook dat het veel minder was :( Nu weet ik niet goed wat ik vanavond moet maken dat niet te veel cal bevat, aangezien ik toch savonds nog iets moet hebben om te eten, na mijn avondmaal. Al was het maar een appel ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
Straks nog wat, vanavond gewoon een gezonde maaltijd en vanavond nog wat. Klaar :) |
Ik woog en at niet weinig hoor:) Naar mijn mening toch niet. Ik kan me meestal niet inhouden 's avonds en kom dan alsnog aan 1800-2000 cal uit.
|
Citaat:
Ach, ik ben een ramp met mensen hier onthouden, weet je gewicht + lengte echt niet meer :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik woog trouwens 64kilo en ben 1m75 , best gezond bmi maar al het vet zit op mijn buik (waar ik ook als eerste afval:p) |
Citaat:
|
Ik heb een andere pil (niet een afvalpil oid, maar De pil dus ;)), hopelijk helpt dat iets tegen de honger en ook iets tegen het aankomen/niet afvallen. 't is iig te proberen.
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het is misschien meegenomen om te zien welke punten te verhullen of te verbeteren zijn, zwakke punten ziet iedereen wel maar een oplossing niet direct. PM maar als u wilt :) |
Citaat:
|
Post hem dan gewoon, desnoods als link, kan iedereen hem zien. ;) :p
|
Het lekkere weer maakt het lijnen echt makkelijker! Ik heb gewoon veel meer zin in lekkere salades dan in een stuk Bonbonbloc!
Ik ben nou al een tijdje gezond aan het eten enzo, maar weeg me eigenlijk nooit dus weet niet of ik ben afgevallen... Mijn buik lijkt wel wat dunner, maar dat kan ook zijn omdat mijn maag gewoon niet zo vol zit als 'vroeger'. Ik ga me morgenvroeg maar eens wegen. Dan kan ik een beetje bijhouden of wat ik doe ook effect heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben wel benieuwd naar de foto's. |
Citaat:
|
ik zou die ook wel willen zien
|
Citaat:
|
Vandaag heb ik een Mars Delight gegeten.... :nono:
en hij was erg lekker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoewel ik echt mijn best heb gedaan, heb ik vandaag dat schema toch niet vol kunnen houden, het is dan tot nu toe ook alleen gebleven bij 3 crackers de hele dag. Straks nog wat avondeten, maar dat zal sowieso niet veel zijn...
|
Citaat:
Vandaag was niet zo een goed dag vrees ik :p er ging een nieuwe broodjeszaak open en heb een smos met pittasla gegeten :bloos: Achja... :) Het is lekker weer dus ik zal straks wel is met de fiets gaan rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vindt gekookt eten vies ? Er moet toch wle iets zijn dat je lekker vind.
|
Citaat:
|
Avondeten is bruine bonen. Dus bruine bonen, augurk, zilvervliesuitjes en spek. Niet zo slecht, aangezien ik er geen spek bij neem. Wat jammer, omdat ik dus nu geen vlees krijg en dus niet uitkom met m'n KEV verdeling zoals ik dacht dat 't zou zijn.
Heb trouwens vanmiddag maar 1 knackebrotje genomen, had niet zin in meer. Al met al kom ik nu op de 1460kcal, als ik 300g bruine bonen, 30g augurk en 30g zilvervliesuitjes neem. Dus ik neem vanavond bij m'n melk nog een lekker rijstwafeltje :) |
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit, dat niet lusten. Je kan bepaalde dingen vies vinden maar er moeten echt nog genoeg dingen zijn die je lekker vind
|
Citaat:
Je wilt meer eten, daar moet je wel iets voor over hebben, maar van jou krijg ik het idee dat je daar nog niet aan toe bent. Misschien zou je eerst proff hulp kunnen zoeken voor het probleem (de reden waarom je zo'n negatief zelfbeeld hebt gekregen), zodat je het probleem wegneemt ipv de symptomen ervan (hoe het zich bij jou uit, weinig eten) proberen te bestrijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm. Ik denk dat mijn buik niet minder dik zal worden als ik zoveel blijf drinken als ik gewend ben... Jammer genoeg vind ik een wijntje of een jenevertje bij het eten zo lekker (en gezellig)... Wat ik eerst deed, minder eten als ik 's avonds uit zou gaan zodat ik eerder zat zou worden, is ook alles behalve gezond, maar dat doe ik gelukkig al niet meer.
Maar goed. Vandaag: 08.00 4x multivitamineboterham, 4x boterhamworst, 2x cracotte, 2x jam 10.00 magere yoghurt met een appel erin 13.00 mie met taugé, paprika en ui en mix voor chinese mie 16.00 chocotoff, paaseitje 18.00 2x cracotte, 2x jam --- 19.00 2x kop tomatensoep, 2x multivitamineboterham 20.30 stuk komkommer Misschien nog een wijntje in het theater vanavond. Edit: Van het weekend trouwens eens meten en foto's maken... |
@sheepdog: Wáárom wil je zat worden? Als je niet kan feesten zonder zat te zijn is er iets ernstig mis.
|
Citaat:
|
Weet iemand hoeveel calorieen er zitten in witte chocolade ?
|
Citaat:
|
Ik heb sinds Juni vorig jaar mijn allereerste vreetbuiperiode. :| En het is vreselijk. :( Vorige week al 1,7 aangekomen door mn verjaardag, en morgen weer op de weegschaal. Pff.
|
Citaat:
|
Citaat:
MD, was jij dat die dat zei? :confused: Dan zou je op je verjaardag dus aan 1,7 x 9000 = 15300 calorieën te veel moeten hebben gegeten. Lijkt me onwaarschijnlijk. :p |
Citaat:
|
Waarschijnlijk was ze na de verjaardag gewoon 1,7kg zwaarder door wat meer gegeten te hebben, en ziet zij dat als 'ik ben aangekomen'.
|
Volgens mij heb ik iedereen nu wel zo'n beetje gepmt die het wou zien.. Heel erg bedankt voor alle belangstelling!
Dit heb ik vandaag gegeten ontbijt: half wentelteefje met suiker en kaneel + 1 eigengebakken boterham (a 90 gram) met gemberjam + 250 ml vruchtensap + 330 ml optimel tussendoor: 1 breaker aardbei (dus geen light) lunch: 2 eigengebakken boterhammen (a90gram) met dikke laag philedelphia tussendoor: 1 liga continue koekjes (kokos en granen) tussendoor: appel en handje nootjes +/- 30 minuten hardgelopen tussendoor: cup a soup kip en 2 engelse dropjes avondeten: 1 portie woknoedels, 200 gram ongeveer wokgroenten, 125 gram kip, en er zat hier veel saus doorheen, portie salade met honingmosterddressing en pijnboompitten toetje: 225 gram halfvolle kwark (=260 kcal) ga iig nog een stuk fruit eten en misschien een kersenbonbon, waarschijnlijk vanavond een kop halfvolle melk met honing |
zo... ik volg dit topic al een tijdje, heb me nu toch ook maar aangemeld. Ik ben nu zo'n twee weken bezig gezonder &beter te eten (al deed ik dat al wel redelijk). Ik ben 1.65 en woog rond kerst ongeveer 66-67 kilo, dat is nu meestal 63-64, al een hele verbetering dus :). Maar vorig jaar voor de zomer was 't 57, en daar wil ik eigenlijk wel naar terug. Veel broeken die niet meer passen enzo :s. Goed... wat ik vandaag gegeten heb:
8.00: 1 bb + halvarine + kaas 1 bb + halvarine + hagelslag 1 bb + halvarine + honing 10.00: sprits (:o, was bij iemand op bezoek die ik niet ken... sja) 12.00: 1 cracker met halvarine en kaas 2 bb + halvarine + honing 15.00: koek (iets van 62 kcal, de appels waren op... :|) 18.00: 3 aardappels, 2 lepels bonen, saus, champignons 100 gr magere kwark + suikervrije jam straks dansen, daarna nog een boterham met iets... oja, moet er misschien bij vermelden dat ik vrijwel elke doordeweekse dag ongeveer 15-30 km fiets naar werk of school (meestal anderhalf, 2 uur in totaal). Vandaag was een beetje jammerlijk vanwege die koeken, maar meestal eet ik dan een appel oid. Morgen weer een dag, hoop dat dit een beetje stimuleert om 't vol te houden... |
Ochtend:
250 ml karnemelk 2 volkorenboterhammen met halvajam 's Middags: 2 volkorenboterhammen met halvajam 250 ml karnemelk Later nog een keer 3 volkorenboterhammen halvajam 150 ml karnemelk 's Avonds: 1 stroopwafel (na het roeien) Pasta met saus en veel groente Officieel moest je toch minder koolhydraten eten? Ik krijg het maar niet voor elkaar om die verhoudingen goed te krijgen. Vandaag: 275 gram koolhydraten, 65 gram eiwit en 35 gram vet Moet ik dan eigenlijk nog wel die refeed doen? |
Bll heb vandaag heel veel chocola gegeten (tja dat heb je soms he :o). Zit nu op zo'n 2000 kcal, het scheelt alleen wel dat ik gesport heb.
|
Citaat:
Simpel toch, 1 gram (voedings) vet = 9kcal. 1 gram LICHAAMS vet = 7kcal, het kost dus ongeveer 20% van de energie om het vet uit het depot te halen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |