![]() |
Dit weekend meet in heerlen?
Hehehe klinkt goed! Heb nog genoeg drugs liggen voor op de hei en mijn planning is gelukkig niet zo strak dit weekeinde :) Laat maar horen, ik ben van de partei |
:nono:
Citaat:
|
Voor wat voor analfabetist zie je me aan? :D
In t paasweekijnde gebruik ik liever de korte ij ;) |
pff mijn penis is toch wel groter
|
okay okay, vanaf nu ga ik me weer gedragen en minder offtopic zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-> seksualiteit
;) |
Nee, das nog wat na-lol van de vorige meet :D
Mgoed, jij + veroorzaker zijn dr wel bij komende meet? |
Ik denk dat ik dat op pagina 6 van dit topic beslis ;)
Hangt natuurlijk errug van de datum af, maar als t hier in de buurt is zoals je voorstelde is de kans heel erg groot. |
Citaat:
|
Citaat:
als ik kom neem ik sowieso vodka mee omdat je natuurlijk niet op iemand verjaardag mag komen zonder cadeau :cool: (en woon om de hoek van een dirk3, dat scheelt :p ) kwam net ook op het idee dat mijn pa vanaf 3 juni weg is, mijn huis is dan wel pokke klein, grote kans op mooit weer en woon om de hoek van westerpark en we kunnen met de tram naar vodelpark :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor trouwens net dat de grootste vijver vernieuwd en leeggelaten wordt, maar ik vertrouw er op dat de kikkerpopulatie zich best weet te redden :|. En ik weet niet wat een dirk3 is, maar ik dacht even dat ik je zou moeten kennen en dat je bij Dirk (een vriend) in de buurt woonde. En dan vroeg ik me af waarom je nog niet uitgenodigd was :D. |
ik kan evt wel'n luchtdrukpistool regelen :cool: :D
|
Citaat:
luchtdruk (n) :o op gas gaat de echte :cool: ken ze allemaal wel meenemen :o |
Citaat:
en dirk 3 is een goedkope grote slijter, vandaar de vodka :cool: |
Hoe zit dat nou met die hei-meet?
*loenst richting kreateur dit weer zet aan tot daden die ik graag bij bovengeschreven woorden zou voegen :D |
Citaat:
Kraaienschieten in't aambos :cool: |
Heimeet 30 april, lijkt me wel'n relaxed idee
|
Ik moet nog even kijken of ik wel of niet kom, afhankelijk van mijn punten komende toetsweek en mijn helderheid.
|
Bij de rode beek?
Mocht er iemand od'en kunnen wem daar mooi dumpen ;) |
en dan wordt hij/zij wakker met pijn in't kontje :evil:
Zat er ook over te denken een paar knuppels ofzo mee te nemen, je weet nooit wat je tegenkomt :P |
Citaat:
En Adri, nu niet je schattige imago gaan verpesten, want zo punk ben je ook weer niet :P. |
Citaat:
|
Hmpf. Kraaien zijn mooi, slim en lief.
Eksters ook, alle vogels. Maar Kraaien zijn Mooi! |
Eksters zijn veel mooier. En die kutkraaien hier vlakbij in de boom maken 's ochtends takkeherrie. Als ik me'n fatsoenlijke luchtbucks weet te regelen dan schiet ik ze echt finaal af :mad:
|
zzz
|
hoe kan een topic over een Meeting nou in hemelsnaam omslaan in een discussie over kraaien en eksters :confused:
volgens mij zitten jullie allemaal aan de drugs hiero :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
OT: voor mensen uit heerlen ofzo kan evt wel de 16e'ns wat zuipen hiero |
Citaat:
dat ik zo punk ben mwha ken ik niet over oordelen maar als ik meestal 1 keer week naar de schietbaan gaat ben ik dan niet schatig meer :p |
ja
|
Citaat:
|
vanaf nu zijn meetings niet meer belangrijk. Ik declareer de meetingtopics als verkapt IZSADC-topic bij deze...
|
Citaat:
Meetings maar via MSN regelen dan? |
Citaat:
Over meetings of niet. En dan ben ik al heel vriendelijk geweest de laatste tijd omdat ik zie dat Mutant het ook allemaal wel goed vindt. |
Citaat:
en die waarvan ze bij jou thuis zijn niet zeker? :p Citaat:
|
Citaat:
Type, je mag ze gerust dichtgooien dan, maar het is nog steeds de bedoeling dat het over de meet gaat en dat het afdwaalt rond dingen op een meet, dat is nog iets anders. Maar Kreator, hoe zit t nu met de 30e? Nog steeds vrij huis enzo? |
Citaat:
Maar het kan ook de 15e + 16e; dan ben ik alweer alleen thuis :), en dan is geen k-day dus komt't wat beter uit voor sommigen |
april?
|
April ja.
Dus weekend na komend weekend. Misschien/waarschijnlijk kom ik dan ook nog wel even langs. (Y) |
ik haal me gewoon'n litertje of 20 à 25 aan aldibier en ik heb nog wel redelijk wat kwantiteitswiet
|
Dat klinkt toch erg aanlokkelijk.
En daar wat paddorepen halen... Hmmm. Hoe sterk zijn die krengen? |
Daar ga ik niet met zekerheid op in.
|
Dames en Heren, het woord 'paddorepen' is gevallen.
Wie komen er? Kreator Wann Narie Misschien Mutant Waarschijnlijk niet De Paus ;) |
Citaat:
zag de vorige keer wel vage patronen uit de muur opdoemen maar geen kabouters ofzo |
Citaat:
Met DXM zie ik vage patronen als ik m'n ogen dichtdoe. Misschien eens kijken of mensen al geprobeerd hebben DXM en paddo's te combineren. En misschien 2 paddorepen nemen. Of 3. 4. Hoeveel kosten die dingen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |