![]() |
- 3 Paar Converse World in verschillende kleuren
- 4 paar old school Pony's in verschillende kleuren - Hoge adidasjes - 2 paar K-Swiss --- 10 waarvan 5 verschillende modellen.. |
Ongeveer 10 paar die ik regelmatig draag:)
|
5 paar die ik ook nog echt draag plus nog wat oude (geen zin om te tellen)
|
Op dit moment 3.
http://home.wxs.nl/~aikem005/images/brunotti_racing.jpg Maar dan in het zwart. http://www.zappos.com/images/V/Vans62/31966-d.jpg En nog een paar nette... |
dat zal wel een paar of 12 zijn.
|
7 paar schoenen + 2paar slippers heb ik in mn eigen huis staan en bij mn ouders nog wat schoenen die ik nooit (meer) draag.
|
5 paar schoenen die ik regelmatig draag, daarnaast nog 2 paar die ik echt nooit meer aan heb.
|
Citaat:
|
Die Brunotti's ook (n)
|
ja, maar ik wil geen minderwaardigheidscomplex aanpraten :bloos:
|
Dan doe ik het wel :evil: ;)
|
1 paar pantoffels :bloos:
2 paar schoenen om uit te gaan naar café en discotheken: hoge & lage zwarte adidas 1 paar voor thuis rond te sjaffelen: 1 paar lage puma's 2 paar voor school en andere zaken: 1 paar licht bruine hoge schoenen & 1 paar donker bruine hoge schoenen. 1 paar voor te fitnessen Nu moet ik nog 1 paar "klassieke" schoenen hebben, want de donker bruin schoenen zien er niet meer netjes uit. |
1 paar gewone sportschoenen
1 paar dainese racelaarzen 1 paar difi tourlaarzen 2 paar werkschoenen. |
1 paar zwart leren nep AllStars (heb ik altijd aan :bloos: )
2 paar oude adidasjes, zwart en wit 1 paar gympen 6 paar AllStars (allerlei kleuren) 1 paar hoge schoenen, vaag spul 1 paar ballerina's 1 paar sloffen en 3 paar slippers (of tellen die niet mee? :p ) |
|
denk totaal wel rond de 20 paar
ik werk dan ook al 2 jaar in schoenenwinkel en je krijgt 20%personeelskorting bovenop een actie prijs dus ja voor €15 heb ik die leuke schoenen die normaal 40 zijn, tja lastig om ze dan te laten staan he :bloos: |
*kuch*39 paar*kuch
|
ach ja heb nu al bijna anderhalf jaar dezelfde schoenmaat en het moet ook niet meer gaan groeien....
maar heb denk ik bij elkaar een stuk of 16 schoenene 3 paar riverwoods 2 paar ravelli laarzen 1 paar dick boons laarzen 1 paar paul green gympies 2 paar all stars voor de zomer 1 paar all stars voor de winter 1 paar van bommel voor de netheid 1 paar dansschoenen 3 paar puma's 1 paar adidas en daarbij als ik geen zin heb ik mijn iegen schoenen "leen" ik die van me zus.. hebben dezelfde maat schoenene en kleren... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha 1paar :bloos:
en een paar om mee te crossen/skateboarden maar die draag ik alleen voor die dingen... |
Citaat:
|
stuk of 11 paar schoenen volgens mij,
maar ik draag er 5 daarvan eigenlijk niet echt meer. |
16 paar ;)
|
waarom heeft iedereen zo tyfusveel schoenen :|
|
- blauwe dr martens
- zwarte dr martens - kuitlengte rood met zwarte dr martens - lange zwarte rijglaars dr martens - globes - neppe all stars in legerprint - zwart witte adidas |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie net 1 leuk paar. |
vans classic slip on die met turkoois-groen-bruine ruitjes
vans old skool zwart zwarte haklaarzen lila daimlaarzen <3 vandaag gekocht combats zwarte allstars blauwe allstars plateau zomerschoenen roze teenslippers hoge zwarte allstars nike sportschoen beige laarzen globes dat ist zowat |
Citaat:
|
2 paar. :o
|
6 paar
|
Twee paar per-ongeluk-bemodderde-en-zwart-geworden All Stars.
Mijn jodphurs voor paardrijden. Hele hippe slippers. |
- kisten
- hoge zwarte veterlaarzen - lage zwarte veterlaarzen - zwarte laarsjes op plateauzool met bl00mpjes - zwarte alice-in-wonderland-like pr0n pumps - zwarte lage laarsjes op plateauzool en ze zijn lelijk en quasi-cyber maar wel gaaf - doc martins met krantenknipsel-patroon - eh gymschoenen oid - en nog meer gymschoenen |
ongeveer 12 paar waarvan ik er 6 regelmatig draag
|
euhm....*begint te tellen*
4 paar puma's (bruine, blauwe, witte en dan nog wit-blauw-zwarte) 1 paar witte nike's 3 paar laarzen (bruine en zwarte) 4 paar insteekschoenen (roze, bruine, beige en witte) 2 paar ballerina's (witte en groene) 2 paar flipflops 3 paar schoenen voor meer chique gelegenheden 19 :bloos: Ben beetje een shoe-addict + heb een vrijgevige overbuurvrouw |
10
ik weet niet meer precies wat voor en ben te lui om te gaan kijken |
uhhhm....
- 2 paar zwarte instappers - 1 paar korte leren laarsjes - 1 paar lange leren laarzen - 1 paar overknee-laarzen (suède) - 1 paar blauwe schoentjes - 1 paar roze mocassins - 1 paar witte ballerina's - 1 paar witte instappers - 1 paar zwarte schoentjes voor onder een jurk - 1 paar zilver kleurige sportschoentjes - 1 paar zwarte sportschoentjes - 1 paar (stijl)dansschoentjes - 1 paar bootschoenen - 5 paar slippers 19 paar dus :o (al draag ik er niet alles regelmatig van) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben al 4 jaar bezig met die 10 paar bij elkaar krijgen en dat terwijl ik de helft met korting of gewoon gratis heb gekregen..
|
1 vans
1 emerica's en rode schoentjes voor de zomer en pantoffels :p |
ik heb 2 schoenen. een rechter en een linker. met veters :)
Ohnee! sorry dat is niet waar, ik heb nog andere schoenen. 2 paar dus |
2 paar adidas
2 paar puma's 1 paar vans 1 paar Grinders (wie wil ze hebben, bijna nog nieuw) 1 paar DVS 1 paar lecoq :confused: 1 paar nep alstars met pluche :eek: |
Citaat:
|
het lijken me geen uitgesproken pumps oid :confused:
|
dat niet...3cm hak...en idd niks voor mij
|
Citaat:
Alleen jammer dat ik over enkele maanden ga verhuizen, het is de enigste persoon uit m'n straat die ik ga missen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |