![]() |
haarverf, T-shirt, vestje, 9 buttons, 2 ringen en 2 posters.
|
een rokje van only, twee topjes en een riem van de h&m
|
weeeed
chips snoepjes friet roze bh |
Fear and Loathing in Las Vegas op DVD. Eigenlijk een week terug al, maar ik was vergeten er mee op te scheppen hihihi
|
een the toasters poster
cd buttons patches een drug deal overeenkomst waardoor ik me voortqaan international druglord mag noemen :cool: :cool: |
Citaat:
|
alle afleveringen mr Hell op cd rom :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
|
niet gekocht maar gekregen van mijn pa: dolce&gabbana-light blue
:evil: |
Citaat:
|
Ik zal je door dik en dun steunen ! (y)
|
Citaat:
|
riem + btg
|
deo
moederdag cadeau en een stinkend huis want mn moeders had de aardappels aan laten staan :S |
Citaat:
|
truffels voor moederdag
nieuwe broek van gstar CD heidevolk - de strijdlust is geboren CD AC/DC - High voltage |
ik heb bloemen gekocht voor mijn moeder
en een lichtje in de tuin voor mijn stiefmoeder voor in de vijver bij kruidvat :confused: oja en rokjeuh bij de h&m om in te slapen en een zwart/wit bloemenrokje voor in de zomer en een zwart hemd en een wit hemd ook om in te slapen denk ik h&m |
moederdagcadeautje
beige broek wit hemdje met kant oogschaduw 2 boxershortjes, rood en zwart oranje overslaghemdje chandelieroorbellen met groene steentjes oorbellen met grote veren eraan ketting van oranjerode steentjes |
Bruin met beige burlingtons
|
lime-kleurig fotoalbum
moederdagkaartje nog een kaartje nieuwe tunnels <3 bioscoopkaartje pizza |
Bier
sigaretten bloemen :confused: volkskrant |
boxers, boxers 'n boxers
je kan nooit genoeg boxers hebben |
Citaat:
|
oeh en
2 LP's (nina simone e.a. en supertramp) oorbellen voor een dinnie |
- moederdagcadeautje
- zwarte linnen broek (kreeg er een zwart wollen truitje met boothals gratis bij :cool: ) - een zwart en wit t-shirtje - een saai wit shirt met lange mouwen om onder m'n polo te dragen - een gele triangel-bikini |
Heel veel kados voor mama.
En ; http://master.web247.de/go/bilder/66/60/6660353.JPG gehad van mn moeder :confused: |
slippers en een nieuw hoofdkussen gekregen van m'n ma(Y)
|
Citaat:
ik heb alleen maar dingen voor andere mensen gekocht een geil groen hennesshirtje voor mn boo een dovepakket met bodybutter etc voor mn mum en ik heb van mn moeder spulletjes uit indonesie gekregen waaronder n mooie groene shawl, veeel slippers met glitters en dingen, een paar shirtjes en OMG EEN NEP LOUIS VUITTON PORTEMONNEE :confused: oja en mn vader dacht dat ik de Black eyed peas leuk vond dus kocht ie een dvd van de bep voor mij maar ik haat ze juist. |
Citaat:
|
uhhh
- 2 cadeaubonnen voor mn mams - een postzegel - een mini boedha poppetje voor "iemand die ik erg lief vind" - een boekje voor "iemand die ik erg lief vind" - bloemen voor mn peettante omdat ze jarig was - bloemen voor oma omdat ze in het ziekenhuis ligt - zo'n wimpertang ding - nieuwe mascara (jaja met valse wimpers-effect) - een stijltang |
Een boekje over de filosofieën van Karl Marx. Ik ben de communist van morgen ofzo :eek: :eek: :eek:
|
Een hele grote spiegel :eek: maar niet voor mij
Een donkergroen jasje |
Citaat:
of wordt maoist, dan kun je zo'n kek pakje dragen |
Citaat:
|
Nieuwe studdentbelt
Bruin shirtje met wazige tekst. |
- rokje
- shirtje - roze beha <3 - groene beha <3 - teenslippers Nou nog mooi weer, kan ik et ook nog allemaal aan. |
tequila
sigaretten gastenlijst karate nike schoenen moederdagcadeau joehoe |
Citaat:
dat heb je mooi gedaan |
Citaat:
|
sigaretten.
en veel drank |
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/paulfrank.jpg
Julius tietshirt bij The Revenge <3 http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/portofrank.jpg Portemoneetje. http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/lumines.jpg Lumines <3 <3 <3 <3 ;) |
bikini
2 rokjes riem shirtje |
riem
polo ijsje kadotje voor vriendin |
Citaat:
|
legergroene tas met een bloemenrand
bloemetjes bohorok zwart shirtje met doodskop bruin hemdje met bloem groene pallietjessjaal creme overslagtruitje |
Citaat:
|
Citaat:
|
mmmpfmm :(
|
Citaat:
|
pure poison voor mams
oorbellen voor dinnie teveel wodka. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |