![]() |
Citaat:
|
Citaat:
daarom ga ik toch nog wel ff flink leren, ik bedoel: het zijn nog hooguit twee weken.. dan hoef je (voorlopig) niet meer te leren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh, volgens mij heeft de eerste toch echt gelijk. Op mijn rapport staat alles al op 1 cijfer achter de komma afgerond. Dus het is wel zo als je ene 5.45 stond dat dat een 5.5 wordt en je dus een 5.5 moet halen voor een 6... Mijn cijfers(althans wat ik moet halen ;)): NL: 4.4 Engels: 2.7 ----------- Gesch: 4.9 Aard: 4.9 Eco: 4.0 Wis: 4.3 ----------- M&O: 5.1 Ik ga dus M&O verkloten en waarschijnlijk wiskunde, of geschiedenis...:o. Helaas mag niet wiskunde & geschiedenis ;). Achja, mijn motto is de laatste tijd: 'We zien wel waar het schip strand'. |
Engels 4,4
Nederlands 3,9 Biologie1,2 4,2 Natuurkunde1,2 4,4 Scheikunde1 4,7 WiskundeB1 4,7 Latijn 4,3 Ik ben bang voor scheikunde,wiskunde,latijn en engels :bloos: Hopelijk komt t wel goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
(okeej ik geef toe je staat niet abnormaal hoog maar tis nie onmogelijk) SUCCES (y) |
biologie: 5.53
duits: 4.83 economie1: 4.74 engels: 3.6 geschiedenis: 5 nederlands: 4.3 tekenen: 4.3 ai dat is niet super goed :eek: |
IK blijf van mening dat er teveel mensen hier zijn met te goede cijfers, ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die deze dagen ook maar enigzins gestressd zijn.
|
en 5.3
fra 3.8 ned 4.4 wis 5.1 ak 5.3 ges 3.9 eco 4.8 Ga ik slagen???? ( ik heb nog nauwelijks geleerd voor de examens) |
Citaat:
maar ik zou wel ene keer beginnen als ik jouwas. |
Citaat:
Maar gaat wel lukken denk ik hoor (alleen bio&gs moet je ff goed voor gaan zitten). Verder moet je, hoogst waarschijnlijk, cijfers halen die lager zijn dan je ooit eerder gehaald hebt...:P |
vandaag eindelijk cijferlijst gekregen.
Om alles voldoende af te sluiten moet ik halen: Nederlands............3,3 Engels....................4,1 Wiskunde b1,2.......3,8 Natuurkunde 1,2....3,2 Scheikinde 1,2........3,1 Moet te doen zijn dacht ik zo :p Dat verklaart ook meteen mijn demotivatie :p |
offtopic: haha nou is wel rlxd toch :P dat je het gevoel hebt dat je het toch wel haalt ;) Succes allemaal mogge!
|
haha jah idd.
tkomt wel goed.........grote kans dat het goed komt :P |
economie: 4.5
nederlands: 2.8 engels: 3.9 duits: 4.7 geschiedenis: 4.1 :S toch ben ik doodzenuwachtig vooral voor economie en duits en dat is morgen OMG |
ik moet voor alle CSEtjes een 4 halen ongeveer, dus valt mee. Maar ben friggin' zenuwachtig.
|
ne: 4.8
du: 4.8 en: 4.7 fr: 4.5 gs: 4.9 :( word nog moeilijk wi: 4.5 Moet te doen zijn, maar ik ben nu wel zooo zenuwachtig :| |
bij mij hangt het alleen van scheikunde en duits af waarvan duits morgen al begint ...
schei een 5.3, moet dus een 5.7 worden en duits een 5.6 wat een 5.4 moet worden morgen! iedereen suc6!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |