![]() |
Citaat:
|
Zou op zich wel eens een keer buiten sex willen hebben. Maar dan wel op een totaal verlaten plek waar je niemand tegen kan komen. Dus niet in nederland. Lijkt me heerlijk om te doen alleen ik vind het absoluut niet opwindend als er mensen in de buurt zijn. laat staan je toevallig kunnen betrappen. Bovendien lijkt het leuke me eraan de totale vrijheid die je heb en die heb je niet als er mensen in de buurt zijn.
|
duinen is wel idee ja prikkeldraad door of op ut pad wel verlaten pad :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Duinen is leuk ja. Om gluurders bijv geef ik helemaal niks al zitten er 6 man zich op een andere duin af te wanken met een verrekijker, mooi dan, ik paal zij niet. (y)
Uiteraard word het een ander verhaal wanneer die gluurders dichterbij komen dan 20 meter.. |
deruit en agter ze aan:P
|
Citaat:
Citaat:
|
leuk bedacht. Het enige wat ik ooit gedaan heb was toen met m'n vriendin in zo'n aparte douches na het zwemmen.
|
geen problemen mee... natuurlijk niet in het oog van anderen, dat vind ik beetje asociaal.. maar met lekker weer, waarom niet? :)
(y) |
Ik kwam een keer thuis, onder de muggenbulten. Moeders wist wel hoe laat het was. Ach, een half moeras kom je geen bejaarden tegen terwijl je je bezigheden bezigd.
Liever niet met loerende oogjes, ik zoek liever zoveel mogelijk buitenprivacy. |
Citaat:
|
Citaat:
heerlijk buiten sex!! hihi vooral als je mensen hoort maa rneit ziet lekkr spannens |
Ja! Erg spannend. :o
Bijvoorbeeld in de jacuzzi bij het zwembad een beetje friemelen.. :o |
Natuurgebieden zijn nogal populair bij mij..
Rustig maar toch buiten :) Love it. |
Ik wordt sowieso al opgewonden als ik in het donker bij het water ben...
Dus op het strand, in een bootje op een meer, of op een eilandje vind ik echt onwijs geil.. :) |
Ik snap dat nooit zo. Waarom onhandig in een bos op de natte grond gaan liggen, als het ook lekker thuis in bed kan? Zal wel truttig klinken, maar ik vind comfort wel een vereiste tijdens het neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee okee :p ik probeer het vast nog wel eens :)
|
gister op het kerkhof geneukt... was erg spannend
|
Moet kunnen :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |