![]() |
Citaat:
laarzen puntschoenen ballerina's en die polo's ovr elkaar |
Citaat:
als je een übercoole actrice bent die de hele dag rookt, felrode lippenstift, zwarte jurkjes en hele hoge hakken draagt. als ik niet zo lang (met echt hoge hakken ben ik 1.90 :) ) was zou ik er minstens 3 maanden zo bij lopen! |
Citaat:
|
ronald giphart eeeeeh
mp3 spelers aan je nek hangen mobiele telefoons aan je nek hangen of heup aaah enkel sokjes markt kleding logo's zondag vaste frietdag uit eten gaan waar je werkt libelle lezen esprit lady sting only |
de libelle young :( :(
|
Citaat:
|
Wat hip is en wat niet interesseert me geen flikker want ik vind hip een kutwoord en de betekenis ervan al helemaal. En ik vind de TS een ongelofelijke suffe doos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ideaal van de Libelle-redactie is natuurlijk dat de doelgroep 'de enige echte' gaat lezen zodra ze wat ouder zijn. Slimme tactiek, dus. Maar tegelijkertijd geen leuke gedachte, achttien-jarigen die over een jaar of tien smachtend zitten te wachten bij de brievenbus op een nieuw breipatroon. |
witte/witroze lipstick/lipgloss :(
|
Citaat:
Maar als je korte mouwen over lange mouwen draagt vind ik dat best een redelijke score, keep on truckin :p . |
Ik vind overseas kleding niet heel erg hip.
|
ik vind de grondwet niet hip :cool:
en skate-gothic-alto kleding ook niet! (n) 3|\| 4lsSs J33h z0oO0h TtyPpTt !sS$ |D4aT 0oOo0ccK Ni3T HI!iPp vertaling: en als je zo typt is dat ook niet hip |
- Een hele outfit in 1 kleur, Met matchende oorbellen en oogschaduw :S
- Lichte lippenstift met een donker lijntje eromheen. - De 13 in een dozijn H&M colbertje met print en capuchontrui look. - teveel laagjes over elkaar - mensen met te kleine schoenen waar ze duidelijk niet op kunnen lopen maar alleen dragen omdat het zo leuk bij hun rokje past. |
Ballerinas
shirts met ordinaire texten kleding met extreem groot het merk erop geschreven nike air max uggs te korte rokjes bij te dikke mensen netpanty's bh's met plastic bandjes Ali B hoge hakken als je er niet op kunt lopen |
Citaat:
|
ohja, bh's met platic bandjes vind ik ook vatsig. (n)
|
Citaat:
|
gister waren er alto's een watergevecht aan het houden midden in het centrum :( en toen had zon ding ook een nat plastic bh ding aan :(
OH EN DE NATURAL BRA IS OOK NIET HIP. http://www.as-on-tv24.com/images/silikon-bh.jpg |
Citaat:
ze was zeker ook nog DIK en BEZWEET |
dik zijn ze allemaal, bezweet weet ik niet omdat ze nat was van het watergevecht :(
|
ik vind vleeskleurige bh's ook (n)
|
bh's in het algemeen vooral als ze prikken (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb altijd de neiging om van iets vreselijks iets totaal hips te maken door het te combineren met andere stijlen. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo'n shirtje met een halter geval eronder, van die blije balletschoentjes met bloemetjes erop :o
|
bloemetjes schoentjes brrrrrrr
|
Citaat:
|
|
iemand op mijn werk draagt zulke schoenen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een bh :confused:
heeft hij tieten ? |
Citaat:
|
Citaat:
Met de bh ja :) |
Ik heb een onverklaarbare hekel aan pumps
En pastel en aan pumps in een pastelkleur |
Citaat:
|
Permanent :( , vooral als er dat zo'n vies glimmiddeltje doorzit waardoor het nog nepper lijkt
|
Citaat:
|
Mensen die naar Turkije zijn geweest in de meivakantie en daar kledij hebben aangeschaft zijn ook niet hip.
|
van die dudes die de emo/hardcore look of whatever doen en verder geen alternatieve(zz) muziek luisteren, dat vind ik vrij onhip.:(
|
ik vind het heel onhip als mensen hagelslag en beschuit meenemen op vakantie omdat ze niet 10 dagen zonder kunnen :confused:
|
Overseas, bandshirts, hondenriemen aan je broek hangen en dat soort ongein..
Edit: En van die superdikke osiris met gifgroene veters van 3 cm dik eronder. |
Citaat:
|
en ilsetjuhhh's, die zijn ook VERRE van hip. :evil:
|
ik zelf trouwens ook, hip zijn is niet true.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |