![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen allemaal trouwens angstwekkend vaak niet:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan is het niet meer een echte zomermeeting:p. Maar is wel makkelijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
We moeten maar zien? |
Jonge, aantr. forumbs. zkt. z.s.m. meer data van wanneer mensen niet kunnen, voor gezelsch. en wie weet meer! Brief + foto = altijd antwoord!
LUH-3417 |
Ik kan na 28 juni :)
|
Ik kom er ineens achter dat ik heb gezegd dat ik op 31 juni niet kan. Die hele dag bestaat niet eens:D.
|
Oke ik kan deze periodes sowieso niet:
Vanaf nu (9 juni) tot en met 28 juni. Het weekend van 2 en 3 juli 12 juli tot en met 24 juli 12 augustus tot en met 20 augustus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet het nieuws gehoord waarin een jongen op de intensive care wakker werd na het drinken van enkele liters water in een ontgroeningsiets? |
Watervergiftiging, is dodelijk. Hij lag ook wel even in coma. Waren trouwens wel zes hele liters. Ontopic: niet op de meeting proberen.
|
Citaat:
|
Water kan al dodelijk zijn met enkele druppels.
|
Citaat:
|
Citaat:
mmmh enkel om u te plezieren... geen enkele doordeweekse dag in juli geen enkele dag in juni, augustus of september maw. enkel in het weekend tijdens juli |
Citaat:
Na zes liter water opgedronken te hebben vullen je cellen zich zo met water dat ze op den duur uiteenspatten. Lekker bloederig ;) |
Citaat:
H2O is in pure vorm, dus zonder die vervelende ionen erin, met enkele druppels dodelijk als het in je bloedbaan gespoten wordt, want je bloedcellen kunnen de druk niet aan en ontploffen. Je gaat dood waar je bij staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(wat bedoel je eigenlijk met verzadigd? ;)) |
Citaat:
niet dat water nou echt zo dodelijk is. Er zijn betere dingen om in te spuiten. :p |
:d
|
Als je een luchtbel inspuit van redelijke grootte krijg je vrij snel een hartaanval en ga je dood. Je wordt bijgeschreven op de lijst 'natuurlijke doodsoorzaken', tenzij de lijkschouwing zo goed gebeurt dat ze het gaatje van de naald terugvinden...
Waarom vertel ik dit in het meetingtopic? :| |
Citaat:
|
:eek: En dat krijg je dan op een zaterdagmorgen voor je kiezen :eek: Wow...
Hier leer je nog es wat (y) |
Citaat:
|
Geen wetenschappelijke toelichtingen meer over het gevaar H2o alstublieft...ik wil nog zonder klamme handen en een bonkend hart een glaasje water kunnen drinken. :)
|
Citaat:
@ Tovenaar: Puur H2O is dodelijk, kraanwater en mineraalwater bevatten de volgende ionen: Code:
Calcium (Ca2+) 202 mg/l |
En wat is nou de literaire kant van dit alles? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
Wij hebben op scouting wel eens een pan ranja leeg proberen te drinken via een rietje:p Ik wist niet dat dat gevaarlijk was, maar ja:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lang blijft deze poll eigenlijk openstaan? Ik geloof dat het toch wel Utrecht is geworden. En misschien dat er dan nu een datum-poll moet komen. Of word alles toch verplaatst tot ná de zomervakantie?
|
Citaat:
|
Citaat:
*roept mee* |
Citaat:
Jaja, Red Bull geeft je vleugels. |
:eek:
Ik hou toch al niet van dat spul. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |