![]() |
Citaat:
|
Nee, over je m00der.
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt vooral gelijk over rappers(y) |
Mobb deep, nas en Jay-z. Ze hebben het gewoon niet meer.
|
Alles wat geen originele muziek kan maken, niet normaal live kan optreden en vooral van die muziekjatters mogen oprotten. (Dus welke gay het had over de 'gay' lostprophets, die maken tenminste originele vette muziek, en ook al hou je niet van hun muziek je hoort dr wel respect voor te hebben (Y) niet veel artiesten doen dat nog).
Owjah, kleine KK kinderbandjes als die 4 kleine kutjochies waar me zusje nu fan van is, schiet ze af zeg. Maar Donn-E moet blijven bestaan |
Britney Spears... bedenkt ze eigenlijk zelf haar muziek?
|
Citaat:
bijna al die pop-shit zuigt, ze moeten allemaal oprotten, meer ruimte voor de andere (goede) muziekstijlen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder kutmuziek hebben jullie niks te kankeren!!
|
Citaat:
Hoezo is er nu niet genoeg ruimte voor andere muziekstijlen? |
Hetgene wat zich tegenwoordig Misfits noemt mogen weleens ophouden.
Of in iedergeval een andere naam aannemen. T is niks anders dan een ramones/misfits/blackflag cover band geworden. |
Tiesto
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lostprophets maken geen mega originele muziek, maar slecht is het zeker niet. Het zit wel goed in elkaar, het band met turntablism ding is hier voor de verandering wel uitgewerkt en het klinkt allemaal wel behoorlijk catchy. Jammer dat die gasten een beetje arogant zijn en lang op het succes van hun albums teren.
|
fake sound of progress heb ik al sinds 2001 hier liggen, vette plaat.
dat nieuwe werk vind ik niet zo leuk. |
fake sound of progress is zeker een goede plaat, start something is wat poppy-er maar heeft ook zeker wel wat coole tracks (make a move, last summer). maar like I said, fsop is in 2001 uitgebracht en ss in 2004. al die tijd hebben ze wel lopen pimpen met die cd en dat was wel jammer opzich.
|
Ashanti mag van mij wel stoppen.
|
Elke band die een 'originele' draai aan het Rock-genre te geven
|
Citaat:
Live mag wat mij betreft wel stoppen. |
Citaat:
ik spreek wel uit eigen ervaring, dus het kan best zijn dat het voor anderen compleet anders is hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
En ik versta onder rock bands die op gitaren slaan. |
jan smit
en ik hoorde vandaag iets VRESELIJKS...zo'n leuke hollandse groep van 12 jarige jochies denk ik en ze zongen nederlands...'blijf van me meisje af..'' GATVER |
Citaat:
|
Alle emo bands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dingen zoals, chips en kuss, en hoe heet al die zooi.
50 cent, alleen al vanwege zijn hoofd emimen, omdat die zeurnummers kwellend zijn om naar te luisteren wat betreft gwen: die hoeft niet te stoppen al doet ze het wel beter met no doubt. waar ze wel mee moet stoppen: openlijk toegeven dat ze zichzelf uithongert omdat ze anders niet in een diorpakje past. dat is een slecht voorbeeld voor je (jonge) fans die toch al ontevrede zijn over hun lichaam en zichzelf ook gaan uithongeren. slecht voorbeeld dus. |
gewoon iedereen
kutmuziek, ik heb er genoeg van ik wil stilte |
jeuj weer een nieuwe undercover
|
50 cent.... heb hem laatst op mtv gezien in een interview.
Hij denkt echt dat hij alles is, dat niemand hem wat kan maken.. maar hij schrijft niet eens zijn eigen muziek, dat laat hij doen... Die vent wordt nog eens (echt) neergeschoten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iron Maiden
NOFX Coldplay Jan Smit Live en al die britpop bands (met uitzondering op Bloc Party). ik word er mee doodgegooid op mtv2. leuk en orgineel is het in elk geval niet. |
ik zou 't niet zo erg vinden als di-rect 's ging stoppen
|
Rolling stones.
|
U2
|
Citaat:
het zou idd wel lekker zijn als U2 er een keer de brui aan geeft (y) |
Citaat:
|
britney spears mag wat mij betreft nog wel even doorgaan als pharrell haar blijft producen (y)
en wtf is kuss, toen ik het voor het eerst zag staan dacht ik dat men kiss bedoelde maar het wordt nu wel erg vaak herhaald |
Geen een, anders kom je straks van die breezers tegen op concerten van goeie bands.
|
Citaat:
Steve Irwin is ook invincible (nederlands?) en die schrijft ook niet z'n eigen liedjes. |
dj jean
u2 ja rule en consorten kane omfg blof rot op anouk live keane 3 doors down slipknot shakira kylie minogue anastacia beth hart |
Hoe vet is Bløf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |