![]() |
Citaat:
|
leer je feiten kennen!
ASA vinyl en limited hoesjes zijn klaar! |
Zijn ze weer net zo lelijk als de vorige releasehoes? Ahtoe?
|
Arjan Edge 85. Crippled Youth EP 87. Speak Out 88. Ik ben fan van alle 3.
|
deze release hoes is lelijker gerlo!
net een schism shirt! |
New Morality mp3 voor de liefhebber, hij is van de demo die zaterdag op de NJW Showcase gereleased wordt..
New Morality - Face the Day http://www.myspace.com/newmoralityhardcore http://www.myspace.com/lightthefuserecords |
Coole song. Goed gitaarwerk van Thomas(neem ik aan). Jonne heeft een goede strot. Weer een gave band erbij. Hoppa!
|
Citaat:
ach ja. zaterdag ben ik er ook. En s'avonds een invasie in ons huis. |
Citaat:
|
Klinkt wel lekker maar mis geloof ik net een beetje tempo.
|
Citaat:
en klinkt goed zeg |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik ken me feiten wel |
NTB, ASA en ICEPICK bands vd dag!
super opkomst! naja een van de betere shows weer in inno vond ik! |
jezus, wat een show.
|
Citaat:
|
tot mijn eigen verbazing vond ik het erg vet!
hardcore is niet echt mijn ding maar ik heb me erg vermaakt. waren allemaal erg vette shows, en icepick en a step apart vond ik echt gaaf. arjan, mijn complimenten:cool: |
Met de Dag Nasty cover was het feest compleet!
En Arjan, de hoes is toch iets minder lelijk dan de there's a choice release hoes. Bummer! |
We zijn in fucking Rotterdam terrecht gekomen.
Ik ben lichtelijk brak als ik mezelf vergelijk met Friso. Vond Icepick wel gaaf rest weeknie. |
:D Hoe dat?
|
Citaat:
klotenplannen we moesten naar Amsterdam CKY toen ging er iets mis met trein terug toen moesten we naar Rotterdam slapen bij Friso dame. Ik ben wel in rotterdam dus dat is een pluspunt, alleen die luie flikkers komen echt nooit uit bed. Ik ben goed brak denk ik. |
ik ben bij jullie door het raam naar buiten geklommen.
ik had er nog net kracht voor. verder geen oog dicht gedaan in dat drunk locals huis. |
Komen de G&J citaten nu ook al op s.com?
|
Citaat:
|
ik heb er toch helemaal geen kracht meer voor
echt hele lieve mensen hoor... moet hun roeping zijn. 20 minuten werken en ik ben al kapot. |
"Hé, die ASA single ligt daar in de uitverkoopbak"
"Ja, naast jouw nieuwe cd" |
Citaat:
|
Citaat:
:D:D |
Citaat:
|
hahaha
|
Cleeeeeeeeeaaaaaarrrr
|
Clear backup crew rep ;)
|
kakkerlakken in dat drunklocals huis! arjan edge vertelt me niet eens dat de legendarische muziekvlinder er is, klootzak dat je d'r rondloopt!
|
Hey waarom is die 23 rood bij mij?!
|
Citaat:
|
Citaat:
feli gast. |
Jasper zit in z'n days of confusion.
|
xgefeliciteerdx
|
Citaat:
en het drunklocals huis..wat ben ik daar al lang niet meer geweest. er werd ooit nog xdrunklocalsx geschreven met permantente stift op mn hand. volgens mij heeft het 2 weken geduurd voordat het eraf was.. |
Fucking aanstellen die nacht was rustig als de neuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |