![]() |
jammaar ik lag er gvd om 01 uur in !
|
Jesus saves!
|
all.of.us
|
Het heeft me hier vandaag een partij geregend... Niet goed. Ik was aan het werk hoor ik ineens allemaal rioolgeluiden uit de plee komen. Ik kijken is ie aan het pruttelen en komt me er toch een putlucht uit. Ik loop het magazijn in zie ik allemaal schuim uit het afvoerputje komen en staat het halve magazijn blank :eek:. Ik de schrobmachine erop gezet komt er ineens iemand naar achter met de mededeling dat er water uit de groentekoeling komt gestroomd :eek:. Het riool trok het zegmaar niet en dus stond ook de halve straat blank :D.
|
woon je vlakbij hoofddorp in de buurt ofsu?
|
Haarlem. In Heemsteede is de Appie heyn gesloten omdat ie overstroomd is en hier in Haarlem ook een Appie Heyn een Dekamarkt en een Zeeman om dezelfde reden. Bij ons schijnt het water net niet hoog genoeg te hebben gestaan om het huis in te stromen.
|
ahja das in de richting.. lullig hoor
|
Ik vond het wel grappig eigenlijk. Ik heb me helemaal rotgelachen toen er ineens schuim uit het afvoerputje kwam en toen ik hoorde dat de Deka (onze concurent zegmaar) overstroomd was kwam ik helemaal niet meer bij :D. Ben wel blij dat het bij ons thuis niet naar binnen is gekomen dan had ik het toch wat minder grappig gevonden.
|
hehe achja, t is vast wel raar....
weet je wat nog raarder is? tijdje terug, vloog er een lichtkogel dwars door het dak van me buurman. Gevolg: keirood licht in dat kleine kamertje en brandend vloerbedekking en een teringvieze stinklucht! |
oh dan vergat ik nog de keiharde KNAL! hij ontplofte in het kamertje
|
haha oja toen was je vet bang :D
|
Dat is inderdaad best raar ja.
Damn gisteravond 4 uur was echt te laat toen ik om 8 uur vanochtend wakker werd en al op m'n werk had moeten zijn :s. Ik had me voorgenomen om vroeg naar m'n nest te gaan maar eigenlijk heb ik daar nu helemaal geen zin meer in :s. |
:S hmmmm...maybe ben je morgen wel topfit man!
ja, ik was echt beijhoorlijk bang, iig zo bang dat ik niet direct in slaap viel :) |
Toen ik rond de evenaar woonde is een keer tijdens een tropische storm een bolbliksem rakelings over ons huis, door het raam van de buren over hun hoofden (ze zaten op de bank tv te kijken) de tv ingevlogen, met ongeveer hetzelfde effect als hierboven beschreven.
Creepy |
Brood met gekristalliseerde honing = (Y) especially when high.
|
Citaat:
kinderen voor kinderen |
Toen ik nog bij m'n ma woonde is ook een keer de bliksem voor de deur ingeslagen. Ik was niet thuis ik was op school en liep net naar buiten om te roken in de pauze. Het onweerde en ik keek en zag boven de kerk (die op nog geen 100 meter van ons huis afstaat) een bliksemflits en hoorde een gigantische knal. Ik dacht in eerste instantie dat het in de kerk was ingeslagen (kerken doen dienst als bliksemafleider voor degene die dat niet wisten) maar toen ik thuiskwam bleek het bij ons voor de deur ingeslagen te zijn. Bij ons waren 3 televisies, 2 stereo's en een lamp stuk. Bij de buren waren letterlijk de stopcontacten uit de muur geknald :eek:.
Vanavond 2 verjaardagen. Een bij de buren en een in de kroeg. Dat word dus weer flink zuipen :D. |
Citaat:
Wich leads me to the question: "Zitten er overtuigd gelovigen op d&a (die d&a gebruiken, dus geen geyumyum)?" D&A (en dan vooral D) gebruiken, Nederlandse nuchterheid en er een gelirieuze overtuiging op nahouden is in mijn ogen niet verenigbaar zonder drie paar oogkleppen op te zetten en het wereldrecord hipocrisie te breken. Mwah, misschien boeddhisme niet..... |
Huhu.
Us And them |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net thuis van feest, nu slapen
|
Net weer wakker. Zometeen ff een computer van een maat van me fixen en vanavond weer lekker gamen. Ik ben ondertussen wel weer helder. En het bierspel is echt geniaal (Y).
Een Maat van me moest met een meisje van kleren ruilen alleen ze had een kort rokje tot boven d'r knieën aan en een vrij strak truitje :D. 5 minuten later moest er iemand over het zebrapad gaan hinkelen. Dus iedereen naar buiten incl die gozer die nog in dat rokje liep. Fietsen er 2 meisjes langs die echt heeeel raar zaten te kijken. Toen ie nog hallo naar ze zei ook toen hadden ze het helemaal niet meer :D. Er zit ook een opdracht in waarbij je iemand tot jouw slavendrijver moet benoemen. Die kreeg iemand en die moest midden in de straat op een stoel gaan staan en een striptease doen :D. Z'n boxershort mocht ie aanhouden daar waren we dan weer niet in geïntereseerd ;). Is ie druk bezig komt ineens de overbuurvrouw langsgelopen :D. Die zag de humor er wel van in. |
Kitty
|
net terug van zaterdag avond :)
radiohead - morning bell |
Citaat:
netjes:D |
ik heb nog staan kijken hoe 2 boere sos apen een bushokje hebben staan intrappen, midden op de grootste straat hier zegmaar op zaterdag avond :confused: echt freaky man, ze waren helemaal van de kaart, maar echt op een enge zieke manier. gingen ze aan mij en een vriend van me vragen of ik ruzie met hun wilde, ik scheet em echt hard :| maar wel weer lache toen de politie er bij kwam, kk gekken.
|
Citaat:
|
ja twas echt niet leuk op t moment, ik bedoel voor t zelfde geld was t mijn hoofd in plaats van een bushokje :s, en later ging ik nog ff met een vriend vna me een joint roken om bij te komen van alles, komen er 2 van die gare gozers aanlopen, even later nog een marokkaan, gaan ze ff naast ons staan dealen, daar tripte ik em ook hard op. maar daarna dus nog door naar een feestje wat wel leuk was :)(y) (gelukkig)
|
gister niet binnegelaten op een feestje omdat de groep waarmee ik was te ruig was :D :D :D
|
coke is geen leuke drug
|
|
lam en stoned.
Only 1 here :D? |
count me in
|
Me three
|
Four.
Hans Teeuwen - De Jostiband |
Still going verry blubbery and drunk-like.
Ik moet en zal mijn bio-ritme overwinnen. |
ah, relaxt. Weer @ kam0r.
|
Henk is dik kwamen we net achter.
Henk houd van dikke piemels Henk likt aan dikke piemels als Lassie aan de Pindakaaspot |
Zolang wij niet weten wie henk is is dat een nietszchzeggende infantiel aandoende post, dreadbock. ;)
|
hm, the fifth element + stoned en lachkick, het werkt echt niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
daar heb je je henk. MIJN auto ja!~ |
zal ik gaan blowen
|
en zijn er eigenlijk nog mensen die naar blowlands gaan?
|
blowen ja, blowlands nee.
|
jammer
|
Citaat:
|
Mij is gister de mogelijkheid geboden gratisnaar ll te gaan door mee te helpen opruimen daar... maar ikgeloof dat ik aanwezigheidsplicht heb op mn oma's verjaarfeestje :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |