![]() |
Citaat:
- een skibril - een bivakmuts - een stuk pvc buis - een tv-gids :cool: |
\m/
\\m m// <m> \m_ |
Citaat:
wat vet, ik ga dit overwegen, crap mijn bivakmuts is ergens bij een Limburger (n) waarom de skibril? En is less is more of mag ook veel camo? |
ik lees al de hele dag de encyclopedie en ikluister naar muziek tering hee.
|
Ik ben net wakker, met hoofdpijn :( En vanmiddag ga ik foto's maken, maar dat mag van mij nog wel even duren.
|
Ik houd de afgelopen dag en een half al vol dat ik een geduldig persoon ben.
|
ik hoorde vannacht op at5 dat de gemeentereinigingsdienst in Amsterdam een WEEK staakt, dat wordt dus een middeleeuwse stad met bergen vuil rondom vuilnisbakken ieeh goooor
|
ik had 'n leuk gesprek met de sympathieke kantonrechter :cool:
en toen kroop ik heel geil door 't oog van de naald. <3 |
Citaat:
|
http://denchaoot.darwinist.nl/deNSvindmelief.jpg .. 'nuff said.
|
Citaat:
|
ik heb ingrediënten gekocht voor veganistische brownies maar ga ze toch niet maken want ik ben weer boos :mad: dus ga ik zo maar een film kijken
oja en ik heb vanochtend een uur lang achter elkaar gezwommen (y) |
Citaat:
'm' is het hoofdje, en de (\), (/), (<) zijn z'n armpjes:) |
ik ben vanmorge naar het strand gefietsten daar even gezeten, twas echt 2 uur langer fietsen dan ik dacht :|
verder opgeruimd, en gehangen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren naar the Slackers geweest in de melkweg, en het was geweldig. fuking hard gedanst en veel te laat gemaakt waardoor ik te kapot was om naar mijn werk te gaan.
|
Ik had uitgeslapen tot 12:00 uur :eek:
Lukte me steeds niet, dus ben er wel blij mee :) |
^ Amateur.
|
Citaat:
|
Ik ging me vervelen in de stad, daar kwam ik een vriendinnetje van vroegah tegen en daarmee verder gewinkeld. (y)
Straks werken. (n) |
Geachte mevrouw Van Drent,
Naar aanleiding van uw sollicitatie naar een functie bij Zeeman textielSupers moeten wij u helaas mededelen dat wij in de omgeving van uw woonplaats geen passende functie hebben die aansluit bij uw kennis en ervaring. Wij danken u voor de getoonde interesse in onze organisatie en wensen u veel succes bij eventuele verdere sollicitaties. Met vriendelijke groet, G. van Leerdam Zeeman textielSupers B.V. :( :( :( :( :( En ik ben opgestaan en toen heb ik vier uur over een reis van anderhalf uur gedaan. Dat was erg leuk :) |
als bier per liter je lichaam ingieten gay is, dan ben jij 't ook leproos ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je je aangesproken voelde mag dat ook heur ;) |
Citaat:
|
Citaat:
gheh en vanavond is 't zombiegevoel weg en heb je 'n dikke stick in je bakkes hangen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
camo is cruciaal zoals je natuurlijk wel begrijpt (y) |
Citaat:
<3 ok maar een zwarte tactical pair of glasse mag dus ook? Enne dan wil ik mijn gillie suit aan.http://www.militarysurplusdeals.com/gilliestanding.jpg |
Citaat:
|
naar et postkantoor geweest! woohoo. en verder niks leuks. :s
|
Eerst opstaan, dan op de fiets naar mijn werk. Dan worden gestoken door een klote wesp :mad:. Terug naar huis. Naar mijn werk. Naar een vriend, daaruit weer door na de lans om te jammen. Daar 4 uurtjes lang alle nummers spelen. En nu zit ik thuis, last van mijn stem en die klote wesp! :mad:
|
Ik heb vandaag m'n Lowlands laarzen gekocht. Ze zijn groen. Spot mij op Lowlands met een groene biobak en groene laarzen!
|
Citaat:
ontipoc: ik heb een kutdag vandaag, brak en niet wezen werken en net de buurman mogen vertellen dat de partytennt die ik van hem geleend had gesneuveld is (n) daar baal ik echt heel hard van. verder de afwas gedaan en de rest van het huis weer op orde brengen. hopelijk als ik er een hele productieve dag van maakt dat ik me nog wat chiller ga voelen. |
Rond 11 uur opgestaan, met een vriend van me de stad in geweest, schoenen gekocht, wat gechilled en gebackgammon'd in de shop en toen weer naar huis. net charmed zitten kijken en vanavond wil ik eigenlijk de deur uit maar ik weet nog niet wat ik zal gaan doen.
|
Ik heb veel te lang in mn bed gelegen en daardoor nergens zin in gehad, heb 2 uur gewerkt en niks gedaan, nu foto's sorteren om ze af te laten drukken.
|
Code gevonden zodat ik mijn Dawn of War kon unzippen. Een stel spaanse klootzakken had het beveiligd en vervolgens de site waar 't paswoord op stond vertyft.
Programma gezocht waarmee ik de .bin bestanden kon unzippen die uit de eerste gecodeerde zip kwamen. Er achter gekomen dat ik shit bij elkaar in een map moest gooien voordat alles goed en wel wilde installeren + crack er bij geknikkerd. Netjes DoW geïnstalleerd om er achter te komen dat er iets is met een Spooge driver die er niet is waardoor directX9.0 er geen zin in heeft. Met behulp van Faery gevonden wat voor een kaart ik in m'n pc heb (want ik ben een n00b). Met zijn hulp ook een driver gevonden die me z'n bitch maakte door te zeggen dat er geen compatible hardware in m'n pc ligt. Toen windows zelf maar geprobeerd, een half uur gewacht en de driver geupdate en nu.. .. is er nog steeds een probleem met m'n Spooge driver. Drie uur van m'n leven goed besteed (y) |
My Baby Loves Malt Liquor zegt:
NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsoft Corporation) Mentu zegt: ja no shit dat ie het niet doet. Mentu zegt: kerel dat ding is prehestorisch Nou het is maar goed dat ik geen geld heb voor een nieuwe kaart. |
|
Citaat:
|
tssk jij hield het bij cola, wij hebben nog tot half 5 aan het bier gezeten:p
|
Ah ok we waren nog even naar de vrank daar wel weer aan het bier gegaan want lennart was er, die was net terug van vakantie.
|
Filmpje is trouwens mooi geworden nog even naar divx converteren en dan is het klaar (y)
|
beter, ik hoop dat je feed my girl er op hebt staan want die speelde ze totaal anders dan op de cd, veel en veel vetter dan het origineel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |