![]() |
Ik heb er in ieder geval helemaal niks tegen, kocht er eerst altijd sokken enzo. Nu kom ik er nooit meer, eigenlijk alleen omdat er gewoon geen in de buurt is :p
|
Citaat:
|
Wat een gezeur over de zeeman. Ga iets nuttigs doen, ga een boeiend topic openen.
Nerds |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De zeeman is een vet toffe winkel want het ondergoed en de sokken en de t-shirts kosten er geen reet (y) |
Als ik iets nodig heb wat ze bij de zeeman hebben loop ik daar gewoon naar binnen,waarom zou ik me schamen? Voor die mensen die zich te goed voelen om daar naar binnen te gaan? Ik denk dat die zich eerder moeten schamen.
|
ZEEMANNEN ZIJN NEPPIRATENNNNnnn
|
Citaat:
Yarrr matey, you can board me ship anytime! |
|
Ik ga altijd naar de Zeeman. Neem ik mijn tuinstoel en een kratje bier mee en dan ga ik leuk op mijn gemak Marokkanen kijken.
|
ga jij ALTIJD naar de zeeman? ALTIJD? tering hey. al-tijd.
|
wat een grappige goochelaar :nono:
|
Ik koop er altijd m'n werkoverhemden omdat die echt precies mijn maat zijn en gewoon goed zijn en ook nog eens niet duur :).
|
de zeeman is echt wel hip, no-logo vet hip man
|
Citaat:
|
Hehehe... Happerd
|
Oja, ontopic.
De Zeeman is niet hip. :) |
Het is hop. :)
Zeeman op zijn kop. :) |
Ik ga er bijna wekelijks heen met mijn oppaskindjes, ze mogen dan een klein geitje uitzoeken, hartstikke top voor 99 cent!
En dat het na die dag stuk is weten ze dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stel voor het nog een keer te herhalen voor onze goochelaar met minimale herseninhoud.
|
Citaat:
En wettelijk moet er dan een apparte ruimte gemaakt worden, maar dat is te duur voor de Zeeman ;) |
Ik kom er niet meer, vroeger wel, maar ik kon toch nooit iets vinden dusja. -_-
|
wat een kut up
|
Citaat:
Maar de Wibra is ook kut, heb er boxers gekocht laatst, 3, en in 2 zit al een gat op een hele vervelende plaats. Mijn piemel is gewoon te groot denk ik :(. |
Onderarmen
Schwonderarmen Ik vraag me af.... ....wat moet ik zonder armen? |
zeeman is goedkoop en sinds wanneer is goedkoop hip?
|
Omdat ze er niet veel leuks hebben.
|
Er lopen altijd mensen in de Zeeman die naar ruiken.
|
Citaat:
|
Volgens mij hebben wij geen Zeeman meer in Arnhem. Iig niet in het centrum van Arnhem dacht ik.
Als we er een zouden hebben zou ik denk ik wel naar binnen lopen zonder schaamte om van die snel weggooi dingen te kopen. |
Citaat:
|
Ja dat is ook wel zo.
maar er staat: ' Alsof hippe mensen alleen maar dure kleding kopen' hij bedoelt waarschijnlijk dat hippe mensen óók goedkope kleding kopen (zeeman) Ik ben hip en shop bij zeeman :D (nee geintje, maar snap je, je verdraait de zin ;)) |
wtf is de zeeman :confused:
euhm nou.. ik kom er nooit, wil er niet komen, spullen zijn ook niet boeiend dus lijkt me vrij duidelijk :) |
Citaat:
|
Omg.
|
dat was dus niet serieus bedoeld he.. maar volgensmij hebben wij hier in het centrum er nieteens één..
|
waar woon je dan ook echt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik loop er gewoon binnen en koop er ook hoor. Ze hebben er erg leuke lingeriesetjes voor betrekkelijk weinig geld en heel leuke sokken. Shampoo etc. zijn er ook erg goedkoop.
|
Citaat:
|
Citaat:
zelfs wij hebben een zeeman en nou niet gaan zeggen dat ik aan mijn frans moet gaan :mad: |
Citaat:
en pff hoofddorp en aanzien euh.. kan dat in 1 zin?? hoofddorp is gewoon een rotplaats (stiekem) enige wat leuk is is dat het dicht bij amsterdam en haarlem ligt. verder ligt schiphol in mn achtertuin (bij wijze van spreken) en is mn auto zwart na een paar dagen ipv rood (roetgebeuren van schiphol) echt fijn is het dus niet.. :p frans.. wat is er met frans dan?? :rolleyes: |
goedkoop en fijn fitness/paardrijondergoed (y)
fijne haar elastiekies (y) (y) |
Citaat:
dat zegt genoeg denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |