![]() |
Citaat:
ik een soort van drank dispencer en een fles bacardi lemon :) |
Citaat:
|
een paar dagen werk (y) (y) (y)
|
cd's
Oasis - What's the story morning glory Yeah yeah yeah's - Fever to tell Soulwax - Any minute now The Strokes - Is this it |
Nieuwe bril die morgen klaar is.
|
10 euro omdat ik zo hard heb gewerkt <3
|
- Blikje Cola light
:( |
- Bolero/jasje achtig iets
- 2 paar oorbellen - Zwarte oversized leren "buidel" tas met studs gekocht op Ebay Deze dus: http://i21.ebayimg.com/01/i/04/ac/cf/1a_1_b.JPG Oh ja, en ik heb m'n Steve Madden pumps ontvangen <333 |
free y+k shirt. gheh.
|
Citaat:
- Psychologie Magazine - Zwarte rib schoudertas - Zwarte maillot met ruitjes dingen. - Elle - Stukjes kokos - Stukjes appel - Bruin pistoletje met kaas - Ketting <3 - Nutteloos verspilde dag |
een bad manners kaartje van mn vriend
|
- God of war PS2
- Final Fantasy X-2 PS2 - Wijnrekje - Fles rode vodka - doucegel - antibiotica |
een schoen met nieuw hakje:cool:
schoolboeken.:( sjaemel rooster.:( een sjanslachje van die leuke jongen waardoor ik weer zin in school krijg :o (y) |
Vier etenswaren en ze kostten allemaal 49 cent :)
chips, kerstomaatjes, stokbrood en aardbeiendrapdrank :) en een pakje sigaretten voor slechts 3,10 :) |
ik heb een nieuwe broek! Ik wilde hem eigenlijk al eerder, maar vond hem wat te duur, maar nu wilde ik hem nog steeds, dus ik heb hem toch maar gekocht, zo duur was ie nou ook weer niet gelukkig :).
Dat was wat ik vandaag nieuw had, verder heb ik nog meer nieuw, want ik heb een nieuwe kamer! en die moest ingericht worden: - bed + matras + lattenboden - kledingkast - handdoeken enzo - bekers - luxaflexen - spiegel slaapbank, tv, kast, hoekkastje had ik al :) en de rest moet ik nog...maar ik vond de broek belangrijker, want dinsdag begint mn nieuwe school, dus ik moet er dan wel een beetje uit zien, moet wel een goede 1e indruk maken :o |
http://www.skateamerica.com/sa/images/sm_900010828.jpg
<333 James Blunt :eek: , Turin Brakes en Depeche Mode cd's besteld |
bier
icetea maagpijn, honger terwijl ik net gegeten heb.:| multivitamine drank:) |
het laatste pak melk
het laatste pak sap het laatste pak chocomel :eek: |
Winkel je in een afgelegen Turkse buurtsuper?
|
Mijn papieren \M/<3
2 flessen pepsi max 1 fles southern coumfort 1 fles pina colada 1 fles casis Yoghurtgums :o |
verse slagroom en kaneelijs mmm
|
een ketting van mijn oma gekregen :) :)
oh en ik mocht de koektrommel ook zo meenemen :confused: |
Een Slagwerkkrant en een CD
|
paddestoelensoep :confused: (y)
|
Citaat:
|
Een grote bak Toblerone-ijs. :) :) <3
|
Beanie met skulls erop
Nieuw kapsel Pasta met te veel olijfolie, bij Fast & Delicious in R'dam. Gratis flesje water |
cd's
roswell soundtrack puddle of mudd - come clean stone temple pilots - thank you en wss een groene casefan van 70mm |
Weekje Leeds:
- Monkey Dust DVD - Jesus Christ Superstar DVD - Darth Tater poppetje - Kaiser Chiefs 'Everything is brilliant in Leeds' T-shirt - Litte Britain 'I want that one!' T-shirt - 2 potten cadbury highlights chocolademelk - fanta fruit twist - Nestle Yorkie Bar - Heeeeel veeeel bustickets. - Heeeeel veeeel geripte CD's. |
bierrr godverdomme
sigaretten en nou mogen jullie raden wie ik nadoe :):) |
Citaat:
|
ik heb ook sigaretten nieuw trouwens
bier lust ik niet godverdomme |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwarte hoodie
groen vest h&m |
Citaat:
- Sigaretten - Chips - Chocolade |
:d
|
een date
cd van the cure-greatest hits |
ronde oorbellen van groen glas
hangoorbellen met groene glittersteentjes bruin handtasje royal club pepper&mango |
kratten bier
sigaretten ik ga zo naar de videotheek EN IK MOET EEN NIEUWE MOUNTAINBIKE ik heb gister extreme tv gezien en ze waren aan het mountain biken en het begon te kriebelen en ik moet weer een nieuwe:mad: en ik wil dat mijn crossmotor gemaakt word (y) |
broek
truitje riem |
boeken voor die scoro, weettog swa.
|
wit-blauw franklin & Marshall vest.
|
boekenkast
2 plankie's kapstokje diepvriesboontjes tartaartje pizza bezoekje aan de kapper :) styling shit gekocht bij de kapper zwitsal creme |
Een fles Jim Beam.
|
haar protector shizzle van kruidvat
haarstraightener van Remington Paracetamol |
Citaat:
Heel verantwoord :o Oja, ik heb er ook een jaarabo op de cosmo bij gekregen :) |
ik heb een nieuwe laptop
koelkast magnetron usb stick heerlijk dagje woonboulevard <3 :o |
Boeken
|
sigaretten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |