![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm Ik heb alleen gezien dat Ralph erbij kwam, en ik ergerde me echt enorm aan die Nathalie...
Ik ga het niet volgen. |
Tis duidelijk, Dido en Roel zijn de eerste die "het doen"
|
Citaat:
|
Wat ik nou niet snap he... Lies heeft het geld aangenomen (5000-) en nu moeten de andere BB-bewonder een week op noodrantsoen na donderdag. (dus na de noodrantsoen van de mislukking van Joost zijn opdracht)
Maar met dat fietsen dan, als ze dat halen tot donderdagavond, moeten ze dan WEL of NIET nog een week op noodrantsoen. Want ze krijgen ook te horen dat lies het geld heeft aangenomen toch? |
nee, ze zaten al op noodratsoen. Dat kon worden veranderd als lieske die luxegoederen mee had genomen, ipv het geld. Ze zitten gewoon t/m do op ratsoen. Als het fietsen goed gaat, zijn ze van t ratsoen af.
wel lekker genaaid dat BB ze de opdracht geven de koffers uit te pakken :evil: denk dat ik deze BB wel leuk ga vinden :D |
Ik vind BB tot nu toe wel leuk:)
Alleeen de zwangere vrouw is zooo dom, haar iq... |
Citaat:
|
Hm, ik heb vandaag een doelloze dag, hoe laat komt het op tv? Elke dag ook weer?
|
Roel verliest nu wel punten met z'n jointjes bullshit :o
|
Citaat:
Oke oke overdreven maar snappie wat ik bedoel?? ;) |
Citaat:
maarré mja misschien wint hij er mee, maar denk het niet.. :bloos: |
Ik vind Roel sowieso een beetje een kneus. Hij is wel slim enzo, maar hij praat met een walgelijk anti-intellectueel accent. Heel surrealistisch.
|
Citaat:
Als Roel loopt te verkondigen dat 't bullshit is dat jointjes slecht zijn voor je gezondheid .. en ook nog is loopt te roepen dat de meeste jongeren op de bank achter de tv blowen en dat dat slecht is, maar hij gewoon actief bezig is en blowt .. lijkt 't me niet dat hij, ook bij de jongens die blowen, waardering oproept. |
Ik heb echt nog niks leuks op Talpa gezien. En nu ook nog BB... :(
Oh well, ik zapte sowieso al snel voorbij Talpa.... nu kan ik de zender helemaal overslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gesprek waarin ze zei dat ze dacht dat het via het bloed minder slecht is voor het kind... :| |
Citaat:
Maargoed mocht je winnen dan wil ik ook weleen kneus zijn :D Toch leer je wel mensen kennen en hebben ze het lang niet zo slecht hoor. Ze krijgen als vergoeding sowieso 75- per dag en een startbedrag. |
Citaat:
|
Tanja doet me echt aan een forummer denken. :o Wie kan raden wie ik bedoel krijgt een koelkast :bloos:
|
ze moeten die mensen eens de opdracht geven om een week lang correct Nederlands te spreken.
'hun moesten', 'hun gaan' :nono: |
Citaat:
Maar ik weet niet wie dat is :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou niet van domme zwangere vrouwen... Ik vond Lieske eerst enorm stom, geen idee waarom, nu krabbelt ze iets naar boven (ik vind haar ook oprecht mooi, dat telt voor mij kennelijk zwaar bij BB5 :P ). Rikkert vind ik er leuk uitzien, en daardoor vind ik hem ook leuk, maar ik heb nog niet veel van hem gezien. De rest ken ik nog echt niet. (Ik heb het zondag gezien en vandaag, verder dus nog niet.) |
't zou me verbazen als lieske er niet als eerste uit gaat.
|
Ik vind alleen Joost koewl tot nu toe
en Tanya is de eerste die ik uiterst iritant vind... Haar domheid iriteert mij mateloos :o |
Citaat:
Ik heb het al wel paar keer gezien, maar het blijft onboeiend |
Citaat:
|
En nou is die hele bigbrother site down omdat iedereen 't op internet wil volgen. :o
|
Sinds wanneer hebben we briefjes van duizend euro? :confused: of heb ik iets gemist?
En die verschrikkelijke taal van ze (n) 'beter als mij', 'hun hun hun' |
Wat heeft die vriend nu eigenlijk gezegd?
{vriend/flirt, wat is het?} |
Dat lieske aan iedereen moest vertellen dat zij die 5000 euro wilde houden :cool:
dat was wel entertaining, maar wel sneu voor haar :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre, even over dat geld :) Zij hebben het toch niet door &. ik zie BB er wel voor aan om het zo te houden (tot het einde) en het zo aan de winnaar te geven m.a.w. dan is er een hooóp vals |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zeiken ze nou over het wel of niet fietsen, ze kunnen het toch gewoon proberen... En als het niet lukt noujah jammer dan.. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt mij een heel verschil... |
Citaat:
Ik dacht er ook al aan dat er straks gewoon iemand word opgevoed door zo een dom mens. Hoe ernstig is dat, maar helaas kan je domme mensen niet verbieden om kindertjes te maken :( Maar ik denk dat het voor de baby geen kwaad kan om in BB geboren te worden in dit geval, slechter dan thuis heeft de baby het hier denk niet. Hier kunnen ze haar laten stoppen met roken... helaas zal BB haar niet helpen met de rest van de opvoeding :( |
Citaat:
Ik zou het denk ik leuk vinden, je heb gewoon wat te doen continu... Ik zou denk ik ook zo veel mogelijk op dat ding zitten :o edit: Al lijkt het me sterk dat het zover zou komen want ik zou echt wel minimaal 1 stem hebben gehad :D |
Ik vind Roel echt super nu, int begin wastie een beetje vaag en dat is hij nog steeds wel, maar tis wel een echte doorzetter :)
Zouden die fietsers ook enorm afvallen nu? |
wat is ruud hitsig grijs geworden (y)
Tanja is een ordinaire hoer. Hoe laag ga je als je je kind laat exploiteren om een hoofdprijs van 100.000 euro te winnen???? ik snap dat soort mensen echt niet:( Ze moet er uit. Dat mens moet bevallen in een omgeving zonder stress, bij haar vriend ofzo of bij haar ouders thuis. Weet ik veel, maar niet in een omgeving met 10 andere vreemden en waar je je druk moet maken om stomme week-opdracht om te voorkomen dat je de hele week droog brood moet eten. |
Ik vind het nú al cool. :D
Ga nu slapen, lees morgen dit topic wel door en dan zeg ik ook wat zinnigers.. :p Truste |
Elke keer ZIE ik dat Nathalie uitdagend naar haar ex KIJKT.
Serieus, ze vindt het maar WAT leuk dat haar ex er is, elke keer die ogen hoe ze naar hem kijkt. En gisteren: Ging ze vragen aan haar ex, of haar BROEKJE doorscheen.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: LEkker voor haar vriend die thuis dat ziet... :rolleyes: :rolleyes: (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |