![]() |
hehe ;) fo sho
alhoewel het wel een gave zaal is |
ik kom misschien even langs humpen
|
Emanuel heeft hun hele europese tour afgezegd, dus het is nu wel iets vroeger afgelopen ;)
Er is nog niet bekend of er een vervanger komt..reken er maar niet op. |
Ik ga naar Uden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20.00 open
21.00 Jetsetready 22.00 johnny truant 23.00 alexisonfire Dat word dus je ouders lief aankijken om te rijden =) er staat wel al een biertje koud voor jou! jeweettoch. |
schiet toch echt niet op zo'n show in uden kom op zeg... zonder auto kom je er dan gewoon NIET....
|
dude we weten nu wel dat jij geen auto hebt en dus niet present bent in Uden. life's a bitch.
ik ben wel present trouwens (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
20.00u. open
20.30-21.00 JetsetReady 21.30-22.00 Johnny Truant 22.30-23.30 Alexisonfire Het is toch wat eerder afgelopen. |
ik ben er en misschien ook wel niet :)
|
hm ik kan niet meer.
|
Citaat:
|
Gisteravond in de patronaat in ieder geval tres genial (y)
|
siked baasjes.
|
Was idd heel vet gister, alleen jammer dat maar 3 nummers van dat selftitled album speelden :(
|
Gelukkig wel de 3 vetste (y)
|
we gaan niet meer
|
Toch aanwezig ! :D
Zet dat biertje maar alvast koud Jelle :) |
voorprogramma vond ik niet echt bijzonder ofzo alexisonfire was zeker te doen alleen soms werd het wel een beetje te zwijmelig maar er zat veel strakheid/energie in en beck's bier is lekker
|
kut helemaal vergeten, dat was gister he
|
Alexisonfire was tof, en johnny truant was ook wel leuk maar ik vond het teveel metal.
|
Johnny Truant was kut (n)
|
cool optredem. beetje rommelig af en toe. maar wel gaaf.
johnny truant vond ik niet zo boeiend. |
Citaat:
vanavond ook maar naar uden... toch gratis :) dus waarom niet |
Citaat:
want ik was vanmiddag in de free record shop maastricht cs, en die verkoopster was tegen een jongen aan het vertellen dat ze vanavond naar een optreden in uden ging. En toen vulde ik dus aan 'Alexisonfire'. Verder wel oke, ik ken alleen no transistory, maar ik vind het snel saai worden. Doe mij maar een goeie pot screamo, math of grind ofzo. Dat is meestal wat interessanter, en minder gepolijst hmmm.:) ik zou eigenlijk wel gaan geloof ik? |
OJA H**REN
FALL OF TROY ERGENS IN DECEMBER IN PATRONAAT(4 DECEMBER?) WEES DOWN, WEES SIKED ik ben het iig.:) |
Da's leuk voor je.
|
houd je mond
IK BEN OOK SIKED YO :) |
Da's leuk voor je.
Fall Of Troy is wel leuk, maar Haarlem is niet leuk. (hoewel ik hier probably wel ga zijn...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Johnny Truant: Beetje rechttoerechtaan showtje, weinig variatie. Aan het einde begon het interessant te worden. Zanger zag er tamelijk gay uit en gedroeg zich daar ook naar. Best vervelend (n) Alexisonfire: Ondanks het enorm vervelende publiek echt een toffe show, erg strak, geen gezeik met de apparatuur zoals bij Johnny Truant en gewoon 3 kwartier flink doorstampen. Zoals eerder gesteld was het publiek enorm vervelend, microfoon afpakken van de zanger, met zijn allen op het podium staan en in het algemeen de vervelende emo fruit uithangen. + de snor van de zanger van Alexisonfire - emo fruits |
mwah, ben niet erg onder de indruk van deze show eigenlijk. het was wel aardig hoor en ook wel gezellig, maar echt geweldig was het niet.. vond die show toen in de melkweg met hopesfall etc vele malen toffer. die meneer swingde toen ook zo leuk en nou niet zo..
|
nouja ik vind Alexisonfire eigenlijk helemaal niks en ik ken Sjaak TruieMier alleen van een voorprog van Killswitch..en dat was toen wel ok, op het (inderdaad), emofruit gedrag van de zanger na.
(waarom post ik hier..) |
Citaat:
|
dude, je moet niet bekken. Ik heb toendertijd bij As I Lay Dying in de Goudvishal aan 3 randmongolen gevraagd of ze Born To Lose waren (ze hadden alledrie een kankergay H&M wiebertjes trui aan) en ze waren het alledrie niet! En ja, ze hadden alledrie ook een gaymo haircut en fucking punaises in de oortjes; dus het is niet dat ik een idioot heb aangesproken..
|
Citaat:
|
touché, maar ik heb nieuws uit 1st hand dat jij iig homo dancemoves hebt; dus dan liever kaal. En ik verberg mijn haircut iig niet achter een hoop zwarte, gehairsprayde homofiliteit.
|
)
want die was ik vergeten. |
Citaat:
|
Ik denk dat ik mijn punt gemaakt heb :)
|
beetje lief doen tegen elkaar of voeg elkaar anders maar toe op msn ofzo rrroar.
|
Citaat:
|
nee, dan is het dadelijk nog een best toffe peer enzo en dat moet ik niet hebben. Lekker archetypes bashen...its my sin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je signature spreekt in iedergeval boekdelen over je sociale status (Y) ik ben kankerbezopen en heb niks beters te doen op een zaterdagavond na een avondje dolle pret; maar jij gaat er nog op in.
Prachtig (Y) Mooie tijd om een uil te knappen. Uw protesten mogen via de mail aan mij gericht worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |