![]() |
Eh...vanmiddag op de uni een Split-ijsje, een halveliterfles Orangina en na het tentamen nog wat biertjes.
|
- knalroze mouwloos polootje met felgroen paardje
- felgroen rokje met knalroze paardje :) ja... meteen een setje ;) |
..en gisteren nog eeen mega ijsje..ben&jerrys..mmm :)
|
een swirl op station Eindhoven :D
|
2 Calippo's ( sinas ) voor mij en m'n mams. En verder 2 rugbshirtjes ( :confused: ) eentje licht/donkerblauw gestreept en 1tje zwart/wit gestreept, met 3/4 mouwtjes.
( Rosien goes kak ;) ) |
broodje kroket in de kantine op scool ofsow
woppa, daar gaat weer een euro ik ga failliet ow, en ijs bij de italiaan wiej... |
Zwarte lange broek met touwtjes aan de voorkant :p
|
Een doosje Allerfre.... damn, wat was het vandaag Pollen-feest....
|
Kheb me salaris weer redelijk opgemaakt :o
- zwarte broek van overseas met gele stiksels en her en der gele stukjes - beige rib skatebroek (heftug te groot (en dat voor een broek die te groot hoort te zijn :o), maar hij is toch voor de winter en moet nog gewassen enzo en anders heb ik er schijt aan :D) - riem die niet blijft zitten (grrrrrr) - stud armbandje met paarse glitters (na 5 weken die ouwe verkoper te hebben geïrriteerd toch ein-de-lijk gekocht...) En lipgloss die ON-TIE-GE-LIJK bitter is (is van de DA, lipshine met glittertjes, aardbeien smaak), het leek op die bittere nagellak tegen nagelbijten, zo bitter. Terug kan ik er toch niet mee, dus die verdwijnt per direct de prullenbak in :( |
fortune cookies en paars haar :D
|
zwarte brede band voor in mijn haar, tijdens het werk
|
Lichtblauwe slippers/sandalen
Cd Daft Punk voor mijn broer Cd Classical Chill Out voor mij Lichtgeel shirtje |
Citaat:
|
Nu net nog een donkerblauw topje met bijpassende boxer zeg maar (als ondergoed dus) en nog een truitje.
|
1000 nietjes en een sandwich
|
-een witte beha en bijpassende string en boxer (die ik beiden weer terug ga zitten omdat die boxer ongeveer tot een cm onder mun borsten komt en die string net boven mun schaamstreek :confused: )
-Zwarte mascare Intensifique van l'Oréal en mensen ik kan hem aanraden, want hij is echt geweldig!! wauw!! -Raspberry water diamonds Maybelline lipstick -zwart oogpotlood en eyeliner van de Etos -Hydrafresh fluid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: mailtje gesaved als draft, heb nu oma aan de telefoon :D |
Citaat:
|
tennisballetjes van Dunlop(dat is vast foutgeschreven maar zo ja,zo wordt het uitgesproken ;) )
|
Citaat:
|
* Komt net terug uit de stad*
- Witte sneakers met bovenop 2 lederen bandjes met klitteband Tommy Hilfiger - zwart hempje met boothals Esprit - 2 roze/rood/wit gestreepte strings - op een terrassje een glas Cola light - grijs/ijsblauwige organizer van Eastpak |
- 3kwartsskatebroek van donkere spijkerbroek van de C&A jongetjesafdeling (y) whoei!
- soundtrack van SLC Punk (onder het motto: als je de film zelf niet aan kunt komen, doe je het hier maar mee :() - frietjes :p (incl. 'gratis' mckroket, want ik ben goed in dat krasgedoe bij de mac.) |
- Turnschoen-dingen in de GOEDE maat die GOED zitten, omdat niemand anders daar voor gezorgd heeft.. *huil*
- Lichtroze simpel shirtje. - Felroze haarband, want die was kwijt. :/ |
Citaat:
ik verveel me en ik mag niet op msn, hint: mail me. |
ik heb net ff een nieuw rokje voor de zomer gekocht.
licht roze. kei schattig :D |
- lichtgele polo 3/4 mouwen Tommy
- hardroze (best felle) trui 3/4 mouwen en v-hals Tommy - lichtgroene polo (korte mouw) Tommy - mouwloos felrood shirtje Benetton - zelfde in het fuschia |
Met mams wezen shoppen vandaag ;) :o
-lichtblauw rokje RL -beige rokje Benetton -roze/rode Armani broek -rode bikini met roze glans O'Neill -rood baseballjasje Tommy -oilily tas -beige ribjasje met leren stukjes bij de ellebogen Benetton ( is eigenlijk al van de wintercollectie :cool: ) |
nephaar voor in mn haar
zwarte olieverf en een appel |
Rooooooozzzzze streepjespanty's :D
|
Zwart-wit gestreepte panty, zwarte netkousen, Haagendasz ijsje, geld gegeven aan koele rasta- straatmuziekanten
|
geel vilt, paars vilt, roze-rood vilt.
ik ga er bloemetjes en letters uitknippen voor op shirtjes en mn nepallstars :cool: |
* Mintgroene polo met korte mouwtjes van Tommy Hilfiger
* Rode 3/4 polo van Tommy Hilfiger * Witte polo van Esprit * Wit shirtje met opdruk van Ralph Lauren Polo Sport * Shampoo, labello cherry (<lekker :p ), wat make-up gereedschap En nog wat te eten.. |
Ooowww ik vergeet helemaal mijn manu chao cd (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kwam in de Tommy-shop..Ik dacht: die moet ik hebben!! :D |
Roze korte a-symmetrische glitter-elf-rokje :)
|
geluncht en t-hsirt van het merk religion gekocht
|
een buskaartje geloof ik
|
Een strippenkaart en een raket-ijsje :).
|
Citaat:
|
Spijkerrok tot over m'n knie van Replay.. hele koele!
|
gekleurde steentjes om mee te mozaïk'en op een tafeltje (cadeautje voor een vriendin) en sigaretten
|
vrijdagmiddag, een rok en gympen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo!!
Het laatste wat ik heb gekocht (= gisteren) * shirtje van Tommy met Tommy Girl erop... * shirtje van Tommy met het logo erop en de naam... * mouwloze polo van Tommy... * hempje van Esprit... * vestje van Espirt... Dat was het weer... xxx diamonde |
Citaat:
|
Een rode trui v-hals lacoste
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |