![]() |
Citaat:
Oh, en ontopic: ik wil ook nog een roze carharttvest, dat nergens te vinden is, en een retourtje Budapest. |
Citaat:
|
Nee, ik werk, maar heb mn ov nog steeds. (y)
Tot december, dan is het afgelopen met gratis reizen. :( |
Ik wil nieuwe kleren.
Ik wil ook naar Londen, maar dat gaat de komende jaren niet gebeuren denk ik :o |
ik wil mijn theorie-examen gehaald hebben binnen een uurtje
|
en ?
|
|
Ik wil een goed humeur
Ik wil dat m'n presentatie af is Ik wil iets leuks doen vanavond |
Citaat:
|
Citaat:
plus mijn instappers van de bristol zijn nerdiger |
een baan wat goed betaalt en dat ik zelf mag bepalen wanneer ik kom werken (y)
|
Citaat:
|
ik wil een mooie winterjas en zie nergens n leuke. ik zag bij h&m n mooie, bruin met (nep :rolleyes: )bontkraag enzo maar die kwam tot mn navel :confused: leuk hoor die bolerogekte maar dat ze godverdomme ook winterjassen die maat maken vind ik stom
|
ik wil dat het of echt koud wordt in Nederland, of echt warm want ik word gek van dit weer.. een vestje is te koud, een jas is te warm, en ik wil eigenlijk gewoon winter met rode neuzen en chocolademelk
|
Ik wil genoeg geld voor Zuid-Amerika :mad:
|
een nieuwe leren jas
|
Citaat:
en -wortelstamppot met vegetarische kookworst -zuurkool met tofu blokjes |
dat eerste doe maar weg
en tweede is wel te doen. (tofu bij de chinees is wel altijd spons) |
Citaat:
en ik wil een andere baan, en ja ik weet dat ik er net een heb :confused: |
Citaat:
|
O M G
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg Dit wil ik elke dag spelen met mezelf. Ik neem rood en mijn denkbeeldige vriend neemt blauw :) |
Nog steeds een winterjas. En leuke jurkjes/rokjes om over een strakke spijkerbroek te dragen.
|
ik moet een nieuwe broek hebben maar ik weet niet wat ik wil :(
verder wil ik vakantie! nog maar 2 daagjes gelukkig |
Citaat:
|
ik wil een nieuwe baan en niet meer achterlopen met school en mn tentamens halen en mn paper op tijd af hebben
:( en ik wil volgende week ook vakantie :mad::mad: |
Citaat:
|
-ik wil dat die solicitatietraining van maandag opschiet zodat ik heel snel geld kan verdienen
-ik wil weer eens verliefd worden op een jongen die ook nog eens lekker is in bed -ik wil dunnere dijen :( |
http://www.tjbailey.com/spj/turntable.jpg
Ik ga dit looten! Dan heb ik eindelijk iets waar m'n Benz Glider-achtige element in kan. En ik ga heel veel bier looten. |
Citaat:
|
een nintendo ds met nintendogs :o
|
Citaat:
|
Ik wil een huisdier om spannende avonturen mee te beleven :mad:
|
Citaat:
|
Nee, nee, dat gaat toch fout. Huisdieren kun je de hele dag apathisch aaien en yoghurtsnoepjes voeren, dat is meer iets voor mij.
|
|
Ik heb het al druk zat met mijn neopet.
|
|
Citaat:
nee, hij draait enkel stoffige hippiemuziek :) |
omg ik heb het mooiste lerenjasje ooit gezien. hij is alleen nepleer maar dat zie je niet, en die binnenkant is superzacht en hij staat mooi en is stoer maar vrouwelijk en ikwil hem hebben. hij kost alleen 225 en ik probeer te sparen voor parijs in december want daar wilde ik een mooi jasje vinden en ik heb al niet zoveel geld omdatik niet kan werken.
Alleen zijn er maar twee van die jasjes en er is er nog maar een over en aah, straks is die weg. Wat moet ik :( |
Een Ipod mini oid, aangezien m'n oude mp3speler vandaag definitief het loodje heeft gelegd.
En ik wil dat die kneuzing van m'n voet overgaat, zodat ik weer kan werken en uitgaan. (n) |
broek, longsleeve, cd's, geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ich will nur ficken! :mad:
|
Citaat:
|
ik wil de 1351 woorden op mijn beeldscherm hebben die mijn paper af gaan maken :mad:
|
Ik wil eens zo'n lifter oppikken langs de kant van de weg... (y)
http://gkh2000.de/hp_gal2000/motorbike/motorbike_1.jpg |
|
Wat het neuk is looten eigenlijk?
Euhm oja geld veeeeeeeeel geld of werk fuck shit piss die chick van die dameszaak oja een laserontharing titanium/adimantium skelet gewoon voor de heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |