![]() |
ik ben lid ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben geen fan van mensen die bepaalde mensen over 1 kam scheren.. maargoed ik denk dat dit een eindeloze discussie kan gaan worden en dat lijtk me niks
@ h.c. ik geef alleen maar antwoord op een vraag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Karl Kani, Von Dutch, Fubu en alles wat er op lijkt (n)
|
WIBRA mis ik tog egt in deze lijst... hier bedoel ik dus bij WIBRA kleding echt (n)
|
Citaat:
Ten eerste, WIBRA is geen merk als in de zin die hier bedoeld wordt, en ten tweede hebben WIBRA en Zeeman dus echt wel goede spullen. Al is het alleen maar voor spotgoedkope deo, die wel degelijk van een kwalitatief hoogstaand merk als Sanex o.i.d. kan zijn. En ik snuit mijn neus gewoon in een WIBRA zakdoek van 50 cent. Big whoop. |
Van Katholieken kun je gewoon zeggen dat ze allemaal in God geloven, waarom dan niet van korpsballen dat ze walgelijke bierdrinkende studenten zijn?
|
Citaat:
Hassan had een nieuwe jas an Gekocht bij Zeeman Wibra was te duur |
Citaat:
|
-Lonsdale.
-Ralph Lauren. -Dikkies. -Stuka. -Lauching Vampire. |
Benneton (n)
|
escada bah
|
Hassan heeft een nieuwe jas an
en gejat bij Zeeman omdat ie 't niet betalen kan |
Ha, wij hielden het kort ende krachtig.
Hassan heeft een nieuwe jas aan, pas gejat bij Zeeman. Stiekem zongen we soms ook, Hassan heeft een nieuwe jas aan, pas gejat bij Zeeman, oh wat is hij blij. ..maar dat ontken ik, aangezien ik dat laatste nooit zelf gezongen heb. Sterker nog, ik vond het een gemeen liedje, dus ik maakte er vaak het volgende van, Hassan heeft een nieuwe jas aan, en hij is heel mooi. Geen wonder dat ik gepest werd. :( |
Ik heet Hassan
Ik heet Hassan Ik heb een kaftan daar zit plas an Daarom doe ik maar een jas an Want die kaftan moet ik wassan Op het melodietje van Egyptian Reggae |
Heeft er verder niks mee te maken, heur
carry on... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat iemand vrijwillig corpsbal wordt. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap het eigenlijk ook niet, maar ik heb wel vriendinnetjes die er ook bij zitten en dat moeten ze zelf weten. |
oh ontopic;
ik vind bijna alles van de v&d lelijk. |
Citaat:
najaaa loze discussie |
Gaastra (n)
G-star behoorlijk ja Kappa, Fila en alle merken die glimmende dingen hebben |
Von Dutch ook ja (n) .
|
Alle merken hebben weleens wat lelijks, maar Von Dutch, Adidas, Reebok, Nike, de meeste H & M zooi en OnLY toch wel het meest :rolleyes:
|
Kappa. :)
Ookal draag ik wel hun truien met capucion/capusjon ( :confused: ) want ze zitten fijn. |
OEPS VERKEERDE TOPIC.
|
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6OWOEXS8
Ik weet niet WAT het is..Lacoste ofzo? Het is iig zum kotzn. :( |
Ja. Een T-shirt.
|
ralph lauren :(
de uitspraak zum kotsen :( |
Citaat:
|
Merk? Geen idee of het een merk heeft. Ik vind ze iig vervelend.
http://www.terrorklan.nl/albums/berg...5/IMGP3316.JPG Die nare jasjes. :( |
Citaat:
Iig als je hem daarna vervrommeld in je broekzak doet. :( |
|
Lonsdale, allemaal beetje te eentonig!
|
Ik snap niet wat iedereen zo lelijk vind aan Replay. Ze hebben namelijk best relaxte jeans.
Ik vind de shirt's, rugby's en pullovers van Ralph Lauren en Tommy eigenlijk ook best wel mooi. Polo's heb ik liever van Gant. En Hugo Boss heeft super mooie jeans (bijv. bij Piet Zoomers). Eigenlijk vind ik bootschoenen onder een lange broek wel lelijk; dat ziet er zo lomp uit. Een mooie veterschoen of sneaker vind ik een beter alternatief. Lelijk: - Foute niet matchende, pastelkleurige combinaties van bovengenoemde merken (daar heb ik me vroeger ook schuldig aan gemaakt :eek: ) - Lompe grote glimmende hip-hop dingen. - Boerenvoetbalmerken. - kampsnol outfits. - Wandelende rollades (sommige mensen moeten niet de illusie hebben dat ze alles kunnen dragen). - Lompe zwarte alto kleren. Mijn conclusie: Ik denk dat de meeste merken er wel aardige uit kunnen zien afhankelijk van hoe je het combineert. Het moet natuurlijk ook bij je uiterlijk passen. |
Citaat:
|
Alles waarop het merk heel prominent aanwezig is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |