![]() |
Elsevier is gewoon K U T, echt een bagger blad, echt een blad voor de betervoelende pauper :D. wij hebben em ook :D
maar het blijft een blad voor paupers, jezus ik lijk wel een alto :p ben me aan het verzetten :eek: |
ik lees de viva van mn zus,
de tina van mn zusje, de break out! en de yes van mn vriendin, op mn werk, in de pauze, lees ik de revu en ik ben zelf lid van de oor. |
de yes en de one
en heel soms de viva en flair |
Nee, ik heb geen lijfblad, wel een lijfkrant :D (de Volkskrant )
Ik lees wel altijd het Psychologie Magazine , maar dat is niet mijn lijfblad. |
-nieuwe revu
-esquire -management team :D |
Citaat:
gentleman (komt die hier eigenlijk nog weleens?;)) vertelde me dat ie in aerdenhout woonde, aan de zandvoortselaan, TER HOOGTE van de boekenroodeweg. Het grappige is dat daar maar 3 huizen staan, waarvan 2 kantoren en een woonboerderij:D maar goed, om even ontopic te blijven: ik lees ook nog weleens de libelle en Elle wonen van m'n moeder en de tina uit de leesmap:o:o |
nou, Gentleman heeft daar wel gewoond
maar gentleman heeft daar maar heel kort gewoond en gentleman wist de straat niet precies meer.... ..en gentleman vond het anders zo stom klinken als die zou zeggen dat 'ie niet wist waar die had gewoond :D:D |
Of Gentleman probeerd zich er uit te lullen met de slechtste smoes die ik ooit gehoort heb.
|
of Bliksem heeft geen idee waar 'ie het over heeft?
Ik heb er heel kort gewoond, ik weet zelf bijna niks meer van de tijd en mijn ouders praten er liever niet over maar dat is een ander verhaal..:S |
Den Fancy!
|
Ik ken geen tijdschrift dat mij echt kan boeien.
Al heb ik laatst wel Psychologie Magazine gelezen en daar vermaakte ik mij wel goed mee. |
Ik ben gek op tijdschriften.
Deze lees ik altijd: One OOR Wallpaper Strictly En deze soms, als ze op de plee liggen of als ik zin heb om tijdschriften te kopen: Fancy (OK, ik ben er misschien een beetje te oud voor) Cosmo Beau Monde roddelblaadjes als Prive, Weekend, Story etc. |
Psychologie Magazine lees ik wel eens en je hebt nog een paar van dat soort blaadjes, ook een aantal 'spirituele', die lees ik ook wel eens, wel interessant. Verder koop ik de Viva of de Flair wel eens als er iets interessants in staat of als ik gewoon zin heb iets te lezen. Bij mijn ouders heb ik nog altijd een abbonement op de Donald Duck, maar die krijg ik nooit meer onder ogen. Verder lees ik wel eens de Tina, Libelle en de Margriet (leesmap van m'n schoonmoeder ;)).
|
|
The q
oor Fancy |
Citaat:
Fancy ben ik geabonneerd van, altijd wel lekker leuk weglezen. Voor de rest vind ik het leuk om af en toe een engelse versie te kopen van bladen als Cosmopolitan en Marie Claire. |
Op de wc lees ik altijd de Margriet en Libelle :). Mijn moeder is geabonneerd op de Margriet en de Libelle krijgen we altijd van een tante. Verder halen we de Yes, Fancy, Flair, Tina (ja :o), Viva en OOR meestal van de bieb (mijn mammie staat daar altijd op maandagochtend heel fanatiek voor de deur om de eerste te zijn...). Ik ben geabonneerd geweest op de Fancy, OOR en Amerika. (En stiekem vroeger op de Tina en Donald Duck.)
|
nieuwe revu, hp de tijd
|
[olga]
donald duck en dan het verhaal met de kapitein die niet kan lachen *straks val ik nog in zwijm* |
-Strictly
-Elle -Vogue -Duck |
Ik lees alle lifestyle-bladen (de mannen-tijdschriften zoals FHM, Maxim enz. koop ik zelf) en de Vanity Fair, Cosmo, Elle en de hele reutemeteut van mijn moeder :o owja, soms lees ik People Magazine ook wel es :o :o *schaam*
|
Starstyle, Cosmo etc. Als er maar leuke, aparte en wat gewaagde reportages instaan en genoeg over mode enzo.
|
Starstyle, Glossy, Beau Monde, Yes, Fancy, Flair
|
mens healt
FHM Had eerst nog de ZSM maar is failiet.... |
Citaat:
|
Fancy (lid)
Break out! (alleen maar omdat toen we het abo opzeiden het nog even zou duren voor we de laatste kregen) Starstyle (las ik altijd als ik lang in de trein moet zitten, maar nu dat niet meer (vaak) voorkomt, gewoon als ik er zin in heb) Yes (van de bieb) via de family: Weekend, Story, Magriet, Glossy, Beau Monde |
denksport roels!
yeah! niet dat ik KAN denken maar ik denk graag van wel... |
aardschok, uiteraard!
|
fancy
|
Yes (lid)
Fancy :cool: verhalen vind ik vaak errug humoristisch :D koop ik af en toe Muziektijdschriften als: Aardschok, Music Sound, Oor, dat soort dingen Tina van mijn zusje... echt geweeeeldig! Vooral Ojee wat nou? en Noortje Libelle van mijn moeder blader ik wel 's door Eigen Huis en Interieur (mooie dure gestylde huisjes) VT Wonen ... Vind ik leuk want er staan vrolijke, gezellige huisjes in en ja, ik verveel me vaak :o |
Citaat:
en ik lees de fancy en de yes en de hitkrant...soms |
fancy
en af en toe break out! en de hitkrant. |
Ik heb eigenlijk geen lijfbladen. Ik lees alleen altijd de Vrij Nederland. Bij een vriend van me kijk ik wel eens in patserige glossy's zoals de Nautica, Vivenda, al die patserblaadjes...ga ik van over m'n nek :D
|
¤ Fancy
¤ Cosmopolitan ¤ Break Out! ¤ One ¤ Yes :D |
Te veel om op te noemen... maar hier is een kleine greep uit wat ik allemaal per maand doorworstel:
- Formule 1 - Maxim - Defacto - Politiek (Blad van de VVD) - Financials Only - Bizz - Ondernemen! (Opiniblad voor het MKB) - Computable - Smart Business - de Accountant (maandblad van het NivRA) - Emerce - Eytem - Management Team - Money - FISCAlert - Elsevier - Safe - FEM de Week - Quote - Quote Finance - Fiscaal Advies - Financieel Advies - Computer!Totaal - Tips & Trucs - Windows Magazine - The Economist - Intermediair - Carp - HP de Tijd |
Elke maand de 'one' en vaak de elle en cosmopolitan, volkskrant magazine en psychologie magazine
|
de large en soms de fancy verder eik nix.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardschok, Fancy en Nieuwe Revu...
totaaaaaaal verschillende blaadjezz :-) |
nylon
|
DE Donald Duck (y) :cool:
|
Citaat:
|
*gaat weer abbo nemen op metalhammer*
toch wel goed enzo.. :) |
hmm ik lees iedereen week de donald duck (:o) in de leesmap en dus ook de weekend en de prive (:P) maar ik lees ook wel starstyle en fancy. en de elle af en toe
|
Oor & Rocksound
|
Oor, One, Samsonic..zoiets.
|
Yes, leuk meidenblad
verder vind ik de Elle, Elegance, Cosmopolitan erg mooie bladen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |